Burası benin odam değil!

19 4 2
                                    

İlk önce çok geç attım özür dilerim. Nedeni ise benim bu sene önemli bir sınavım var ve ona şimdiden çalışıyorum neyse sizi sıkmıyim.
_______İyi okumalar_______

ZİL🔔🔔🔔

Biz zili duyunca kalktık ve sınıfa girdik herkez bir süre bana baktı ve sonra öğretmen geldi bu dört gurup dersten çıktık ve müdürün odasına geldik kapıda durduk.

Ren kapıyı vurdu ve içeriye girdik.Müdür sadece bilgi verdi sonrada sınıfa gittik. Dersler normal geçti ve sonundada zil çaldı. Biz Pinky ile kantinde biraz oturduk çünkü beden dersinde hoca bana ceza verdi neden o na değilde ağaca bakmışım diye beni bahçeyi tam otuz beş kez dolandırdı sonrada çıkış zili çaldı.

Zil🔔🔔🔔

Kantinde annen aramıştı  ve Pinky den felan bahsettim ama Pinky ile baya kaynaştı annem yarın piknikten sonra yemeğe bile çağırdı. Zili duyunca
Sıradaki eşyaları topladım sonrasındada Pinkye döndüm.

"Pinky yarın evden çıkarken ara tamammı beraber gideriz."

"Olur canım hadi by"

"Byby"

Eve doğru yürüyordum ve abime yürümek istediğimi söyledim. Şimdi önümde iki yol var ve ikiside eve gidiyor acaba kestirmemi? yoksa uzun yolmu?

"Cevabın kestirme sanırım"

Yerimden sıçradım sonrada arkama döndüm.

"Renin tacizliği bitti sen mi başladın Alex?"

"Ama öyle deme güzelim ya ben seni düşünüyorum. Seni gibi sevimli bir tatlı kız ara sokakta nasıl yanlız dolaşırki?"

"Sanane ya benden. Hem sen kim oluyosun ya ben tatlı gözüktüğüm kadarda vahşiyimdir tamammı?"

"Off amma mızmızlandın sen"

Tek hamlede omzuna attı beni.

"Ya hayvaaaan bırak beni bırak!!!"

"Ya cırlama of o nasıl bir sestir suss cici kız ol"

"Şuradan bir aşağıya iniyim sana cici kızı göstericem merak etme. Yaaaa imdaaaaat!!!!!"

Alexe arkam dönük olduğu için malum sırtındayım önde ne yaşandıysa Alex yere serildi hızla bende o hızla kafamı betona çarptım ve başta acım olsada daha sonra tatlı bir uykuya daldım.

_____________♣_____________

       (Renin ağızından)

Ara sokakta bir cırlama duydumki bu kesin Leaydı
ne olduğuna bakmak için ara sokağa girdim ve sinirden köpürdüm. Alex sırtına Leayı almış pis pis laflar ediyordu ve ona daha sabah 'sanırım Leadan hoşlandım Alex' dediğimde oda bana karşılık 'saçmalama o aşk bir anlık olmaz ' demiş ti belliki bu laf yalandı o Leayı sahiplenmek istiyirdu ama olmaz .Çünkü Leaya ben aşığım o alamaz.

Alexin yanına gittikten sonra bir kafa attım ve bayıldı bayılmasına ama Leada başını çarpınca bayıldı onu hemen kucakladım ve eve götürdüm odama çıkarttım ve başındaki kanları temizledim okadarda abartılacak bir şey yoktu açıkçası bende kapıyı kapadım ve Leanın telefonunu alıp Pinkyi aradım.

"Aloooo prenses uyumadınmı sen hala!!?"

"Pinky ben Ren"

"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"

Pinky öyle bir cırladıki kulağımdaki nekadar canlı varsa öldü.

"Kızım cırlamasana ya kulağım patladı"

"Ren Leaya ne yaptın yoksa düşündüğüm şeymi Ren arkadaşıma kıyma lütfeeeen"

"Pinky ben öyle birimiyim saçmalama yolda bayıldı da şimdi eve gidemez bu halde annesini arayıp sizde olduğunu söyle"

"Off tamam yarın eve götür ve aklından kötü şeyler geçirme"

Direk suratına kapadım. Sonra bende koltukta kıvrıldım...

__________/////♥/////_________
                 Sabah
          (Leanın ağızından)

Sabah kalktığımda farklı bir odadaydım en son ne olmuştu sanırım bayılmıştım. Ama sonra ne okmuştu dediğim an içeri bir öküz daldı.

"Aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!"

Ben bağırınca Rende benim çığlığıma korktu oda çığlık atmaya başladı.

"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa"

Beni bir gülmek aldı ve Rene dönerek

"Sen niye bağırıyon man kafa?"

"Hiç bir fikrim yok"

"Tamam tamam zorlamicam. Bir dakika ya beni burda ne işim var"

"Sakin ol Lea açıklaya bilrim"

" Burası benin odam değilki oha yoksa Ren sen yoksa bana..."

______________♦______________

Meralabalar arkadaşlar umarım beğeniyorsunuzdur.
Geç yazıyorum farkındayım ama şimdiden sınavlara hazırlanmam gerek. Ama yarın yani  pazar günü inşallah yayınlarım.

__________Sizi çooook________
              ❤ Seviyorum❤

Sevgilim Bir VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin