Hipnoz nasıl yapılır ve tekniklerinelerdir? Televizyonlarda izlediğiniz ve farklı insanların deneyimlerini dinlediğiniz "Hipnoz" kelimesi size de çok büyüleyici gelmiyor mu? Başka bir insanın beynine, düşüncelerine hükmetmek.. İnanılmaz! "Nasıl yapılır, nedir bu işin sırrı?" diye kendi kendinize sorup duruyorsunuz biliyorum. Ve evet, ben de bu makaleyi tam olarak bunun için yazdım. 🙂 Burada yazanlar sayesinde basit bir hipnoz yapabileceksiniz. Bir adam kendi sitesinde "deneği alın, kafasına bir buz koyun ve ona bu buz eridikçe size itaat etmesi gerektiğini söyleyin" yazmış. E tabii bu gibi absürt bilgilerden de kurtulmuş olacaksınız vesselam. 😀
O halde konumuza hipnozun ne olduğu ile alakalı bir giriş yapalım:
Hipnoz Nedir?
Hipnoz, insan psikolojisinin kontrole alınması, savunmasının geçilerek itaat psikolojisine yatkınlaştırılmasıdır.
Hipnoz yapan kişi otorite sahibi olmalıdır, kontrollerin elinde olduğunu karşı tarafa vurgulamalıdır. Bir insanın hipnoz olması, beyninin kontrolünün "Bilinç"ten çıkıp "Bilinçaltına" ile beraber ele alınmasıdır.
Hipnoz olan kişiyi bilinci ile bilinçaltı beraber yönetir. Bilinçaltı, insanın psikoloji duvarıdır. Bu duvarı geçen kişi, otomatikman o kişinin kontrolünü ele alır.
Çoğu kişi hipnozun gerçek olmadığına inanmaktadır fakat bu doğru değil, gerçektir ve mantıksal bir açıklaması vardır. Siz, hayatınızı normal olarak "Bilinciniz" ile yönetirsiniz. Yaptığınız hareketler bilinç ile yapılmaktadır.
Fakat sizi hipnoz eden kişi, aynı kontrolü bilinçaltınızada verir. Bilinçaltı duvarını geçen kişi, bir insana istediğini yaptırabilir. Bilinçaltı emirlere açıktır, bunu reklamlara olan ilgimiz ile örnekleyebilirim.
Farkettiyseniz büyük firmaların reklamları hep "Yapın!" "İçin!" "Deneyin!" "Alın!" "Gelin!" içeriklidir. Rica içerikli reklamlar yapmazlar. Biz bu reklamları televizyonda izlerken sanki hiç etki etmiyormuşçasına izleriz.
Fakat iş öyle değil, bu reklamlar bilinçaltımıza emir veriyorlar. Ve reklamda görüntülenen içeriği bir yerde gördüğümüzde "Deneyelim bakalım" diye içinizden geçirirsiniz. Fiziksel hipnoz, reklam tekniğinin bir üst sınıfıdır.
Zamanla değil; hızlıca yapılabilir ve daha etkilidir.Ayrıca Bakınız: Bilinçaltı Nedir? Nasıl Çalışır?
Hipnoz Nasıl Yapılır?
Hipnoz yapmak tehlikelidir ve yapan kişinin kesinlikle dikkatli yapması gerekir. Size genel bir bilgi, bu işin nasıl yapıldığına ilişkin mantıksal açıklama ve acemi tekniklerini öğreteceğim. Bir kişiyi aniden hipnotize edebilmek ustalık ister, o nedenle bizim tekniğimiz biraz uğraşlı olacak.
Genellikle hipnoz ustaları hep çıraklıktan başlamışlardır, yada çok zenginlerdir. Zengin olanlar bazı paragözlü hipnoz ustalarının akıllarını çelerek para ile bu teknikleri öğrenebilirler, şunu unutmayın: "En büyük şirketler, hipnoz kabiliyetine sahip olanlardır."Şimdi, ben size en basit, en kolay ve en tehlikesiz hipnoz tekniklerindenbahsedeceğim. Çünkü bu hipnozu gerçekleştirebilmek için karşı tarafın rızasını almak zorunda kalacaksınız, yoksa işe yaramayacaktır. Başlayalım🙂
Hipnoz Tekniği | Kolay ve Zararsız
Arkadaşlar, bir çok hipnoz tekniği var. Çoğu uzmanlık, çalışma isteyen tekniklerken, bazıları kolay. Ben size garanti sonuç veren, zararsız ve kolay bir teknikten bahsedeceğim. Diğer hipnoz tekniklerinden farkı, kişinin rızasının alınması. Bu sayede bu tekniği öğrenen arkadaşlar kimseye rızası olmadan bir şey yaptıramayacak ve kendi düşüncelerine alet edemeyecek. Uzman teknikleri herkesin bilmemesi gerektiği gibi, benim de bu konuda profesyonel olmadığımı söylemekte fayda var, anlayışınız için teşekkür ederim.