Noční kontrola

83 6 0
                                    

Když jsem se probudila, tak venku byla černá tma, ale svítil obrovskej měsíc. Bylo to dost... magický... a já pomalu začala zas usínat. V tom jsem byla ovšem vyrušena, když někdo otevřel dveře a vešel do místnosti. Podívala jsem se ke dveřím. Uviděla jsem siluetu Ghoula. Byl určitě drobnější než Omega, takže to nebyl on. Asi ten, komu jsem obsadila postel. Sedla jsem si. 

"Jestli chcete, abych už šla,  tak..." řekla jsem rozpačitě, ale Ghoul zakroutil hlavou. Snažila jsem se rozpoznat jakej znak má vyšitej, ale byla moc tma. Řekla bych, že trojúhelník nahoru... takže... Alpha... ale nebyla jsem se jistá.. "K-kdo jsi?" zeptala jsem se konečně místo zírání v naprostém tichu a on dál mlčel, ale přišel blíž. "Ty jsi mě přišel zkontrolovat...??" napadlo mě teda a on zakýval hlavou. Konečně nějaká odpověď. "Tak to díky moc! Neboj.... nebudu Ti okupovat postel... klidně vypadnu... zejtra ráno..." usmála jsem se. Byla jsem ale unavená, tak jsem si zase lehla zpátky na bok a zavřela oči.

Chvíli bylo ticho. Ale pak se ozvaly kroky a... ucejtila jsem jeho ruku na rameni. Otevřela jsem oči. Najednou s ní sjel níž. "Hele já mmm-...." druhou mi dal přes pusu, abych nemohla mluvit. CO TO KURVA DĚLÁ PROBOHA?! "Mmmmm!!!" vykulila jsem oči. "Šššš..." zasyčel na mě a potom si vlezl ke... totiž spíš na mě. "Co to do ha-mmmmm!!!!" snažila jsem se ho odstrčit, ale nedařilo se. Nebyla jsem si jistá, jestli je to sen, nebo co doprdele... 
Hned potom mi strčil ruce pod tričko... a bylo jasný co chce, protože se hned rval, aby mi rozepl podprsenku. Už mě nedržel. "Hej! Co to děláš!??? To nemůžeš!!!" okřikla jsem ho, ale to už mi jí sundával a pak mi zmáčkl prsa. Pak mi vyhrnul tričko nahoru. Nevypadalo to, že mi chce ublížit, ale... ježiši! Tohle je jen sen! 

"Ghoule, slyšíš?!" okřikla jsem ho ještě jednou a už jsem chtěla začít ječet, aby někdo přišel... ale najednou si začal posouvat masku nahoru.. A vzápětí na to mě políbil. "Ticho už..." nadechl se. PANEBOŽE... GHOUL BEZ MASKY!!!!!! ...teda skoro... Líbal mě na rtech, na krku a potom se přesunul na moje prsa. Už jsem se nějak přestala vzpírat, opilá vínem a tím, že je to člen mjí oblíbený skupiny... Zamyslela jsem se nad ním. Ten oblek byl vlastně hodně sexy, ale... ani nevím, jak vlastně vypadá. "Ahhh~" vyjekla jsem, když mě kousnul a cejtila jsem jeho stojáka, jak mě tlačí do nohy. Fuck. Bylo to jak splněnej sen, uznávám, ale trochu jinou cestou, než bych si představovala a chtěla. Celou dobu nepromluvil ani slovo.  

Rozepl mi džíny a stáhnul mi je. Masku už měl zase na obličeji, ale vzal mojí nohu a přitiskl si jí ke tváři. "Marishko!" zavzdychal a potom mě svlíknul úplně. Sledovala jsem ho, jak si rozepíná svoje oblečení. Proboha. Potom už byl zase nademnou a svou nohou mi od sebe roztáhl ty moje. "G-ghoule..." podívala jsem se mu do očí. Byla moc tma než abych poznala jakou měly barvu. A potom... do mě vniknul. "K-kdo sakra jsi???" vážně bych to aspoň teď chtěla vědět. "I am the one lascivious..." zasmál se a začal. Dělal to vážně dobře a nešlo se ubránit vzdychům. On taky občas, ale stejně se moc neprojevoval. "Co jsi sakra za element? Notak!" sere mě to, když už si dovolil tohle, že mi to nechce povědět. Neodpověděl, jen zrychlil. "Mario~" vzdychl. Upřímně, obdivovala jsem, jak dlouho už vydržel. Přidal ještě víc a začínalo to bejt moc, slyšela jsem, jak postel naráží do stěny. "Moje paní..." vzdychl. "Ghoule!!!" "Paní!" zařval. "PANEBOŽEEE!"zařvala jsem nazpátek a začalo mi hučet v hlavě. "PANÍ!" zařval naposledy a... konec. Přitiskla jsem si ho hlavou mezi prsa a objala ho. 
Funěl jak šílenec a asi se snažil popadnout dech, stejně jako já. Ani teď jsem tomu nemohla uvěřit. Právě mě opíchal Nameless Ghoul? "Já..." chtěla jsem něco říct, ale přišla jsem na to, že vlastně nevím, co bych mu řekla. "Který jsi?" zeptala jsem se teda místo toho. "A-až to budeš, po-potřebovat, tak mě poznáš..." konečně mi taky odpověděl celou větou a ne citoslovcema nebo dvěma slovama. "Ale jak, když v maskách jste skoro k nero-" ale zmlkla jsem, když jsem viděla, jak si zase masku posouvá nahoru. "Takhle..." a políbil mě, znova. Polibek trval pár sekund. Potom si zase srovnal masku jak patří, oblečení jak patří, podal mi to moje, co předtím hodil na zem, přikryl mě a uklonil se. "Dobrou noc" řekl skoro neslyšně a zaklaply se za ním dveře. No do hajzlu... 

Škola Krvavých Růží Kde žijí příběhy. Začni objevovat