Merkaba arkadaşlar. Hikayemde olaylar bu bölümde biraz hızlı gelişiyor
ama diger bülümlerde daha yavas olacak. Eger yanlışlarım varsa lütfen yorumlara yazın,cok memnun kalırım. Daha bu konuda acemiyim acaba yorum atarmısınız biraz akıl verin yada yanlışlarımı söyleyin
------------------------
Lea: Lea tam bir macera tutkunu. Okulundaki yani sınıfındaki bir çocuk Leaya asılınca ilk önce çocuğu uyarıp daha sonra tekrar asılıdıgı için çocugu hastanelik etti. Bu yüzdende okuldan atıldı, şimdi ülkede varlığı bile bilinmeyen bir okula kayit yaptırmak için yola çıktılar.* * *
Her zamanki gibi yeni bir okul için yoldayım ve bu hiç hoş değil eğer o çocuğu dövmeseydim şimdi ne yapmam gerekirdiki? Yeni arkadaşlar iyi gelebilirdi ama içimde çok kotü bir his vardı ki bundan hiç hoşlanmadım.
Babam ve annemi
gelmemeye ikna etsemde abim beni yanlız bırakmadı. Yani ben yaramazmıyım ? Yoksa çocukmuyum? Ben sadece kavga etmeyi seven ve meraklı 17 yaşında bir kızım.Arabanın korna çalmasıyla kendime geldim ve arabayı kullanan abime baktım "yeni okulum burasımı?"dedikten sonra o da evet anlamında kafasını salladı ve arabadan indik.
Okula doğru yürürken yanımda biri vardı sanki, abimden başka biri. Ama bu mümkün değildi yani hayalet felan mi var dı ki? Konudan uzaklaşmaya çalıştım ama yapamıyordum ardından ensemde bir nefes hissettim. Ani bir hareket ile sağıma soluma baktım şuan yanımda abimden başka kimse yoktu o da bana baktı "bir sorun mu var Lea?" acaba söylesemiydim? ama kesin benimle alay edecekti "hayir"dedim kısa keserek.
Kolidorda müdürün odasını ararken bu okul diğerlerine benzemedigini fark ettim bu okul tuhaftı ama bence burada çok eğlenecektim bir anda birinin saçımı okşadığını hissettim tekrar arkama baktım ve yine abimden başka kimseyi göremedim. Bu neydi şimdi?
Abim tekrar tuhaf bir bakiş attı ve "neler oluyor Lea?" bu sefer söylemem lazımdı yoksa kriz geçirecektim "arabadan indiğimizden beri sanki biri beni takip ediyor" alaycı bir kahkaha attı ve "saçmalama Lea" biraz utandım ve etrafta bunu kimse görmedi diye sevindim bunu ona çok kötü ödetecektim.
"Burası olmalı Lea hadi" abim önde ben ise korka korka onun peşinden gidiyordum sonunda "Müdür" yazan ufak yazıyı görünce rahatladım. Kapıyı çaldıktan sonra içeriye girdik kapı eski olmalıydı kı cizirdiyordu "yeni öğrenci senmisin?" dedi bir ses.
Odayi tek aydınlatan pencereden gelen güneş ışığıydı kimseyi göremiyordum ama soruyu cevapladım. "Evet efendim" dedim nazikçe, ilk günden kabalaşmak istemedim. "Duyduğuma göre buraya istekle gelmedin" şaşırmıştım o bunu nerden biliyordu? "Evet" dedim tekrar "bir çoçuğu dövmuşsün" resmen ağızım açık adama bakiyordum sonra "peki cocugu neden dovdun?" dedi sorgularmışçasına ,ben ise kendimi topladım ve "bu sizi neden ilgilendiriyorki?" bu sefer sert çıkmış olabilirdim ama bu kadari da fazlaydi.
"Nedenmi ilgilendiriyor?" dedikten sonra guldu ve bir sure hepimiz sessiz kaldik. Ardından zil çaldı kolidorda sağa sola gidenlerin ayak sesleri çok fazla gürültü yapıyordu.
Sonra müdür sonunda konuştu "seni daha fazla sikmayayim" dedi sinsice "zaten burada cok eğleniceksin" diyerek lafını bitirdi.
İşlemler bitince yeni sınıfıma bakmak için sınıfımı aradım okula yarın gelebilirdim ama ortamı merak ediyordum. Abim ile ikinci kata çıktım ve sonunda buldum.
Çok heyecanlıydım ve bir sürü kişi ile tanışacaktım bu çok güzel birşeydi. Abime baktım ve oda sanki gir anlamında kafasını salladıktan sonra derin bir nefes alıp kapıyı üç kere vurdum. Ardından nazik bir kadın sesi "giir" dedi. İçeriye iyice baktım ve öğretmenin yanına ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim Bir Vampir
HorrorRen & Lea : Aslinda dusmanlar ama dusmanliklarini bilmedikleri icin birbirlerine asik olmaya baslarken gerceklerle yuzlesirler ve birbirlerininden nefret ederler geresi kitabimdaaaa...