Carlll

9 3 2
                                    

İyi okumalar dilerim...

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Biraz bakında sonra arkasında bir bekçi gördüm 'işte şimdi işim bitti asla onların elinden kurtaramam Leayı' dedim içimden. Beklçi diye adlandırdıgım kişiler tam bir beyaz vampir avlayıcısıdır ama anlayamadıgım onların insankara yaklaşması yasak ve insan kanından midleri bulanırdı ama Leayı neden aldılarki...

124456789000000000000000

(Leanın ağızından)

Kafamda muhteşem bir ağırı vardı. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordumki içeriye benim yaşlarımda bir kız girdi. Bana doğru gelerek.

"Açmısın Lea"

"Adımı nerden biliyorsun?"

"Pek önemi yok. Açmısın?"

"Evet ama nerdeyim ben?"

"Benimle gel herşeyi anlatacağım"

"Tamam"

Biraz şüphe duydum ama yineden kızın arkasından yavaş adımlarla gidiyordum.
Kolidorun sonundaki merdivenden aşağıya indik ve devayağ bir kapının önünde durduk. Ne olduğunu anlayamadan kız kapıyı açtı.
İçeride küçücük periler uçuşuyor , siyah pelerinli bağzı insanlar yemek yiyor , bazı adlarını bipmediğim bir kaç şeyde yemek yiyor aralarında fısıltıyla konuşup bana baktılar .

Aralarından geçerken bağzı insanlarda gördüm biraz olsun içim ferahladı.

"Gel Lea yanımıza otur!!!"

Beni  herkez yanına doğru çağırınca çok şaşırdım. Kız bana döndü

"Nerde oturmak istersin?"

"Bilmiyorum"

Kalabalık tekrar bana seslendi.

"Lea lütfen yanımıza otur!"

Gerçekten ilgi duyuyordum hemde tanımadığım kişilerle.

"Hadi birinin yanına otur "

"Sen nereye oturucaksın?"

"Ben timmimin yanına gidicem istersen gel ama burda belliki sevildin istersen de burda kal benim için fark etmez"

Biraz düşündüm ve ilk önce yemek almaya karar verdim.
Okul kantinlerine benziyordu ama burası çok daha büyüktü. Kantinlerde isteğin yemekten almak için önünde yemekler olurya onun gibi bir sistem olurya onun gibiydi.

Yemeklerin yanından geçiyorum sadece hayatımda hiç görmediğim içecekler, tatlılar, yemekler...
Sonra sandiviçe benzeyen bir şey gördüm ve onu aldım. Arkamı döndüm herkez bana bakıyordu nereye oturucam şimdi ben yaaaa.

Ne olduğunu anlamadan biri kolumdan tutup bir masaya oturtturdu kişiye baktım çok sevimli bir kızdı oda benim yaşlarımda olmalıydı bana heyecanla bakarak.

"Merhabaaaa"

"Meraba. Siz kimsiniz?"

"Ben Melodi"

"Memnun oldum Melodi"

"Bende Lea hadi Carla bizi çağırdı"

"Carl ??"

Birşey demeden beni çekiştirmeye başladı yemek hanenin köşesinden siyah merdivenlerden çıktık. Carl denen kişi benimle ilgilinen kişiymiş. Beni görünce yanıma geldi.

"Gel burda yemeğini ye seni bırakmazlar"

"Olur"

Aramıza masada bir çocuk girdi ve oturduğu yerden

"Ama o bir insan"

Çocuk acayip tatlıydı ama bana bunu diyemezdi.

"Sen nesin hayvanmı"

"Hey doğru konuş benimle"

"Sen başlattın bende bitirdim"

"Sana bunu daha sonra ödeticem"

Çok da umrumdaydı sanki. Oturup masaya yemek yedim.

Daha sonra Carl odamı gösterdi ve yattım.

😡😈😈😈😈😈😈😈😈😈😡
Voteleeeeeee😬😬😬😬😬







Sevgilim Bir VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin