Ora de Istorie a Zânelor

16 3 3
                                    

- Trezește-te, Lia! Iar o sa întârziem! strigă Clara. În plus, nu vreau să ne scadă nota la purtare, mai ales pentru că am 10 pe linie și nu vreau să îmi stric media...
- Ok, ok! Imediat mă îmbrac! Ce ore avem azi?
- Poțiuni, Magie și Vrăji, Istoria Zânelor și Zbor, răspunse Clara fără să se uite pe orar.
După ce Lia își pregăti sacul, ea și Clara coborâră la micul dejun. Acolo erau toți elevii și toți profesorii să mănânce. Pe masă, după ce directorul făcu o vrajă, apărură fel de fel de bucate.
- Mmm! spuse Lia.
- Delicios! adăugă Clara.
Pâine prăjită cu unt și gem, ouă prăjite, fierte sau în omletă, bacon, legume și fructe, dulciuri și multe alte mâncăruri delicioase.
După ce mâncară, se duseră în clasă pentru ora de Istorie a Zânelor
- Bună ziua, copii! spuse domnul profesor Billen. Eu sunt profesorul Billen și vă voi preda Istoria Zânelor.
Profesorul Billen era un zân mediu de statură, avea aripi verzi cu nuanțe de albastru și părea foarte sigur pe el.
- Deci, să nu o mai ținem cu vorbăria și hai să trecem la treabă! Așa că deschideți manualele la pagina 5, pentru a recapitula ce mai știți de acasă.
Lia era îngrijorată. Ea nu știa nimic de acasă. Avea un mare dezavantaj, pentru că majoritatea copiilor din clasa ei învățaseră de acasă, de la zâne adulte câte ceva.
- Hai să vedem, spuse profesorul. Clara Ebllin, ce ști tu?
Clara se ridică în picioare. Ea stătea lângă Lia în bancă. Deveniseră destul de bune prietene.
- Zânele sunt niște făpturi magice care seamănă cu oamenii, dar au aripi și știu să facă magie. Ele au cunoștințe și în medicina cu plante. Zânele se nasc în fiecare an între petalele unor anumite flori, care se numesc Florile Zânei.
- Destul, Clara. Acum, ce ar fi ca... Lia Crosswer să ne povestească despre magia zânelor, spuse profesorul.
Lia nu știa ce să spună.
- Eu... eu nu știu... eu am fost crescută de către oameni și... Nu am știut de zâne până acum.
- Nu este nimic, Lia. Altcineva?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 09, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Lumea LieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum