Ψαξτε ολες τις κάμερες ασφαλείας στις διασταυρώσεις και στα φανάρια για μία καστανή, μικροκαμωμένη κοπελα με μπλε ζακέτα!!», φωναξα στους συναδέλφους μου στο τμήμα που ασχολούνταν με τους υπολογιστές.
Είχα εκστασιαστεί με την υπόθεση της Αμαρρυλις και δεν με ένοιαζε τώρα ή συμμορία των αναρχικών. Έπρεπε να την βρω και να την έχω από κοντά, το χρωστούσα στον πατέρα της και στην οικογένεια της.
Ψαχναμε ώρες ολόκληρες κάποιο ίχνος της στους δρόμους όπου κατέφυγε μετά από την τυχαία συνάντηση μας.
Άραγε με θυμάται;;
Εγώ τελευταία στιγμή την θυμήθηκα είναι ή αλήθεια. Έχει αλλάξει πολύ. Υπερβολικά πολύ, έχει ομορφύνει, έχει γίνει ολόκληρη γυναίκα. Και τι γυναίκα, φωτιά.
Κουνησα το κεφάλι μου για να διωξω αυτές τις πονηρές σκέψεις από το μυαλό μου και πήρα μία βαθιά ανάσα για να επιστρέψω στην πραγματικότητα.
«Πετρο έλα γρήγορα εδώ!!», αναφώνησε ο Νίκος ο συναίτερος μου. Οι περισσότεροι όμως τον φωνάζουν Μπο, είναι το ψευδώνυμο του στις μυστικές αποστολές.
Βαδισα γρήγορα προς το μέρος του και εσκυψα μπροστά στον υπολογιστή του. Είδα μία ασπρόμαυρη, θολή από τη μεγέθυνση φωτογραφία. Ήταν εκείνη,ειχε βγάλει την κουκούλα και δίπλα της στεκόταν ένας γεροδεμένος νεαρός ο οποίος της πρόσφερε ένα τριαντάφυλλο. Εκεινη χαμογελούσε πονηρά.
Ασυναίσθητα εσφιξα τις γροθιές μου,καθως ένα κύμα θυμού με καταλάμβανε. Μα τι εχω πάθει εντέλει;
«Το προσεξες αυτό;», ή φωνή του Νίκου με έβγαλε από τις σκέψεις μου. Εσμιξα τα φρύδια απορημένος και όταν έγινε μεγέθυνση στον καρπό του νεαρού,παρατηρησα ένα βραχιόλι με το σήμα της αναρχίας πάνω.
Χαμογελασα αυταρεσκα για άλλη μία φορά με την τυχη μου και χτύπησα φιλικά τον ώμο του φίλου και συνεταιρού μου.
«Εισαι για παρακολούθηση και απαγωγή;», τον ρωτησα και εκείνος τρανταχτηκε από το γέλιο.
«Ας μάθουμε κάποια πράγματα για εκείνη πρώτα, να την έχουμε στο χέρι», απάντησε και δεν μπορούσα παρά να συμφωνήσω μαζί του.
Τελικά ή μοίρα μπορεί να είναι πολύ γενναιόδωρηΓεια σααας...να το και το δεύτερο!! Πως σας φάνηκε;; Ή ιστορία θα έχει αποσπάσματα από την πρώτη ιστορία και θα υπαρξει μεταβαση μετά τη γέννηση της Ελπίδας (για όσους ξέρουν)
Μέχρι το επόμενο φιλιά
YOU ARE READING
Μπατσοι Γουρουνια 2
ActionΥστερα από δέκα χρόνια γάμου, η Αμαρρυλις και ο Πέτρος, ή αλλιώς Σον, απολαμβάνουν την οικογενειακή ζωή. Μέχρι που ενας φόνος θα τους αναστατώσει για άλλη μια φορά. Σκοτεινά μυστικά, ανατροπές και πρόσωπα από το παρελθόν θα φέρουν σε κίνδυνο για άλλ...