Episode-3

1.6K 127 22
                                    


EPISODE-3

Sica. လဲက်သြားတဲ႔ လူရဲ႕ ေစာင္ကုိ ဖယ္လိုက္
ေတာ့......

Sica တစ္ေယာက္လန္႔ဖ်တ္သြားျပီး......

လန္႔သြားမွာေပါ့ သူ...သူခိုးမွတ္ျပီး... baseball တံနက္ အသားကုန္ရိုက္ထည့္လိုက္တဲ႔သူက...

Sica- So...Soo...Soo Jung...!!!

Krystal ခဗ်ာ အစ္မျဖစ္သူ လက္ခ်က္ေႀကာင့္ ေတာ္ေတာ္ေလး အီစိမ့္သြားရွာသည္......

ေတာ္ပါေသးသည္...... အစ္မအေႀကာင္း သိလို႔ ျခံဳလာတဲ႔ ေစာင္က အထူႀကီးမို႔...

နို႔မို႔ဆို အရိုးမ်ားက်ိဳးသြားေလမလား...... အရိုးမ်ားအက္သြားေလ မလား မေတြးဝံ႔စရာ...

သို႔ေသာ္ အခုေတာင္ ေတာ္ေတာ္နွင့္ မထနိုင္...

ေနာက္မွ တျဖည္းျဖည္း ကံုးရုန္းထကာ... Jessica တစ္ေယာက္ အေကာခံရေတာ့သည္...
Krystal- Unnie!!!!! >_< ကုိယ့္ညီမ အရင္း ေခါက္ေခါက္ကုိ တုတ္နဲ႔မ်ား ရိုက္သတ္မလို႔လား
သူမ်ား အနိုင္က်င့္မွာ မေႀကာက္ရဘူး... ကုိယ့္ အစ္မအရင္းရင္းေခါက္ေခါက္က ရိုက္သတ္မွာ ေႀကာက္ေနရတယ္......

Krystal. Jessica ကုိ ထိုသို႔ အျပစ္တင္ျပီး.

"ျဗဲ.........နာလိုက္တာ အီး......ဟီး......"

ဆိုျပီး ငိုတဲ႔အသံကလုပ္လိုက္ေသးသည္...

Sica. လည္း သူရိုက္လိုက္မိတဲ႔ အတြက္ စိတ္မေကာင္း......

ဟုတ္သည္ေလ. ကုိယ့္ညီမကုိ ေဆာ္ထည့္လိုက္ တာကုိး......

ေဆာ္တာက... ညင္ညင္သာသာမဟုတ္...

Sica- Soo......SooJung ya~~ Unnie ဘီးယားနယ္... Unnie တမင္လုပ္တာမဟုတ္ ပါဘူး...... သ...သူခိုးမွတ္လို႔ပါ......

Sica ေျပာရင္း မ်က္ရည္က က်လာသည္...

Krystal တစ္ေယာက္ကေတာ့ မ်က္ရည္က် ေနေသာ သူ႔အစ္မကုိ ႀကည့္ကာ ခီြးေတာ့သည္.

Krystal- ha ha... ha Unnie!! ေဟးးး... ha ha Unnie ပံုက ရယ္ရတယ္...

ထိုအခါမွ Jessica တစ္ေယာက္ Krystal စေနတယ္ဆိုတာ သေဘာေပါက္သြားကာ...

Jessica- Yah!!!!!!! Jung Soo Jung နင္ ေသဖို႔သာ ျပင္ထား ငါ့မ်က္ရည္ေတြ အလကား ျဖစ္ေအာင္လုပ္တယ္......

Sica ေအာ္ေနတဲ႔အခ်ိန္ ဟိုက ဘယ္ေရာက္သြား မွန္းေတာင္ မသိေတာ့......

Forever Love [Complete]Where stories live. Discover now