EPISODE-7
Tae ထြက္သြားျပီး တစ္နာရီေလာက္ အႀကာ မွာေတာ့… Tiffany နိုးလာျပီး…
Hyoyeon နွင့္ Yuri တို႔လည္း Schedule ေႀကာင့္ အေပၚထပ္မွ ဆင္းလာႀကသည္……
Tiffany တစ္ေယာက္ Yuri တို႔ကုိ ျမင္ေတာ့…
Fany- နင္တို႔ ဘယ္သြားမလို႔လဲ……
Hyoyeon- ငါက MAMA အတြက္ Dance Practice ရွိတယ္…
Yuri- ငါက… shooting ေလ……
အဲ႔ေတာ့မွ Fany ဝုန္းကနဲ ထရပ္လိုက္ကာ……
Fany- ဟာ…… ဟုတ္သားဘဲ… ငါလည္း TaeTiSeo Album အတြက္ Company ကုိ သြားရဦးမွာ…
Taeyeon အိပ္ေနတဲ႔ေနရာကုိႀကည့္လိုက္ျပီး… Tae မရွိေတာ့သည္ကုိေတြ႕လိုက္ရသျဖင့္ Tae သြားနွင့္ျပီဆိုတာ Fany သေဘာေပါက္လိုက္ သည္…
Fany- ဒါနဲ႔ Seo ေလးေကာ…
Yuri- အေပၚမွာဘဲရွိေသးတယ္…
Fany- ok ok… ဒါဆို ငါလည္း ျမန္ျမန္လုပ္ျပီး သြားေတာ့မယ္…
Hyoyeon & Yuri- ငါတို႔ကေတာ့ သြားျပီ…
Fany- အင္း…… bye~~
Yuri & Hyoyeon- bye…… pig :p
Fany- ရားးးးး >_<
Yuri တို႔ႏွစ္ေယာက္ Fany ကုိ စျပီးေျပးထြက္ လာႀကသည္……
နာရီဝက္ေလာက္ေနေတာ့ Seo လည္းအေပၚမွ ဆင္းလာကာ… Fany နွင့္ နွစ္ေယာက္သား ထြက္သြားႀကသည္……
Sunny ကေတာ့ ညကတည္းက FM ေႀကာင့္ ဟိုမွာသာ ညအိပ္လိုက္သည္…
ေနာက္ဆံုးက်န္ေနသည့္ Sooyoung ကေတာ့ Members ေတြ အကုန္ထြက္သြားျပီးမွ အိပ္ခ်င္ မူးတူးနွင့္ ထကာ အသံျပဲႀကီးနွင့္ ကုန္းေအာ္ ေတာ့သည္……
Sooyoung- Sunny!!! *shout*
ျပန္ထူးသံမႀကားရ…
Yoona ကုတင္ဘက္ကုိ တစ္ခ်က္ေတာ့ ႀကည့္ လိုက္ေတာ့ Yoona ကလည္း မရွိ…
ဒါနဲ႔ ေအာက္ကုိဆင္းလာေတာ့လည္း တစ္ေယာက္မွ မရွိေတာ့…
ဒါေပါ့ သူအိပ္ပုတ္ႀကီးေနတာေလ… အားလံုးက ကုိယ့္ အလုပ္ကုိ ကုိယ္သြားႀကျပီေလ……
သူသာ အိပ္မွာ တစ္ေယာက္တည္း က်န္ေနခဲ႔ သည္…
ေန႔လည္ 11:00 Am ေလာက္က်ေတာ့ Sooyoung လည္း သူ႔ Schedule ရွိတာေႀကာင့္ အျပင္ကုိ ထြက္ခဲ႔ေပမယ့္ Yoona မရွိတာ ကုိေတာ့ သတိမထားမိခဲ႔ပါ……
YOU ARE READING
Forever Love [Complete]
FanfictionYoona & Jessica GXG (Yuri Fanfic) Support-Taeyeon Tiffany Yuri Sooyoung Sunny Seohyun Hyoyeon (Forever Love သည္ CJ၏ စိတ္ကူးသတ္သတ္သာ ျဖစ္ေသာ Soshi fanfic တစ္ပုဒ္သာ ျဖစ္ပါသည္) #Yoonsic_Myanmar_Fanfic