Piknik sepeti

15 3 0
                                    

Öncelikle geç yazdım üzgünüm ders çalışmak zorundayım ve okuyanlar size sesleniyorum saygı duyup yıldıza basarmısınız.
Teşekkür ederim...
_______Sizi Seviyorum_____

(Önceki bölümden hatırlatma)

Sakin ol Lea açıklaya bilrim"

" Burası benin odam değilki oha yoksa Ren sen yoksa bana..."

"Ya ben öyle birimiyim Lea"

"Ya ben niye hala burdayım of evdekiler beni öldürücek"

"Merak etme Pinky anneni aradı onlardasın sanıyor "

"Ha birde bunu organizemi ettiniz önceden planlanmış resmen zaten Pinkyi de öldürücem ya ben ne diyorum kapı nerde ya söyle?"

"Lea birincisi Pinkynin bir suçu yok ikincisi artık cırlamayı bırak üçüncüsü ise bekle beraber gidelim buraları bilmessin sen"

"Ya banane çık önümden!"

Reni itip kapıya yöneldim ayakkabılarımı giydikten sonra kapıyı hızla açtım sonrada kuvvetlice çarptım...

Nerdeyse yarım saattir dolanıyorum ya uf nerden çıkçam.

"Keşke Reni bekleseydim uf ya uf nereden bulcam evi okulada bir saat var zaten yaaa neden ben nedeeeen?"

"Biri Reni bekleseydimmi dedi ben mi yanlış duydum?"

Arkama baktım ve karşımda Ren tabikide aman ya ben neden sesli konuştumki.

"Sen yanlış duymussundur. Hem bende zaten bende birine yolu sorucaktım hadi beni rahat bırak."

"İyi o zaman ben seni tutmayayım ben kestirmeden gidicem okulda görüşürüz"

Arkasını döndü ve yavaş adımlarla yürümeye başladı içimden ' benide bekle ' diyesim vardı ama hayır olmaz ben güçlü bir kızım kimseye muhtaç değilim. Ve yola koyuldum...

Sonunda eve vardım nasıl diye sorarsanız bir teyzeye sordum ona derdimi anlatana kadar on dakikam gitti sonunda anladı ve yolu tarif etti ve eve jet gibi koştum.

Odama uçarak vardım ve hızla üstümü çıkartıp kısa bir duş aldım hızla duştan çıktım ve saçlarımı kuruladım. Dolabımda ne giyiyim diye düşünmeden sonbahar konbini yaptım.

 Dolabımda ne giyiyim diye düşünmeden sonbahar konbini yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Arkadaşlar uzun uzun anlatmayacağım direk resim koyacağım)

Giyindim ve hızla aşağıya indim annem piknik sepetini hazırlamış beni bekliyirdu.

"Al canım hazırladım her şeyini"

"Anne sağol ya sen harikasın mükemmelsin hadi byby geç kalcam ben öpüyorum"

Sepeti kaptım ve okula seri adımlarla ilerledim. Sonunda okula vardım ve okulun bahçesindeki bir banka oturdum şuan okadar hızlı soluk alıp veriyordumki kendimi hiç bukadar zorlamamıştım. Arkadan bir el su uzattı reddedemiyeceğim için öyle bir şansım yok hemen alıp tek solukta içtim.

"Yarasın prensese. Uavaş iç boğulucaksın"

Bu sesten nefret ediyorum ya offf sinir şey.

"Ya senin için ağzının suyu akan kızlar var artık neyini beyeniyorlarsa git onlarla eğlen ya ufff bırak peşimi"

"Ama ben onları istemiyorum"

Bir şey demeden Pinky nin yanına geçtim. Sonrada araba geldi allahım bana yer kalmadı hayvanlar ya öyle bir daldılarki içeriye pislikler hiç mi arabaya binmediniz. Müdürün yanına gittim ve aynı durumun içerisinde Pinky,Alex,Ren de vardı. Renin arabası varmış onunla gidicekmişiz şansıma tükiriyim ben.

Ben çocuktan uzaklaşmaya çalışıyorum ama illede bir şey bizi birleştiriyor.Ren bana arabayı gösterek

"Sen gelmiyormusun ?"

"Geliyorum bekleyin piknik sepetimi alayım"

Banka doğru ilerledim ve piknik sepetini almak için elimi uzattığımda kalbim sıkıştı sanki göğsümde öyle bir acı vardıki ağlamaya başladım. Yanıma bizimkiler gelince sıkışma gitti sanki biri uyarı göndermiş gibiydi.Pinky yanıma çömeldi korkarak

"Sen iyimisin Lea?"

"Kalbim sıkıştı birden anlamadım daha önce hiç böyle olmamıştı Alexde bana yardım etti ve banka oturdum Rene baktığımda sanki bir şey biliyormuş da emin olmak için etrafa bakıyordu. Ayağa kalktım ve arabaya doğru yürüdüm.

"Hadi gidelim millet orman iyi gelir belki"

"Tamam geliyoruz"

Pinky ve Alex arabanın arka koltuklarına yerleştiler muhabbet ettiler arkama batığımda Ren hala bakınıyordu yanına yaklaştım.

"Birşey mi oldu Ren?"

"Yok bir şey hadu gidelim sende kendine dikkat et etrafda bir sürü tehlike var"

"Tamam baba dikkat edicem söz veriyorum"

Ren dişkerinin arasından tıslayarak ve sinirli bir şekilde

"Dalga geçmesene hemen git arabaya bin ve konuşma"

Şuan korkuda tutriyorum. Genellikle konuşmamı ister ama şimdi çenemi kapamamı söylüyir ve kalbimide çok kırdı yani şakadanda anlamıyor ya.

Arabaya binerek kapıyı kapadım ve kemerimi taktım biraz üşümeye başladım iyice koltuğa sokuldum. Reb üşüdüğümü anlamış olacakki klimayı açtı sadece sevdiğini gösteremiyor bence.

Alex ve Pinky uyuyorladı arkama baktım Pinky nin kafası Alexin omzunda, Alexin kafasıda Pinky nin kafasına yaslanmıştı. Kendimi tutamadım ve

"Ne kadar tatlı uyuyorlar"

Diyiverdim cebimden telefonumu aldım ve resimlerini çektim.

Akşam olmuştu sanırım orda bir kaç gün kalacağız akşam oldu yani bende tabi daha fazla koltuğa gömüldüm ve uyuyacakken üstümde bur ağırlık fark ettim baktığımda Renin montuydu ona doğru döndüm ve

"Sağol Ren"

Dedim ve sonunda kendimi rahat bir uykuya teslim etti.
______________::::::_____________

Merabalar uzatmiyim oylar ve yorunlarsanız memnun olurum.
❤ ❤Sizi seviyorum❤❤

Sevgilim Bir VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin