Hoofdstuk 30❤️

2.2K 75 27
                                    

OMG DIT BOEK STAAT #28 IN ROMATIEK😱 THANK Y'ALL😚😚❤️
Ps: het hoofdstuk 22 heb ik niet kunnen plaatsen voor 23.... Sorry people😢💔

-POV Rosie-
Het is zondag, en ik sta nu in de kamer van Sky haar make-up te doen. Ze heeft niet erg overdreven make-up op want dat zou niet nodig zijn. Ze heeft een lichte kleur champagne oogschaduw boven haar ogen met een laagje mascara. Haar lippen hebben alleen wat Eos lipbomb op, en op d'r wangen een klein beetje blush.

Haar haren heb ik gestijlt met een beetje gedraaid haar onderin. Het ligt losjes over één schouder. Straks trekt ze haar kledij aan en haalt Daan haar in een halfuurtje op.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Je mag je kleren aantrekken" zeg ik met een lach

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Je mag je kleren aantrekken" zeg ik met een lach. "Oke" zegt ze en zucht. Ik heb haar spiegel helemaal afgedekt zodat ze het eindresultaat zou zien op het einde.

"Sky?!" roep ik en ik krijg een "Ja" terug. "Ik heb nog wat sieraden voor erbij op je bed gelegd" zeg ik weer. "Dankje!" Roept ze terug en kleed zich waarschijnlijk weer verder om. "Ik heb ook drie paar schoenen die je kunt uitkiezen" zeg ik, maar nu krijg ik geen antwoord terug. Ik kijk achterom en zie haar staan. Mijn mond zakt omlaag als ik mijn creatie zie staan. "Ik denk dat je beter een styliste kunt worden later" zegt met een big smile. "Misschien" zeg ik en knuffel haar voorzichtig. Puur omdat ik haar haren en make-up niet wil verpesten. Ik laat haar weer los en pak een paar schoenen die ik haar laat zien. "Deze lijken mij het handigste voor op het strand" zeg ik en laat een schattig paar sandalen zien met een klein hakje.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
The Boy Next DoorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu