Evet arkadaşlar multi Elisa nin giydikleri
Aynada kendime son kez baktıktan sonra ayakkabılarımı da alarak aşağıya indim.
Yaklaşık bir haftadır Asrınla konuşmuyordum kendimce birşeyleri sorguluyordum.Aşağıya indiğimde kapının önündeki bavullar dikkatimi çekti.
"Nereye gidiyorsun"
"Annem iş için yardım istedi birkaç haftalığına yurtdışına çıkıyorum."
"Peki ben"
"Altını değiştirdim sütün dolapta...
Ay ne bileyim Elisa koskoca kız oldun yanımda götürecek halim yok ya""Iyi be ne yapiyorsan yap" dedim ayakkabılarımı giyerek dışarıya çıktım.
Canım çok sıkıldığı için bugün spor yapmaya karar vermiştim.
Sahile yürürken bir arabanın beni takip ettiğini düşünüyordum ama şu an kesinlikle emindim.
Adımlarımı hızlandırarak ara yola girdim hızlı hızlı koşmaya başladım.Taki arabanın tam önümde durmasına kadar.
Nefes alışlarım daha fazla hızlanmaştı arabanın camları simsiyah olduğu için içeriyi göremiyordum.
Arabanın açılma sesiyle gözlerimi kapattım ve beklemeye başladım.
O ilahi sesle gözlerimi açtım.
"Benden kaçacağınımı sandım. "
Gözlerimi yesillerine sabitledim.
Ifadesiz ona bakarken yanıma geldi ve dudaklarımı öpmek için eğildiğinde geri çekilerek öpmesini engelledim.Bana dik dik bakarken
"Korkuttun amacın ne senin"dedim
Alaycı bir tonda
"Seni yakalamak" dedi.
"Ayıptır sorması av mıyım ben yakalanayım" dedim
Güldü ve
"Sayılır" dedi.
Yönümü değiştirdim ve yürümeye başladım.
Arkamdan Hızlıca gelerek kolumdan tuttu.
Hızlıca arkamı dönerek karnına dizimi geçirdi."Ah kızım ne yapıyorsun."dedi.
"Sakın arkamdan gelme" dedikten sonra eve yürümeye başladım.
Hızlı adımların sonunda eve geldim.
Uzun süre dusta kaldım.
Çok iyi yapmıştım ama değil mi?Dolaptan tatlış sortlu bir takım giydim.
Ardından saçlarıma bakım yaptıktan sonra şarkı mırıldanarak aşağıya inmeye başladım.
Koltukta oturan Asrın' ı görünce irkilerek birkaç adım geriledim.
"Senin ne isin var burda. Daha doğrusu buraya nasıl girdin. "
Beni baştan aşağıya süzdükten sonra başıyla açık olan bahçe kapısını gösterdi.
"O zaman nerden geldiysen ordan çık hadi" dedim.
Ayağı kalktı sinirli olduğu kesindi.
"Beni zorlama"
"Zorlarsam ne olur döver misin?
Ah pardon ya o kadının yanına gidersin öyle değil mi? "Hızlı adımlarla yanıma geldi ve belimden kavrayarak kendine çekti.
Ardından dudaklarımı öpmek için eğilmeye başladı hızla ondan kurtulmaya çalıştım."Ya biraksana imdatttttt !!!!!!!!!
Hayvan bıraksana yaa. "Hızla göğüsüne vurmaya başladım. Kollarımı yakaladı. Ve
"Beni sinirlendiriyorsun ama çok değişik birşeyler hissetmemede sebep oluyorsun."
Dediklerini umursamadan tekrardan bağırmaya başladım.
"İmdatttttttttt tescilli bir ayı tarafından taciz ediliyorum.
Bırak beni bıraksana. "Yüzüme bir müddet baktıktan sonra
"Bunu sen istedin" dedi ve ellerimi arkada birlestirdi ve tek eliyle bileklerimi tuttu.
Diğer elini yavaşça yüzümde gezdirdi. Ardından dudaklarima yapışarak öpmeye başladı.Birkaç dakika karşılık vermedim ama o öpmeye devam etti.
Aklıma gelen fikirle öpüşüne karşılık vermeye başladım.
Artık çığırından çıkmıştı.Ellerini gevşetti ve ardından tamamen bıraktı.
Ellerini belime yerleştirdi. Ardından beni yukarıya kaldırdı bende bacaklarimi onun beline yerlestirdim.Yukarıya hızla çıkarak ilk odaya daldı.
Burası misafir odasıydı.Ama olsundu zaten oyun şimdi bitecekti.
Hızlıca beni yatağa yatırdı ardından üstüme çıktı.
Elleri bacaklarımda gezinmeye başladı.
Aniden kendimi üste çıkardım.
Dudaklarını dislerimin arasına aldım ve kuvvetlice ısırdım.
Ağzından acı bir inilti döküldü.
Geri çekilip dudaklarına baktığımda kanıyordu ."Buda sana ders olsun" dedim ve üzerinden kalktım.
"Bunu ödeyeceksin Elisa"
"Evet evet ondan"
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Arkadaslar asıl meseleye yaklaşıyoruz çok az kaldı lütfen oylarinizi bekliyorum.Birde Asrın karakteri için önerdiğiniz birisi varsa lütfen yorumlarda belirtin.