Hancur_bergaduh.. berbaik?

26 4 2
                                    

There's nothing else for us... I just want to let you go and every single moment of us... Please remind me that we are break up 💔..

- Aiel Firdaus 👔

"Aku nak bagi kau warning. Jangan ganggu dia. Jauhi dia.. Jaga jarak kau dengan dia. Aku tak nak dengar apa-apa alasan dari mulut kau.. dan aku tak nak dengar apa-apa gosip atau khabar angin dari dia ni!"

"Choi.Ki.Ho!" Kata - kata itu bermain-main di fikiranku.. Lepas je perempuan nama Rachel tu pergi.. Aku terus balik rumah. Eomma ada panggil aku makan tapi aku tak nak.. Aku terus straight ke bilik aku.. Aku dah tak tahan .. 😢

Kat bilik ni la.. Aku hanya nangis sampai tak perasan dah malam.. Aku hidupkan semula phoneku.. Wow! Banyaknya mesej.....

Dari... Kiho...😖..

Kiho : Kei sorry tak datang sekolah...

Kiho : Kei... Kau marah kat aku ke?

Kiho : Aku ada hal sikit..

Kiho : Parent aku baru balik.. So aku tak datang sekolah...

Kiho : Kau ok ke kat sekolah?

Kiho : Ada sapa sapa kacau kau ke?

Kiho : Kei aku rasa aku tak boleh datang la esok.. 😞

Haih banyak ya... Hilang terus mood aku sebab minah nama Rachel datang serang aku pagi tadi.. Tak da kerja ke? Malasla... Aku matikan semula phone.. Tak nak ada orang ganggu aku... Hurm..

"Aku nak tidur.... " Aku terus berdiri dan menuju ke katil.. Really?! Aku duduk kat sini dan menangis dah lebih 3 jam? Ah.. Neo micheole? ( ah.. Kau dah gila?)

Dah la ... Malas nak fikir.. Aku terus tidur.. Harap esok semuanya okay..

Esok... 😂😂😂

Alarm berbunyi.. Aku tengok jam dah pukul 7.. Haih... Lega sikit sebab hari ni aku tak pergi sekolah.. Hari ni aku teman eomma pergi hospital.. Ada temu janji .. Yang peliknya aku pun kena escape sekolah jugak ka? Hahahaha.. Firstly, memang aku tak setuju.. Tapi bila dah jadi cam ni.... 😢.. Memang aku perlukan rehat... This is Heaven... Aku tarik nafas panjang-panjang... Aku tak perlu hadapi sekolah yang penuh dengan sengsara (?).. Hahahhaa

"Tok tok tok" Bunyi pintu diketuk dari luar... "Kei.. Cepatlah bersiap.. Jam 8 eomma kena ada kat hospital tu.." Ucap eomma.. "Ne, eomma" Nada malas.. Maklumlah baru bangun tidur..

......^_^......

"Doktor dah panggil eomma tu.. Tunggu sini tau. Jangan pergi mana-mana.. Nanti eomma tak jumpa kamu.." -_-.. Eomma eomma.. Orang dah besarlah... Tak hilang pun... Lagi pun ni kan Seoul.. Tempat your ddal (daughter) lahir..

"Ne eomma..." Ucapku dengan muka '-_-'.. Hahahaha. Eomma pergi ke satu bilik yang kat luarnya ada sorang nurse. Nurse tu senyum kat aku.. Aku balas balik senyumannya.. Tak baik tau tak balas.. Nanti orang kata kita sombong susah.. Hehehehe..

Aku pandang skrin telefonku.. Wow! Ada update baru dari BTS.. Bestnya... Lagu Fire? Best ke? Hehehe.. Lama tak tengok update diorang.. Ada satu picture diorang.. Mataku bersinar-sinar.. Wow~ Prince Charming aku makin handsome.. I Love kookie... Dah makin comel ah dia ni.. Tapi comel lagi Choi Kiho aku.. Eh? Nama tu...

Moodku terganggu lagi... Kitorang buka ada apa-apa pun.. Apa nak feeling-feeling ni...

Aku tekan butang off... Aku pandang sekeliling.. Eh? Ada someone yang aku kenallah!.. Aku bangun lalu pergi dari sini .. Punya aku takut.. Hahaha.. "Kei! Jakkuman... (Kei, tunggu)" Aku teruskan langkahku... Sampailah aku kat sebuah taman..

Eh? Aku kat mana? Aku dah sesat ke? Eh? Bukankah aku cakap tadi aku takkan sesat.. Hahaha😂😂..

Tiba-tiba...

Aku cuba untuk leraikan.. Tak boleh! Dia makin tambah buat aku tak berdaya.. Dia peluk aku... This is Heaven...

"Kei... " Suara tu... Sayup-sayup je.. Tapi suara tu yang aku rindu... Rindu sangat-sangat... Aku cuba untuk meleraikan pelukan ini sekali lagi.. Masih lagi dia berkeras.. Aku cuba lawan sampai aku sendiri nangis..

"Ka! Pergi .. Jangan ganggu aku lagi.. Pergi!" Aku usir dia.. Namun dia masih kat situ.. Dan.. Peluk aku lagi.. "Kei, mian.. Kenapa ni.. Aku minta maaf kalau aku dah buat kau marah.. Tapi aku"

"Pergi la!" Aku naikkan suaraku.. Tapi aku masih dalam pelukannya.. Sungguh aku tak tahan... Hanya mampu nangis.. Aku pukul dia beberapa kali.. Tapi dia masih peluk aku.

"Bogosipeo ( I miss you)" I miss you too. Aku hanya mampu ucap dalam hati.. Kini aku tak mampu untuk tolak dia.. Biarlah macam ni.. Aku selesa sangat dengan posisi ni..

Aku tak mampu untuk tahan tangisanku. Aku biarkan sahaja ia mengalir.. "Kau marah ke? Bagitau aku kenapa.." Ucap Kiho perlahan..

"Tak da papa... Jangan risau.." Aku cuba buat dia okey sikit.. "Kau tipukan.. Bagitau aku.." Ish .. Degillah budak ni.. "Tak..." Belum sempat aku habiskan kata-kataku... Dia dah leraikan pelukan then tarik aku balik.. Dgn serta merta bibirnya bersentuhan dengan bibirku.. Aku tak tahan.. Aku balas ciuman tu.. Aku sayang dia sangat-sangat.. Aku tak sanggup hilang dia... Aku x boleh dan x mampu.. Sumpah..

Selepas beberapa ketika... kami berhenti.. Aku peluk dia. Dia pun peluk aku. Aku eratkan lagi.. Sungguh aku x nak dia pergi. Kalau boleh aku nak dia jadi aku punya.. Dan bukan untuk berkongsi. Tak nak!

"Kei..." Ucap Kiho mendatar.. Style-style cool tu... "Kau ada masalah ka... Bagitau aku? Aku x nak kau pendam sorang-sorang. Jangan biar kau sakit sendiri. Aku nak jadi pendengar setia kau.." Masih style cool..

Aku mengeleng kepala.. "Tak da la.. betul x da.." Dengan tangis yg bersisah.

"Kiho...." Aku cuba ucap tapi berat... aku cuba kumpulkan semua keberanian.. Aku x nak dia pergi dari aku.. Tapi... risiko tetap ada kan...

"Erm... Apa dia.." Cool jer... mmg suara itu yg buat org melting... terutama aku...

"Jangan pergi dari aku... Aku x boleh x da kau... Aku .... syg kau.." Kiho pegang kepalaku...

"Ya... I will..." Bahagianya...

-TBC...

Hai readers... sorry late update ni.. hehehe... Arthor ingat nak update semalam but maxis ni... erm... Classmate Arthor pun complain... dia x puas hati bab tak boleh online Wehat.. agaknya..hahahha.. apa" pun.. please stay..

Don't forget to like and comment.. Hehehe

My Bodyguard and Mr. KidWhere stories live. Discover now