1.

72 4 3
                                    

Günaydın. Yine bağrışlarla dolu bir sabahla güne başlıyoruz. Bizim evde her sabah kavga olur ya annem ile kardeşim ya da babam ile annem kavga eder ama daha çok babam ve annem kavga eder. Annem bizim hiç bi huyumuzu sevmez her huyumuzda bir sorun çıkarır , babama da öyleydi benim babam çok sabırlı biridir yani başka bi erkek olsa anneme tahammül edemez ayrilirdi ama babam sabırlı davranışını hep anneme gösterir.

Gözlerimi açtım ve pencere yanındaki yatagimdan dışarı bakarak gözlerimi ovusturdum kalkıp odamdaki banyoya gittim ve yüzümü yıkadım annemin arkadaşlarına hava atmak için Londra'dan gettittirdigi ama sonradan modası geçtiği için benim odama koyduğu o özel havluyla yüzümü kuruladim, banyodan çıkarken etrafa baktım tamam her şey güzel istediğim herşeye sahip olabiliyorum ama neden bana mutluluk rastlamıyor nerde sevinsem hemen ardından bi üzüntü yaşıyorum galiba ben haketmiyorum sevinmeyi. Kendi kendime soylenirken komidinin üstündeki saate baktım saat 11 di annem benim okula gitmediğimi bilmiyor heralde yoksa şu anda kaç kere girmişti odaya kaç kere bağırarak uyandirmaya çalışmıştı beni. Dolabı açtım ve elime geçirdiğim bi pantolon bir tshortu giydim telefonumuda alıp mutfağa doğru yol aldım bizim evimiz iki katlı olduğu için aşağı inmek için merdivenleri inmeye başladım aşağı inmemle annemin söylenmesi başladı " Yine mi okula gitmedin sen biz boşuna para veriyoruz o okula demi , biz burda hanımefendi için ugrasalim ama uykusunu bölüp okuluna gitmeye tenezzül etmesin hanımefendi çabuk hazırlan okula gidiyoruz. " Annemin bana böyle konuşması üzerine bende konuştum "Anne ben mi dedim beni işletmeye yazdirin diye ben bu yasima kadar hep sizin istediğiniz şeyleri yaptım ilk okulda beni arkadaşlarımdan ayırıp Koleje gönderdiniz , lisede istemediğim liseye gönderdiniz ve şimdi sizin zorunuzla işletme okuyorum ben istemiyorum işletme okumayı babamın yerine kardesimi geçirin ben okumak istemiyorum " O an sadece yaptığım ellerimi haraketli ettirerek anneme bagirmakti lafımi bitirir bitirmez arkadan benden bes yaş küçük olduğu halde benden çok önemsenen kardeşim geldi ^Ertugrul Serenil^ bu dünyada en egolu kişi kim diye sorsalar Ertuğrul derim , çünki o zenginliğin içinde büyüdü , ben ise onun kadar zengin buyumedim babam işi buralara getirmek için Serenil Holding'i yaptırmak için çok para harcadı bizim yemek paramiz olarak kullanılması gereken para bu holding için harcandı. Ertuğrul o zamanları bilmez çünki Ertuğrul iki yaşındayken biz para sıkıntısından kurtulup rahata kavuşmuştuk ama kaç sene oldu ben hâlâ bu zenginliğe alışamadım o para hep bana fazla geldi.

Ben laflarima son verirken Ertuğrul arkadan geldi ve eliyle saçımi ovusturdu " Bak güzelim sana verilen bir fırsatı elinle itiyorsun nasıl bir zekaya sahipsin bence bu kadar rahat davranma yoksa çok şey kaybedersin " Kardeşime hiç yüz vermeden odaya çıktım ve dışarı çıkmak için üstüme beyaz tshort , siyah şort ve siyah ceket giydim altına da siyah spor ayakkabıları giyip odadan çıktım assa kata inip dış kapıya doğru hızlı ve sinirli adımlarla gittim kapıyı kapatıp dışarı çıktım. Evdekiler beni okula gidiyor sanıyorlar ama bugun hiç okul havamda değilim onun için canım ne isterse onu yapmaya karar verdim bi anda aklıma eski mahallem geldi orayı o kadar çok özledim ki bu zengin tikican mahallesi ile o sıcak komşuluklara sahip mahalle buradan daha iyi geliyor bana.

Arabaya binip yola koyuldum bi anda içim kıpır kıpır oldu çok heyecanlandim bir çocuk gibi gülümsemeye başladım çok oldu böyle içimden gelerek gulmeme.Mahalleye gelmemle duygusallasmam bir oldu çünki bu mahallenin her yerinde değişik bir anım var her ne kadar mahallemizin o eski boyası soyulmuş evleri gidip yerine daha güzel evler yapılsa da mahallenin sıcaklığı samimi oluşu aynı. Dışarıda oynayan çocuklar, pazardan gelen teyzeler, camiden çıkan amcalar hepsi aynı duruyor bizim eski evimiz mahallenin başına çok yakın şu an da 22 yaşındayım bu mahalleye veda ederken 18 yaşındaydım 4 senedir önünden bile geçmedim bu mahallenin şu anda annem bu mahallede olduğumu duysa bana neler yapmazdi mahalleden ayrılırken öyle havalara girmisti ki herkeze büyüklenip herkezle kavga etmişti . Bizim evin önüne geldim ve kapıyı çalmak ile calmamak arasında kaldım ama eski evime girmeyi o kadar istiyorum ki....

Arkadaşlar hikaye beğenilme
Devam edeceğim hikayeyi yıldızlayan kişi sayısına bakıp yazacağım eğer hikaye tutarsa sizinle büyük bi Serenil Tayfası olabiliriz iyi okumalar...

ATİ (İMKANSIZ DİYE BİR ŞEY YOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin