III

115 5 0
  • Dedicat lui Ale Ciungara
                                    

-O..O..Oscar? spui incercand sa intelegi ce iti spune, cu toate ca nu iti vine sa crezi.

-Da, Chris, da...Pe Oscar. Nu pot sa cred ca imi vor copilul...copilul nostru.

-Nu ii putem lasa sa faca asa ceva, Jenn. Iti promit ca voi face tot ce e posibil ca ei sa te lase in pace pe tine si pe Oscar. Ce javre ordinare! Nu pot sa cred! Trebuie sa ne gandim la un plan, Jenn. Trebuie sa facem ceva inainte sa fie prea tarziu. Trebuie, Jenn! Trebuie!

-Stiu, dar...

-Dar...ce?

-Dar, nu pot pleca de aici. Orice as face, trebuie sa raman aici. Am niste...treburi neterminate, si nu pot pleca, crede-ma!

-Care sunt acele treburi? spui foarte indignat.

-Treburi, Chris! Treburi. E confidential. Nu-ti pot spune. Daca ti-as spune ar trebui sa te omor, dar nu trebuie sa te omor, pentru ca am nevoie de tine.

-Ah, deci sunt doar o marioneta, dupa parerea ta?! Adica, dupa ce ca esti in pericol, iar persoana care va plati pentru prostiile tale e Oscar, un copilas de 4 ani, mai faci si pe desteapta? Eu ti-am oferit ajutorul meu neconditionat, iar tu asa faci? Nu pot sa cred ca esti aceeasi femeie dementa, si veninoasa! Acum imi amintesc de ce ne-am despartit: nu suportai pe nimeni altcineva decat ego-ul tau mare si gras! Jur ca esti cea mai mare egoista pe care o cunosc. Si, spune-mi: cum de te-ai gandit pentru o singura data la altcineva decat la tine, huh? Cum de s-a intamplat asta? Acum iti pasa de Oscar, nu? De ce pur si simplu nu mi-l dai mie, si am incheiat discutia? Pana la urma, sunt tatal lui, si am drepturi asupra lui.

-Nu intelegi, Chris! Nu intelegi, si nu vei intelege niciodata, pentru ca o tii doar pe a ta! Esti...Ah! Calmeaza-te, Jenn, calmeaza-te... huh. Chris, nu intelegi ca el e deja implicat in toata povestea asta?

-Asa, si a cui e vina ca el e implicat? N-aveau de unde sa stie ca el exista, doar daca nu ti-ai dat drumul la gura.

-N-am facut-o, Chris. Stii bine ca n-as face-o. Pana la urma sunt om, si am sentimente, chiar daca nu le arat prea mult, crede-ma.

-Ok, sa presupunem ca te cred. Atunci ei de unde naiba stiu?

-Ei sunt Mafia, Chris! Ei stiu tot. Iti jur ca n-am spus absoulut nimic nimanui. Jur!

-Bine...hai sa sarim oricum peste asta. Ne trebuie un plan. Ce sa facem?

 -Ce putem face? spune ea visatoare.

AmbuscadaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum