!Ormanda koşuş!

10 4 1
                                    

Arkadaşlar birazdaha uzatıcam sonra bitiricem başka yazmayı düşünüyorum...
Bu arada geç yazıyorum her gün sınava hazırlınıyorum...

❤❤❤❤İyi okumalar❤❤

(Hatırlatma)

Heyecanlanarak sepeti açtım ve içinde bir şey göremedim elimi sepetin içinde gezdirmeye başladım ve elime büyük bir taş geldi sanki üstünde sıvı sıcak bir şey vardı. Elimi sepetten çıkarttım ve çığlık atarak fırlattım. Sepetin içinden çıkan bir kemik ve üzerindede te kanlar akıyordu.

Anladımki bu Ren değildi...

Elimden kemiği atarak ormanda rastgele koşmaya başlıyordum ve çığlık atıyordum çığlık atmamın sebebi arlamda biri benimle koşuyordu sanki yapraklara biri basıyordu ama kimse yoktu.

Ormanda koştum neredeyse en derinlere gittim. Sonunda bir ağacın yanında mola verdim zaten koşarken neredeyse yolumu düşerek geçirdim ağaca sırtımı dayadım ve nefesimi düzenlemeye çalıştım ama o kadar hızla nefes alıyordumki alırken veremiyorum verirkende alamıyorum. Biraz geçti ve nefesim zar zor düzeldi ben ise bu yolu geri dönmek zorundaydım üstelik ben odun felan almaya çıktım ve yaklaşık aradan beş saat geçti ağacın alçak bir dalına tırmandım ve oturmaya başladım yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu ve ben kendimi zot tutuyordum, sonunda gözleri kırpmaya kalktım ve bir daha açamadım çünkü uykuya teslim oldum çoktan...

♣Ren'in ağzından♣

Tam tamına on saat oldu herkez her yerde Lea yı arıyor onu yanımdan ayırmamalıydım. Gittikçe derinlere indim tek bulduğum ip ucu ceviz ağacının altındaki piknik alanı kanlı bir kemik zaten anlamıştım onlar yapmıştı işte başka bir seçenek yoktu.

"Ren ip ucu bulabildinmi?"

"Bulamadım Alex siz Pinky ile birşey bulabildinizmi?"

"Pinky az sonra gelir aşağıda akan bir su var  susadım demişti "

"Tamam umarım birşey bulur"

"Sence onlar mı yaptı?"

"Başka bir seçenek yok kesinlikle onlar olmalı"

"Peki Leaya söyleyecekmisin?"

"Bilmiyorum neden soruyorsun?"

"Sadece ya baban ile ilgili olay da olan o olaya çok benzemiyormu sencede"

"Evet ama dün yola çıkmadan Leanın kalbine bir şeyler oldu başka ne olabilirki?"

"Evet o zaman ne yapacaksın?"

"Reeeen! Reen! Ren buldum! Leayıııı bulduuum!"

"Pinky ciddimisin nerde ? Hadi Pinky acele et"

"Kendisini bulamadım su içerken fark ettim sadece kıyafetinin parçaları felan var dı yerde ayrıca ayak izleride vardı "

"Tamam hadi Alex gidelim"

"Bende gelicem onu görmem lazım"

"Peki gel ama hızlı olun"

♥Lea'nın ağzından♥

Sanki yüzyıllardır uyumuyordum bu uyku çok iyi geldi. Göz kapaklarımı esneyerem açtım az kalsın düşüyordum ama son anda dala tuttum uyandıktan sonra her zaman etrafıma beş dakika bakarım ve şuan neden burda olduğumu hatırlamaya çalıstım, hatırladımda.

Beş dakika dolmuştu hava da kararmıştı ama ben yere inmeye  cesaret edemiyordum. Ya kurt felan varsa ya beni aşağıda ayılar bekliyorsa? Biraz kararsız kaldım düşünüyordum insemmi acaba?

"Leaaaaaaaaaaaa!!!!!!"

Adımın bağırılmasıyla daldan bu sefer yere yapıştım ama bildiğin yaprak felan hepsi ağzıma girdi ağzımdan yaprak seçerken adım ormanda bir daha anons adildi...

"Leaaaaaaaaaaaaa cevaaap veeeer!!!"

Yaprakları ağzımdan imha ettim ve cevap verdim.

"Cevaaaaaaaaaaaaaaaap!!"

Ben çığlığımdan tırstım o kadar bağırdımki ağaçtaki kuşlar uçuştu. Biraz bekledim ve bana doğru ayak sesleri geldi sesler gittikçe yakınlaştı ve arttı. Bende korkudan elime kalı bir dal alıp saklandım. Adımlar tam saklandığın bölgeye yaklaşmaya başladı bir kaç adım atsa beni görücekti bir adım attı bende panikten adamın ensesine elimdeki dalla var gücüml vurdum.

Ama vurduğum kişiye baktığımda ise yerde baygın duran Reni gördüm...

********:::::::::++::::::::********
Lütfen yorum yazıp voteleyin.....

Sevgilim Bir VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin