70. Kya naam h ?*

6.5K 373 38
                                    

The large living area of Sanyal mansion was gathered by bunch of ladies.

Some were dressed in traditional Rajasthani attire while some were dressed in normal saarees.

Among these ladies d bride to b shalini was dressed up in bright blue colour lehenga.
Vidz was dressed in a saari but in gujarati style.

Our sanyu was dressed in plain baby pink colour saari wid golden border on its end.
She was wearing simple earrings matching her saari & her neck was graced wid d mangalsutra rd gifted her.

The mehendi artist were doing der work of drawing bridal mehendi on shalini's palm.

It was time when shalini was all beetroot red when d artist asked her wud be's name.

All her cousins teased her.
The living room was bloomed wid giggling & teasing each oder.

Here Maasa Naani rds maami & renu were sitting comfortably & watching all.

Dey were strictly ordered by sanyu & vidz to sit at one place & enjoy d functions. Dey will look after d preparations & guests.

Finally after serving all d snacks & welcoming d guests sanyu & vidz sat in d living room for applying mehendi.

All d oder work was looked after by d maids.

"Aae chori Mhaari bindniyo  k haaton mei bhi achha rang lagayo.
Mhaare shanu k tarah inke haath bhi mehendi se bhare hone chahiye" Maasa ordered d artist

"Jii Maasa " d artist smiled.

Soon sanyu & vidz sat for applying d henna.

Here paran were hell bored by sitting among d elder mens.
Dey were constantly looking at d ladies who were giggling & singing songs & here these two were getting bored.

"Kaaka sa yeh ladies k program mei hum kyu nii jaa sakte?"
Parth asked darting his eyes on vidz who was busy   whispering something in sanyu's ear.

Vidz was looking beautiful in dat simple attire.

" Kyu re chore Thaari bindni waha h toh Thaara man naa laage h ke?" D elder man mouthed thus all oders laughed .

"Nii maamu  saa woh toh bas aise hi puch raha tha" parth felt embarrassed.

Rd patted his back.

"Aare chore muh naa bana Thaari jaisi haalat h waise hi hum sab ki bhi thi ..."
d same elder man patted parth's shoulder while chuckling.

"Mhaare ko bhi aise hi lagta tha jab Mhaari bindni mhaare ko akele chodkar apne saheliyo k bich hasti aur gaati.
Jalan hoti thi mhaare ko. Gussa bhi aata tha. Par kya kare waha unn aurton k bich mhaara kuch kaam bhi toh naa h"

All d oder elders laughed loudly on poor parth's state.

Rd faked a smile & bent towards parth's ear to say something.

"Aur mazak banake nii lena h naa toh muh band rakh apna" rd warned parth wid stern face to which parth made a puppy face but rd again glared him & darted his eyes in d living room especially on sanyu.

Destined To Be Together~2  (Completed ✔)                     Where stories live. Discover now