3. BÖLÜM

157 16 45
                                    

Arkadaşlar inş yeni bölümü beğenirsiniz,lütfen iyi veya kötü yorumlarınızı gönderin yorumlarınız benim için çok önemli.bana destek olan bütün arkadaşlarıma saygılarımı sunuyorum İyi okumalar...

-On yıl önce...

Kahkahalar eşliğinde odalarına gelmislerdi.küçücük bir odada tek kişilik çift katlı ranza küçük çift kapılı bir dolap ve küçük bi ders masası olarak adlandırdıkları bir sehpa vardı.evet bu oda küçüktü eşyalar küçüktü ama yüreklerindeki büyüklük odayı da büyütüyordu.onlar için hiç bir şeyin önemi yoktu. Büyük veya küçük onların dostluğu onların arkadaşlığı yetiyordu.
Çok sevinçliydi mutluydu çünkü yarın. 17'nci yaş günü vardı. Yine sabah olacak meyra onu öperek uyandıracak bağıra bağıra doğum gününü kutlayacaktı. biran önce uyumak için yatağına girdi Kayla bir yandanda:

-Meyra hadi gel bahçeye çıkıp biraz hava alalım?

-ne havası kızım yat zıbar! Yarın okul var unuttunmu?

-Hayır unutmadım ama benim canım sıkılıyor!
Diyip yataktan inip meyra'nın başında dikildi
-meyra sana bir şey sorucam?

-hmm ne soracaksın acaba meyra bana ne hediye aldın ben yarını bekleyemem bu akşam versen, hediyemi ben meraktan çatlarımdiyeceksin. Dediğinde kayla'nın ağzı açık kalmıştı.

-nerden bildin ozaman tekrarlamama gerek yok dimi.Dediğinde bu sefer meyra şaşkınlıkla kayla bakmıştı.

-hiç kusura bakma geçen doğum günümde bende senden istemiştim. ama sen vermemiştin şimdide ben vermiyorum canım hadi kış kış çok uykum var.diyince kayla hommurdana, homurdana odadan çıkarken,

-yat zıbar geçen gün seni kovalayan pitpull inşallah rüyanda seni ısırır!

-ne kadar pis bi kızsın sen be vermiyorum işte.

Meyra arkasından söyleniyordu.bahçeye çıkmak için merdivenlerden aşağı inmeye başladı.
Tam dışarı çıkacakken müdürün odasının ışığının yandığını gördü.tam dışarı adımını atmıştı ki arkasından "gül"diyen o iğrenç sesi duyunca bakmak bile istememişti.arkasına bakmadan biran önce ordan uzaklaşmak istemişti.

Evet o iğrenç sesin sahibi yetimhanenin müdürü selim beyin oğlunun sesiydi. Haftada iki kere yetimhaneye gelir evraklara göz atardı.taki kayla'yı görüp kafayı kayla'ya takana kadar,her seferinde kayla'ya ondan hoşlandığını onunla olmasını isterdi. Aslında çok yakışıklı çok alımlı bir adamdı ama kayla'dan yaşca çok büyüktü. Onun hal ve davranışlarından rahatsız olan kayla son çareyi babasıyla konuşmakta bulmuştu. Selim beye gidip bütün olanları anlatmış, oğlunun ona sarkıntılık yaptığını, rahatsız ettiğini söylemiş ve selim beyden bir söz almıştı. Bir daha onu burda görmeyeceğine dair bir söz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin