😂 TEKRAR DAN MERHABA CANLARIM BUGÜN YINE YENI BIR BÖLÜM ILE KARSINIZDAYIM SERENIL AILESI YAVAŞ YAVAŞ BÜYÜME YE BAŞLIYOR HER NE KADAR AZ OLSA DA BIZ KOCAMAN BIR SERENIL AILESIYIZ BUGÜN KENDİMİ ÇOK ENERJİK HISSEDIYORUM ÇÜNKÜ HIKAYE HAKKINDA OZELDEN GELEN BIR KAÇ YORUM BENI ÇOK SEVINDIRDI BU GÜZEL GÜNDE INSALLAH SIZLER DE MUTLU OLURSUNUZ
IYI OKUMALAR. ..
Birden kapıdan ayakkabı seslerini duyunca kapıya döndüm bu dünkü kavga ettiğim cocuktu bir insan nasıl bu kadar yakışıklı olabilir di ki......
Sonradan aklıma geldi annemin derdi mahalledekileri toplayıp yemek yedirip onların beğenisini almaktı ama eski mahalledeki herkez annemden nefret eder bu yemeği nasıl kabul etti uzun yemek masasında baş koltuğa annem oturmuştu onun sağında ben vardım yeni gelen cocuk ta yanıma oturdu ve benim oturduğum sandalyeyi kendine doğru çekip " Bizim beynimizi böyle mi yıkayacaksınız çok klişe." deyip kravatini sağa sola haraket ettirip önüne baktı. Ben bu çocuğa ne zaman derdimi anlatabilecektim her seferinde beni yanlış anlıyor gerçekten çok bilmiş davranıyor. Herkes yavaş yavaş gelmeye başladı annem içeri biri geldiğinde ayağa kalkıp selam verdi , her zaman " Bunlar bizim seviyemizin çok altında fazla samimi davranma " diyen annem şimdi herkez için ayağa kalkıyor ve el sıkışıyor...HAYRET
"Evet hoş geldiniz buraya toplanma amacımız mahalleyi yenilemek duyduğuma göre hepiniz beni yanlış anlamışsınız benim sizi dışarıda tek başına bırakma gibi bir amacım yok sadece sizin oturduğunuz mahalleyi yenileyip sizlerede uygun fiyata geniş rahat bir daire vereceğim " . Annem bu şekilde konuşmaya devam ederken mahallemizin büyüğü hikmet teyze lafa atladı " Ne yani şimdi hem bizim evi yıkacaksınız hem de bize bizim evimizi verirken para mı alacaksınız olmaz öyle şey ben size oturduğum yeri vereceksem eğer geri ücretsiz bir şekilde alırım evimi " kadın haklıydı annem onları kandırmaya çalışmıştı ama hikmet teyze bilgili olduğu için anneme aldanmamıştı. Annem yine devam etmeye başladı " Tam olarak öyle demeyelim ama şu anda oturduğunuz evler yalıtımsız ve boyası akmış evler yani bi kaç sene sonra biz yıkmasak bile belediye bu yapıtları yıkacak ve size ne bir ev ne de bir para verecek öyle olacaksa böyle olsun daha iyi değilmi " . Mehmet amca önce sakallarını sıvazladi sonra " Peki bu evler için ne kadar istiyorsunuz" dedi. Annem de sadece 50.000 tl ve evler gayet rahat 3+1 oda sayısı da şimdiki evlerinize göre hem daha fazla hem de daha geniş" ..." Ee Samet oğlum aramızda en iyi en bilgili kişi sensin sen ne düşünüyorsun. " Samet kim diye bakarken yanımdaki çocuk konuşmaya başladı " Mehmet amca bana fiyat iyi geldi ama benim bi şartım var bize yapılacak bu konutlar en yakın zamanda bitmeli ve evin herhangi bir köşesinde bir sorun çıkmayacak bizi rahatsız eden bir şey olursa işten çekiliriz bunla ilgili bir kağıt imzalanmasını istiyorum ". Annem önce düşündü sonra konuşmaya başladı " Peki o zaman belgeleri imzalayalım kızım arabadaki belgeleri getir hadi "Ben kalkıp belgeleri getirmeye giderken adını daha yeni öğrendiğim Samet ta kalkıp beni takip etti arabanın önüne gelip kilidini açacakken kolumdan tutup arabaya yasladı" Bana bak kızıl eğer bir sıkıntı olursa senden bulurum" dedi ve kulağıma doğru yaklaşıp " Anlaştık mı? " dedi onun nefesini o an hissetmiştim ve kalbim hızlı hızlı atmaya başladı , o da yanımdan gidip bi sigara yaktı. Arabadan belgeleri alıp içeri girdim dosyaları herkez imzalarken annem o zaman bunu kutlayalım garsona haber verip yemeklerini getirmesini söyledi o sırada Samet te içeri girdi.
Herkez yemeğini bitirdikten sonra kalkmaya başladılar annem de masrafı ödeyip kalktı . Eve gelince annem hiçbir şey demeden yukarı çıktı Ertuğrul yanıma gelip " Nasıl gitti ayak işleri annem ile konustum seni şirketin başına getirmek gibi bir fikri yokmuş sadece sen o fakirlerle iyi anlasirsin onların dilinden anlarsın diye götürmüş seni " diyip p*çimsi bir şekilde güldü . Ben Ertuğrul un dediği her şeyi zaten biliyordum sadece o bana bunu hatırlatmisti o kadar. Yukarı çıktım ve üstümdeki kıyafetleri çıkarıp rahat bir şeyler giydim kaç gündür bu şekilde gezip duruyordum yarın artık okula gitmem gerek ti en azından bi görünüp çıkarım diye düşündüm ve yatağa girdim aklıma yine o çocuğun gözleri geldi normalde bana başka biri bu kelimeleri dese yüzüne bakmazdim ama bu başka bir şey yani aşk desen aşk değil değişik ve cok güzel bir duygu . Yatağa girip düşünmeye devam ettim bir anda aklıma intarnet geldi acaba sosyal medyada hesabı var mıdır öyle boş işler ile ugrasacak bir çocuğa benzemiyor ama belki önceden açmıştır diye merak ettim ama soy adini bilmiyorum . Aklıma birden imza atılan belgeler geldi onlarda isim soyisim yazıyor assagi inip annemin arabada torpido gözüne koyduğu belgeleri alıp içinden aradım samet ismini burda üç tane yusuf isimli çocuk var acaba hangisi hepsine teker teker bakmaya basladim "SAMET GEDIK" tek tek baktım ama o çocuk değildi hiç biri fazla zaman kaybetmeden diğerine geçtim çünki Sıdıka teyze her an çöp dökmek için dışarı çıkıp beni görebilir "SAMET AKER" evetttt buldum o çocuk bu çocuk zaman kaybetmeden telefonumun ekranını kapatıp belgeleri yerine koyup yukarı çıktım ve araştırmaya başladım gerçekten bu çocuk çok yakışıklı biri bakışı çok derin gülüşünü daha görmedim ama kızgın hali bu kadar karizmatikse gülen hali bin kat daha çekicidir.
Babam odaya girdi yüzünde gayet gülen bir hâl vardı "Aferim sonunda bir işi basardin ben sen olayın içinde olduğun için işi batiracagini sanmıştım annen gayet başarılı ilerlediğini söylüyor " ben şimdi buna seviniyimmi uzuleyimmi bilemedim çünki hem beni ezikliyor hem de övüyordu....
SIZLERI SEVIYORUM SERENIL AILESI IYIKI VARSINIZ IYIKI SIZLERLE TANISMISIM
HEPINIZI TEKER TEKER OPUYORUM BAŞKA BIR BOLUMDE TEKRAR DAN BULUSURUZ. ....
😍😍😍😘😍😘😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATİ (İMKANSIZ DİYE BİR ŞEY YOK)
Teen FictionBir aşk en fazla ne kadar büyüleyici olabilir ya aşkı seversin ya da aşkı sana veren kişiyi ben aşkı sevdim aşkı bana veren kişi yi aşktan daha çok sevdim .... Aşkı tanımlarsak bir gülü düşün her bir dikenine ellerin acıya acıya tırmanıyorsun canın...