Okyanus'un Ağzından
Sabah alarmın sesiyle uyanıp hemen kalktım. Bugün iyi bir gündü. Alarmı susturup banyoya gittim. Banyoda işlerimi halledip hızlıca duş aldım. Bugün herkesten önce partinin olacağı yere gidip son dokunuşları yapmam lazımdı.
Dolabın başına geçip siyah pantolon ve üzerine de siyah gömlek giydim. Gömleğin birkaç düğmesini açık bıraktım. Hazır olduğuma göre eğlence başlasın' deyip aynada kendime göz kırptım.
Ateş'in Ağzından
Alev'in üzerime atlayıp "Kalk uykucu ya bugün parti var." demesiyle uyandım. "Güzelim sen yanlış anlamışsın parti saat akşam sekizde , sabah sekiz değil. Git , yat ve uyu" dedim. "Off , Ateş kalkman için tam yarım dakikan var yoksa kafandan aşağı suyu boşaltırım." demesi üzerine yataktan kalktım ve "Tamam sakin ol canım kalktım." dedim. "Aferin" dedi.
Dolabımın başına geçip "Hangi renk sana gider ki ? Gökyüzü siyah giyiyor. Uyumlu olmanız için beyaz ya da siyah olabilir. Ama daha farklı olsun diye kırmızı da olabilir. Seç bi renk?" dedi. "Kırmızı tişört , beyaz pantolon ve beyaz cekete ne dersin? " dedim. " Kırmızı yerine siyah tişört mü olsa ki? Kararsızım. Neyse senin dediğin gibi olsun. Ayakkabıları da uyumlu yap. Benim de hazırlanmam lazım görüşürüz." deyip odadan çıktı.
O çıkar çıkmaz kendimi yatağa attım ki kapıyı tekrar açıp "Kalk ve hazırlan !" diye bağırdı. "Of tamam yaaa." deyip kalktım ve banyoya yürüdüm.
Alev'in Ağzından
Ateş'i uyandırdığıma göre sıra Gökyüzü'nde , dün aldığım kıyafet ve ayakkabıyı ona bırakmıştım. 'Şimdi eşofmanlardan kurtulmadan gideyim en iyisi hem orda duş alırım daha iyi olur' düşüncesi ile telefonumu alıp evden çıktım.
Arabayı çalıştırmadan önce Can'ı aradım. İlk aramam da açmadı. İkinci de çaldı... Çaldı... Çaldı....Çaldı... Ve açtı. "Eh sonunda yani Can. Bir an hiç açmayacaksın sandım." dedim. "Aşkım sabahın köründe nerden geliyor bu enerji." dedi sesinden uykudan yeni kalktığını anlamak mümkündü. " Parti var ya oradan geliyor canım. Ben kırmızı giyiyorum yani içinde siyah rengi de var kıyafetin. Ona göre giyin sende." dedim.
"Umarım o kıyafet kısa değildir. Yoksa parti başlamadan biter Alev'im." dedi. "Sıkıntı yok be Can'ım." dedim güldüm. " Sabah uykumsun kızım sen benim. Bu halimle bile güldürdün beni prenses. İstediğin gibi sana uyumlu bir şekilde giyineceğim. Merak etme." dedi. "Seni seviyorum." dedim. "Bende sana yanıyorum alev alev hem de Alev" deyip güldü. "Yaaa. :)) Neyse kapatmam lazım daha hazırlanacağım. Görüşürüz." dedim. "Görüşürüz." deyince kapattım.
Telefonu cebime koyup torbidodan gözlüğümü aldım. Sonra Gökyüzü'nün evine sürdüm.
Gökyüzü'nün Ağzından