bölüm bir :)

100 12 31
                                    

"Kayra gelmiş."

Kızlarla beraber Nehir'e dönmüştük soluk soluğa kalmıştı.

Aslı "Şaka dimi?"

Dedi heyecanlı bir tavırla Nehir başını Hayır şeklinde bir aşağı bir yukarı salladı.

Tekrar önüme döndüm ve sıcak çikolata mı yudumladım.

"Kayra gelmiş Ukte."
Kızlara baktım hepsi bana bakıyordu.
"Duydum Hira o gelmiş."
"Ne yani bu kadar mı?"
"OFF Başka ne olabilir Hira?"
Dedim ve çantamla beraber kitaplarımı alarak ayağa kalktım, kızlar bana bakarken,
"Ne !derse gidiyorum."
"Tamam.iyi dersler."
Kızlara tebessüm ederek sınıfa ilerlemeye başladim.Sınıfa geldiğimde fazla gürültü vardı boş olan bi yere geçerek oturdum kulaklığımı takarak gözlerimi kapattım.

..............

Birinin dürtmesiyle uyandım kulaklıkları mı çıkartttım hoca dahil tüm sınıf bana bakıyordu. Sol elimi sol gözümün üzerine koydum sınıfa bakıyordum takii o gözlerle karşılaşıncaya kadar.. * Kayra* bana bakarak sırıtıyordu sanırım uzun bir süre göz göze bakmıştık, Hocanın bir iki kez öksürmesiyle tekrar önüme döndüm..

....ders çıkışı.......

Hocanın çıkmasıyla birlikte eşyalarımı toplamaya başladım sınıf yavaş yavaş dağılmaya başladı.Son olarak telefonu mu aldm kızlar msj atmıştı.
**Çabuk kafeteryaya gel çok önemli.**

Kitaplarımı elime alarak hızla kafeterya ya ilerlemeye başladım.
Kızlar kendi aralarında birşeyler konuşuyordu hızla yanlarına gittim.
Kızlar geldiği mi fark edince bana baktılar kızlara sırıttım takı dışarıda bankta arkadaşlarıyla oturan kayrayı görene kadar yine göz göze gelmiştik.Kayraya bakmayı keserek kızların yanına gittim ve herzaman ki yerime oturdum.
"Anlatın bakalım bu kadar önemli olan ne?" Nehir
"Akşam ki partiyi diyoruz."" Dedi ve kıkırdadı. Elimi anlıma koyarak
"Ah ben onu tamamen unuttum.". Aslı
"Ne yani gelmeyecek misin?" Somurttum ve
"Sanırım Geliyorum." Dedim ve güldüm kızlarda gülmeye başlayınca kafeteryada sadece bizim gülüşmelerimiz duyuluyordu.
Hira
" Bian gelmiyeceksin sandım."
"Saçmalama Hira burada partiden bahsediyoruz tabiki de gelicem."
Dedim ve tekrar gülüşmeye başladık karnımı tutarak.
" Hmm sanırım ben acıktım abur cubur almaya gidiyorum başka isteyen var mı?¿" Aslı
"Bana kola alabilirsin." "Tamam"
××××××××××××××××
Siparişleri verdikten sonra beklemeye başladım o sırada Kayrada geldi ve kendi siparişleri nı verdi.Benimkiler bitince satıcıya parasını uzattım ve kızların yanına gittim.Oturduğumda herkes kantine bakıyordu arkama dönüp baktığımda Kayranın buraya baktığını gördüm hızla önüme dönerek sıcak çikolatamı yudumladım
Aslı " Oha kızım o buraya mı baktı daha demin?¿" Nehir başıyla Aslı'yı onayladı.Off yine başlıyorduk.
"Off kızlar." Dedim ve çikolata mı açtım tam ısıracakken biri benden önce davranarak ısırdı.
"Hmm tatlıymış çikolata sahibi gibi.". Dedi ve sırıttı.
" Off ya Aras ilk ben ısırcaktım onu."
Aras tekrar sırıttı ve kızlara dönerek.
" Evet akşam ki partiye geliyor musunuz?¿"
Kızlarla birbirimize baktık ve aynı anda "Tabikide.". Dedik ve gülüşmeye başladık..
×××××××××××××. ×××××××××××

Son saatin dersine girmemiştim kafeteryada tek başıma oturmuş etrafı seyrediyordum o sırada bir sandalye çekildi o tarafa baktığımda kayra tam karşımda oturuyordu yine göz göze gelmiştik gözlerimi kaçırarak tekrar dışrıyı seyretmeye başladım.
"Biliyorsun kayra bu kadar yakın olmamalıyız."
Bu kez yine kayraya bakıyordum.Ellerini masanın üzerinde birleştirdi ve sırıtarak
"Benden uzak dur diyorsun yani."
Göz devirdim ve devam ettim.
"Olanları biliyorsun kayra."
Yüzündeki gülüşü solmuştu bir anda yine sert ve bi o kadar da soğuk bakıyordu.
"Evet biliyorum Ukte ailelerimiz düşman ve bizde öyleyiz bunu hiç unutmadım."
Dedi ve kalktı.Gelmişti ve şimdi de gidiyordu daha sonra duraksadı ona bakıyordum ama o arkasını dönmemişti.

"Sakın unutama Ukte artık en büyük düşmanın burada."

Veeee ilk bölüm umarım beğenisiniz..
Yazım hatam varsa affola..

PAPATYA (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin