Prima zi de școală

20 3 1
                                    

- Hei, tu, trezește-te!
O fată din clasa 1 o clătina în față și-n spate.
- Ce...
- Trebuie să mergem la ore! Îmbracă-te mai repede, o să întârziem!
- Dar cine...
- Eu sunt Clara. Iar tu ești...
- Lia... Oahh! căscă ea.
Se îmbrăcă și-și luă lucrurile necesare pentru ore.

Au ajuns cu o clipă înaintea doamnei profesoare Luciana. Ea preda magie și vrăji .Cum intră în clasă toți copiii se ridicară, și Lia îi urmă.
- Bună dimineața copii! spuse ea.
- Bună dimineața doamnă profesoară! spuseră copiii în cor.
- Azi vom învăța vraja cu care putem face un lucru să sară, începu ea. Fiecare dintre voi va primi o minge. Când eu spun START MAGIE, voi trebuie să spuneți " Retricko!", învârtind bagheta magică prin aer.
După ce profesoara împărți mingiile, în sala de clasă se auzi un val de formule de magie. Clara (fata care o trezise pe Lia) se descurca de minune. Când a rostit cuvântul magic, mingea ei a început să țopăie pe bancă. Lia nu se descurca chiar așa de bine. Când a spus cuvântul, mingea a sărit cu atâta putere încât a spart tavanul și a găurit podeaua clasei de la etaj.
- Lia Crosswer... a zis doamna Luciana bătând din picior.
Lia își abținu o lacrimă. Trebuia ea să greșească chiar în prima zi de școală?!
- O să fi dusă în biroul directorului, continuă doamna profesoară Luciana.



Lumea LieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum