Beyzaz Vampir Bekçisi

10 4 0
                                    

İyi okumalar dilerim...

¥¥¥¥¥¥¥¥¥√√√√√√√¥¥¥¥¥¥¥¥¥

Ama vurduğum kişiye baktığımda ise yerde baygın duran Reni gördüm...

"Ama neden gizlice geliyirsunuzki ya korkuttunuz beni?"

"Lea tamam Ren seninde bayılma taklidin bittiyse kalk artık"

"Oky"

"Ren seni parçalarım şakamıydı şimdi bu ya çok korktum sana bir şey oldu diye"

"Sen endişendinmi benim için?"

Cevap vermedim.Hemen konuya Pinky atladı...

"Hadi millet gidelim Lea yorgun olmalı"

"Tamam birtanem gidelim "

Ben ağzım beşkarış açık ikiliye bakıyorum. Ren Alexe döndü ve

"Tebrikler kardeşim"

"Sağol dostum"

"Pinky bir açıklaman varmı?"

"Gerçekten söyliyecektim ama zaman bulamadım Lea üzgünüm"

"Tamam tamam neyse hadi gidelim"

Giderken Alex seslendi

"Biz sağ taraftan gideceğiz Pinky nin kolyesi düşmüş onu arayacağız size yetişiriz"

"Tamam kardeşime sahip çık birşey olursa kendini ölmüş bil"

"Peki "

Biz Renle yola koyulduk telefon ormanın bir yerinde biraz çekmişti Rende beni bulduklarını diğerlerine haber vermişti. Ren e baktım gülüyordu meraklandım  'neden gülüyorsun' diyecektim tam ağızımı açtım iç içe olan ağaçların arasında dört gölge gördüm biraz tedirgin oldum Rene yaklaştım kolunu tutarak fısıldadım.

"Ren burda tuhaf şeyler oluyor"

Oda ne olduğunu soracakken çalılardan devasağ bir domuz çıktı Ren ağaca fırladı. Benimi soruyorsunuz şuan koşuyorum nedenini tahmin etmişsinizdir domuz öyle bir koşuyorki ağırlığına rağmen son anda yanımda kocaman bir kaya vardı vakit kaybetmeden tırmandım.

Aradan 5-10 dk geçti ve şu yaratık hala aşağıda
Git diğer kişileri ye ya benimle derdin ne ?

"Leaa, hey Lea"

Yerimden sıçradım bir ağaçtan sesler geliyordu korkmadım değil.

Biraz bakındım kimse yoktu ama arkamda biri vardı sanki bir uyarıydı o ses. Ses kesildi ben ise ensemde bir nefes hissettim arkama baktım gerçektende kimse yoktu tekrar önüme söndüm ve yüzüme ağır bir darbe aldım ve gerisi boş, karanlık...

''''''''''''÷'''''''''''
(Renin ağızından)

Leayla ormanda giderken bir hareketlilik hissettim ama önemsemedim. Sonra aklıma Leayla hep böyle tek kalıyorduk ben dışardan serttim ama Lea için geçerli değildi bu tabikide. İstemsizce gülümsedim Lea bana baktı ve bir soru sormak için ağzını açtığı sırada kapattı etrafına bakındı yanıma sokuldu ve bir şeyler dedi tam anlayamadım ama çalılardan çıkan devasağ bir domuz üstüme atladı.

Ben ağaca savruldum beni savurduğu sırada üstüme düştü ve can çekiştim sonrada Leaya doğru koşmaya başladı ne yapacağımı bilemedim ama bunu kim yaptığını tahmin ettim o domuzu bir kaç kere babamın yer aktındaki Merifleyde görmüştüm.

(Merifley: Tamamen uydurdum ismini yani babasının yer altında inşa ettirdiği krallığın ismi.)

Zaman kaybetmeden Leanın peşinden koştum. Leanın o kadar koştuğuna inanamıyordum. Ben yarı yolda kestirmeye geçtim ve son anda Lea nın bir kayaya tırmandığını gördüm.

Bende yanındaki ağaca tırmandım. Ve seslenmeye başlandım ama korktu

"Leaaa, hey Leaaa"

Biraz bakında sonra arkasında bir bekçi gördüm 'işte şimdi işim bitti asla onların elinden kurtaramam Leayı' dedim içimden. Beklçi diye adlandırdıgım kişiler tam bir beyaz vampir avlayıcısıdır ama anlayamadıgım onların insankara yaklaşması yasak ve insan kanından midleri bulanırdı ama Leayı neden aldılarki...

😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

Voteleeeeeee💛💛💛💛💛💛

Sevgilim Bir VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin