Dudaklarımda ki kırmızı ruj yavaş yavaş silinmeye başlamıştı.
Asrın kadehlere kırmızı şarap doldurduktan sonra bardağı bana uzattı ve arkama geçerek beni karnına hafif sırt üstü yatırdı.
"Yalnızlık bir daha kırılmayacağın ve üzülmeyeceğin bir huzurdur.
Ama sen yalnızlığın verdiği huzurdan bile huzurlusun. "dedi başıma bir öpücük koyarak....
Sabah perdelerin arasından sızan güneş ışıklarıyla beraber uyandım.
Sol tarafıma baktığımda sert yüz hatları erimiş ve yumuşacık bir hale gelmiş Asrın ile karşılaştım.Dün akşam çok sakin geçmişti sadece sessizlikte bir birimize sarılarak oturmuştuk. Gözlerimi açtığımda ise kendimi bu yatakta buldum.
Akşamki kıyafetler hala üzerimdeydi.
Yataktan kalkarak açık olan banyo kapısından içeriye girdim.
Kısa bir duş aldıktan sonra büyük bir havlu alarak bedenime sardim.Odada giysi odasına ait olduğunu düşündüğüm kapıyı açtım.
Yalnış bir tahminde bulunmamıştım.Bedenimi kuruladıktan sonra Asrın' ın tarzına aykırı bir beyaz tişört bulup üzerime geçirdim.
Ardından kapının birkaç defa çalınmasıyla Hızlıca aşağıya inerek kapıyı açtım.
Karşımda iş kıyafetleriyle ve sarı saçlarıyla bir kadın belirdi.Eliyle beni itekledi ve içeriye girdi.
Beni baştan aşağıya süzdükten sonra"Ups.
Asrın 'ın yeni kurbanı sen misin?"
dediElleriyle saçlarımı geriye attı ve
"Fazla taze gözüküyorsun ama bilemicem. "dedi.
"Ne demek istiyorsun" dedim
Histerik bir gülüş atarak gömleğinin yakasını açarak göğsünü gösterdi ve izi kalmış yarayı gösterdi ve ekledi.
"Aynısını sana da yapacak"
Söyledikleri karşısında şaşkına dönmüştüm.
Merdivenlerden gelen ayak sesleriyle beraber kafamı o yöne çevirdim.
Yeni uykusundan kalkmış sersem haliyle merdivenlerden inen Asrın.
Sarışın kadını görünce yerinde birkaç saniye bekledi ve şaşırmış gözlerle kadına baktı.
"Sanem ne işin var burda."
Kadın boğazını temizledi ve
"Birşeyler almıştım kahvaltı yaparız diye düşünmüştüm ama misafirin varmış. "dedi
Ardından Asrın'ın yanağına daha doğrusu dudağının kenarına bir öpücük kondurarak kapıya doğru yürüdü. Birşey söylenemezdi.
Sinirim bozulmuştu ve muhtemelen birazdan ağlıyor olacaktım.Hızlıca merdivenlere yöneldim ve tam yukarı çıkacakiken Asrın kolumdan tuttu ve
"Takıntılı bir kadın ışte" dedi.
"Evet öyle" dedim.
Kadının anlattıklarını ona söylemeyecektim.
En azından şimdilik.Kolumu kurtarıp Hızlıca yukarıya çıktım.
Banyoya girdim ve yere oturarak ağlamaya başladım.
Eskiden çok ağlamazdım ama artık ağlayarak atıyordum içimdeki sıkıntıları.Kapı hafifçe tıklatıldı
"Elisa bak gerçekten takıntılı bir kadın.Bana inanmalısın. "dedi.
Yüzümü yıkayıp kapıyı açtım.
Kapı pervazına yaslanmış bekliyordu.
Elimle ittirerek ilerledim ve sandalyedeki kıyafetleri aldım.
Telefonum çalmayı başlayınca komidine ilerleyerek telefonu aldım ve açıp kulağıma yerleştirdi."Alo Elisa nerdesin. "
Ablamin sinirli sesi kulağımı doldurunca biraz yumuşak konusmam gerektiğini anladım.
Yalnız konuşa bilirsem çünkü Asrın ellerini bacaklarımda arsızca gezdiriyordu. Bir anda ablamın sesi kulaklarimdan silindi ve sadece Asrın'ın sesi kulaklarımı doldurmaya başladı.
"Çok güzelsin ve lütfen bu güzellikten beni mahrum etme."
Hafızam bir anda olan olayları hatırladı. Derin bir nefes alarak
"Tamam abla şimdi geliyorum. "
Ellerini bacaklarımdan itekledim ve ardından üstümü giymek üzere banyoya ilerledim.
O an sadece Asrın 'ın ofladığını duydum.
Tabi isteksiz benimde dudagimda bir tebessüm oluşmuştu.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Evetttttt !Yeni bölüm geldi beğen tuşuna basmayı unutmayın.