Araf söylediği şeyler sanki önemsizmis gibi işine geri dönmüştü.Kafam allak bullak olmuştu.Tamam evleniceğimizi daha önce bir çok kez dile getirmişti ama bu kadar çabuk olucagı bu planda yoktu işte.
Senin bir planın yokki zaten!
Diye fısıldadı lanet içsesim evet bir planım yoktu ama işlerin bukadar erken olması hızlı olmam gerektiğinin kanıtıydı.Yani tek plan uygun anı bulup bu manyak adamın elinden kaçmaktı...
"Peki"
Araf şaşkınlıkla gözlerini bana çevirip bakmaya başladı.Normalde onun bu haline gülerdim ama ben herşeyin anormalini yasayan bir insan olarak pek etki yaratmamiştı.
"Noldu yoksa düşerken kafanıdamı biyere çarptın"
Dalga geçerek söylediği sözlerle omuz silktim.Beni sinirlendirmeye çalısıyodu ve ben ona istedigini vermeyecektim.
"Sadece ..."
Derin bir nefes alıp konuşmaya devam ettim.Arafın üstüne atlayıp onu dövmek ,bogmak hatta üzerinde çin işkencelerini uygulamak istiyordum o bunları fazlasıyla hakediyordu.
Ellerimi birbiri üzerine geçirip yavaş ve sertçe ovmaya başladığımın farkına varamamıstim bile taki araf söyleyene kadar.."Yalan söyledigini bu kadar belli etme Derin"
Derin
"Aa annlamadım"
Araf
"Ellerini ovmaya başladın tamda sinirlenmis yada suclu psikolojisinde olan bi insanın yaptığı gibi.."
Derin
"Hayır ben sadece sıkıldım artık yani yaşadıklarımdan kaçsamda yakalicaksın beni dimi? Acı çekmek istemiyorum sıkıldım yoruldum."
Genç kız nefes alıp konusmaya devam etti.
"Bu yüzden birbirimizi daha fazla yormadan bu işi bitirelim.Ne olucaksa olsun artık"
Araf şüpheyle bana bakarken neden oyunculuk yapmadığımı düşünmeye başladım.Heralde şuan bir oscar almayı haketmiştim.
Araf
"Sonunda anlamana sevindim.İnşallah söylediklerinde ciddisindir yoksa sonuçlarına katlanırsın Derin Acar"
Omuzumu silkip bakışlarımı Araftan çektim.Sonuçlarına katlanırmısım dil çıkarma isteğimi bastırıp oturuşumu dikleştirdim.
Araf
"Al şunları atıştır"
Arafın bana uzattığı sandviçi ve colayı alıp yemeye başladım.Bu adam emir vermekten zevk alıyordu heralde.Özgürlüğümü elime aldığım zaman bu adamıda hapishaneye tıkıcaktım.Bakalım orda kime emir veriyo beyfendi.Arafı hapishanede tuvalet temizlerken hayaletmeye başladım.Başında Arafın iki katı bir insan ve sert,daha sert cifle oraları diye bağırıyo.
Araf
"Neye sırıtıyosun ?"
Derin
"Hi hic aklıma bişey geldide"
Araf umursamazca kafasını sallayıp merdivenlerden yukarı cıktı.Burası iki katlı,ahşaptan şirin bir evdi.Tabi böyle dekore edilmeseydi.Araf öküzündende daha iyi bisey beklenemezdi zaten.Yataktan kalkıp elimdeki bardağı ve tabağı mutfağa götürdüm.iceri geldiğimde Araf oturduğum koltuğa yorgan ve yastık koyuyordu.Yok artık burdamı yatıcaktım.
"Burdamı yatıcam?"
Araf
"Yok süs olsun diye koyuyorum"
Derin
"Ama burası çok rahatsız edici nasıl uyumamı bekliyosun hayır insan bi yatak alır dimi koltuk nedir?"
Araf
"Bir yatak var zaten"
Derin
"O zaman niye burda yatıyorum"
Araf
"Çünkü orda ben yatıcam"
Araf bir adımda yanıma gelip konuşmaya başladı.
"Ama illa orda yatmak istiyorsan yanımda uyuyabilirsin"
Derin
"Sen çok iğrenç bir insansın"
Arafın kahkaha atmasıyla lafım yarıda kesildi.Adama hakaret ediyordum ve gülüyodu.Ben bu adamı cezaevine falan tikamazdım sonuçta deliler ceza almıyo dimi ama
"Komik olan ne ?"
Sanki mümkünmüş gibi yanıma daha fazla sokulup kulağıma doğru fısıldamaya basladı.
"Sevişelim demedim Derin sadece yatıcağız ama senin hayallerin farkli heralde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ
RandomTrafik kazasında ailesini kaybetmiş ağır bir travma geçirmiş ardından kendisini deliler hastahanesinde bulmuş genç bir kız. Hastahaneden kaçmaya çalışırken başına neler gelebilir sizce ?