De volgende dag, 10 minuten voordat de show begint
"Is dit je eerste show Blake?" Vroeg Ashley.
"Nee, maar ik blijf altijd wel zenuwachtig."
"Ja dat blijft iedereen wel denk ik." Zei Sabine
We werden een voor een het podium opgeroepen. We deden allemaal ons eigen ding en natuurlijk ging Roos even vloggen.
-----------------------------------
2 uur na de show"Blake hoelaat is het?" Vroeg Jipke die naast Blake zat.
"Uhm.. 7 uur."
"Waar zijn de andere?"
"Oh die zijn buiten, foto's met de fans maken." Zei Vildan.
"Oo zullen we daar ook naartoe gaan?" Vroeg Blake.
"Ik vind het goed!" Zei Vildan. "Jup ik ook" zei Jipke.
We liepen met z'n 3en naat buiten. Er kwamen gelijk wat meiden naar ons toe rennen om te vragen voor een foto. Natuurlijk vonden we het goed en namen we wat foto's. We liepen naar de andere toe.
"Selii, mag ik een foto maken dat jij op Hunter zijn rug zit?" Vroeg een meisje.
P o v. Hunter.
Een meisje vroeg of ze een foto mag maken dat Selii op mijn rug zit. Tuurlijk vond ik dat goed.
Selii sprong op mijn rug. Ze ging met d'r armen om me nek en ik deed mijn armen om haar benen.
"Awee GOALS!" Riep iemand.
"Ship shipp"
"Awee SUNTER!" Riep Vildan.
Ik keek d'r aan en ze draaide d'r om.
Al hoewel Selii is best wel leuk, en ze laat me altijd lachen al doet ze niks. Maar volgens mij vind ze die Mark leuk, ze waren best wel close. Ik maak sowieso geen kans.
----------------------------------------
De volgende dag
In de ochtend hadden Sabine, Vildan, Daniel en Iris besloten om naar de mall te gaan met z'n alle. Natuurlijk vond iedereen het goed. We gingen met auto's naar de mall.
Onderweg naar de mall begon Roos weer te vloggen. "Haaayyy guyss! We zijn nu onderweg naar de mall enja we gaan daar hopelijk leuke dingen kopen en het word sowieso gezellig."
Ze stopte het filmen en begon mee te zingen met de muziek.
Na een kleine 10 minuten rijden waren we aangekomen bij de mall. Iedereen liep rustig naar de winkels waar ze naar toe wilden, totdat er een groep gillende meisjes met een paar jongens op ons afkwamen.
"OKEEE WELKE KNEUS HEEFT GEZEGT DAT WE BIJ DE MALL ZIJN!?" Zei Vildan geiiriteerd. "Oeps. Heheheh." Zei Hunter blozend.
"HUNTER HOE THE F KAN JE ZO DOM ZIJN!"
"Jongens stil ze komen dichterbij gedraag je normaal"
"Maar moeten we de andere niet waarschuwen?"
"Wel nee joh die reden zich wel"
Alleen Vildan, Hunter, Selii en Sabine waren bij elkaar de rest liepen nog ergens rond. Oh oh oh als dat maar goed gaat.
-----------------------------------------
P o v. Sabine
We namen wat foto's en praatte een beetje met de meiden die waren gekomen. Er was een meisje die iets tegen me zei. Ze zei "ik ship je echt met Jovani Jara!" Die naam kwam me bekend voor. Ze liet een foto van h'm zien, en ohgeez hij is cute.
--------------------------------------------
5 minuten eerder
P o v. Iris
Ik liep met Daniel, Naomi, Jipke en Blake naar de mcdonalds. Ik liep achter Daniel. We liepen gewoon rustig te praten met z'n alle Daniel liep zeg maar achteruit zodat die me aankeek als die praatte, maarja klunzige ik val weer over iets. Ik viel naar voren en thankgod stond Daniel daar om me op te vangen. Ik hing daa dus aan Daniel, met m'n armen om z'n nek en hij met zijn armen om me zij. "O. MIJN. GOD!"
Riep een meisje die een foto nam met haar telefoon. Voordat ik kon zeggen dat het niet is waar het oplijkt was ze al weggerend. Oh shit, dit gaan nog een paar leuke dagen worden (sarcastisch).
-------------------------------------
Terug naar de p o v. van Sabine
Er kwam een gillend meisje naar ons toe rennen. "DANIEL EN IRIS OHMYGODDD!" zei ze gillend. "Wowowoww wat is er met Iris en Daniel?" Vroeg ik bezorgd. "KIJK KIJK KIJK!" Gilde ze weer. Ze liet een foto zien van Daniel en Iris die knuffelen. Awe they look cute. "ZIE JE HEEETT?!" Gilde ze weer.
"Ja ik zie het, maar je hoeft niet te gillen." Zei ik lachend.
"OHJA SORRY, ik bedoel uhum sorry" zei ze. Ze liet de foto zien aan de andere die er stonden. Na een tijdje gingen we weer terug naar het hotel.
-----------------------------------------
In de auto onderweg naar het hotel
"Ohmygod, dit kan niet waar zijn." Zei Iris toen ze met open mond naar haar telefoon keek.
"Wat is er?" Zei Roos
"Kijk twitter van Messymonday" (ik ben zo orgineel:) zei Iris met nog steeds een open mond.
Iedereen die in de auto zat keek op twitter.
"Heb je met Daniel? En je vertelde het ons niet. Damn gurl jij hebt een hoop uit te leggen." Zei Jipke.
"Dat is het juist ik heb niet met Daniel"
"Maar die foto dan, jullie knuffelen" zei Ashley
"Nee dat doen we niet, ik was gevallen en Daniel ving me op."
"HAHAHHAHAHAHAA, ook alleen jij valt." Zei Vildan lachend
"Vil ik meen het dit is niet grappig"
"Maar vind je uh Daniel leuk dan?" Vroeg Naomi.
"Uhm weet ik eigenlijk niet." Zei Iris
"Oh tsjaa dat gaat lastig worden." Zei Selii.
"SEELLII!" Zei Roos en duwde tegen Selii d'r schouder.
"Zou Daniel het al gezien hebben?" Vroeg Iris
"Vast niet. Maar we zien in het hotel wel verder." Zei Ashley toen het hotel in zicht kwam.
" ja je hebt gelijk" zei Iris//912 woorden//