Dag van vertrek naar Georgie
P o v. Jipke
Ik werd wakker. Iedereen lag nog te slapen. Hmm raar. Ik keek op m'n telefoon en zag dat het 5:49 was. Ik probeerde nog te slapen, maar het lukte niet. Het was inmiddels 6:01. Ik besloot om even snel te douchen. Ik kleedde me om en deed m'n koffer dicht, aangezien we over anderhalf uur vertrekken naar Georgie.
Ik kreeg een beetje honger, maar het is kwart over 6. Dus alleen de lobby ding beneden waar je ontbijt kan halen is open. Tsja ik had geen keus. Ik liet een briefje achter met dat ik even beneden was om te eten. Ik plakte het voor de zekerheid op Vildan d'r hoofd, zodat ze het iedergeval konden zien. Ik pakte m'n telefoon en liep de deur uit. Ik liep naar de lift en drukte op het knopje "G" (ground floor ofzo :)
Ik was beneden en liep naar de ontbijtzaal. Ik nam een geroosterde boterham met jam ( dit neem ik bijna altijd in hotels lol) en een flesje water.
Ik zocht een tafel om aan te zitten, en tot mijn verbazing zag ik Blake zitten. Hij zat cereal te eten en zat een beetje op z'n telefoon. What the duck doet hij hier zo vroeg.
Ik liep naar h'm toe en ging naast h'm zitten
"Hi, wat doe jij zo vroeg op?" Vroeg ik terwijl ik een hap nam van m'n boterham.
"Hey. Tsja ik kon niet meer slapen en kreeg honger." Zei Blake terwijl die z'n telefoon op tafel legde.
"Same" zei ik met een mond vol.
Blake lachte een beetje
"Waarom lach je?" Vroeg ik een beetje lachend zodat ik niet gemeen ovee kom.
"Je ziet er cute uit als je met volle mond praat"
Zei die terwijl die naar beneden keek.
Oh my god.
"Oh uh dankje denk ik?" Zei ik een beetje lachend.
Na 10 minuten gepraat te hebben met Blake kwam Naomi binnen gelopen.
Ze zag ons gelijk zitten en kwam naar ons toelopen.
P o v. Naomi.
9 minuten eerder
Ik werd wakker door het gesnurk van Selcan. Ik ging recht opzitten in m'n bed en wreef een beetje in m'n ogen. Ik keek rond en zag een briefje op Vildan d'r hoofd liggen. Ik liep naar d'r toe en las het briefje. Ooh Jipke is dus gaan eten, eigenlijk heb ik ook wel trek. Dus besloot ik, ja DE naomi besloot om even om te kleden en m'n tanden te poetsen en al die andere dingen die gebeuren in de badkamer te doen, en daarna ook te gaan eten. Het koste weinig tijd thankgod want ik had echt honger. Ik pakte m'n telefoon en liep de deur uit naar de lift. De lift stopte op de begaande grond waar de ontbijtzaal is. Ik liep naar binnen en zag gelijk al Jipke aan een tafel zitten met BLAKE? Oh god dat gaat leuk worden.
Jipke zag me staan dus liep ik naar hun toe. Ik schoof de stoel tegenover Jipke naar achter en ging daar zitten. "goeiemorgen!" Zeiden Jipke en Blake teglijk. Oh damn. Dit gaat echt leuk worden:).
"Goeimorgen!" Antwoorde ik.
"Uhm ik ga even wat te eten halen, be right back."
Ik liep naar de lange tafels die tegen de muur staan met al het eten en drinken erop. Ik pakte een boterham en smeerde er iets op, geen idee wat maar het zag er lekker uit. Ook pakte ik een flesje water cause ya need to stay hydrated ( Jack J :))))).
Ik liep weer rustig terug naar Blake en Jipke. Ik ging zitten en nam een hap van m'n boterham. Ik keek op m'n telefoon en zag dat het half 7 was. Dus dan vertrekt de bus over een uur. Oh ik heb nog de tijd. Ik scrolde nog een beetje door insta en bekeek wat snapchats die ik had gekregen. Na een halfuurtje waren we alle 3 klaar met ons ontbijt en gepraat. We liepen naar boven, naar onze kamers. Blake ging naar z'n eigen kamer en Jipke en ik liepen naar onze eigen kamer. Iedereen lag nog te slapen. En de bus vertrekt over een half uur. Hoe gaan we die wakker maken? Ik keek Jipke aan zij keek mij aan. We keken elkaar aan met de "ik weet wat je denkt" blik. We pakte de box en verbinde Jipke haar telefoon. Voordat we het liedje aanzette, zeten we alvast het vormule op z'n hoogst. Jipke scrolde door d'r muziek en klikte op "sweatshirt" ( dit liedje komt nu ook srs op oml). Na een kleine 3 seconde was iedereen wakker. "ZET DIE TYFUS HERRIE UIT"
"WAT IS ER MIS MET JULLIE?!"
"GEEZUS WIL JE ME DOOD"
"IEMAND BEL 112"
Jipke en ik lagen op de grond van het lachen.
"Ohmygod guys over 25 minuten moeten we al in de bus zitten!" Zei Sara paniekerig.
"Oh fuck meen je die?!" Zei Vildan die gelijk recht op zat. Bijzonder.
"Ja daarom maakte we jullie wakker." Zei Jipke
"Whatthe we hebben nieteens tijd om te ontbijten!" Zei Roos.
"Ja natuurlijk wel. We hebben eten in de bus, duh."
"Ohja"
*skip de 25 minuten*
Geen p o v.
Iedereen zat inmiddels in de bus. Iedereen zat wat te eten behalve Naomi, Jipke en Blake.
"Hoelang duurt de rit eigenlijk?" Vroeg Iris terwijl ze een slok van d'r drinken nam.
"13 uur" gaf Vildan als antwoord, die tegenover Iris zit.
*Iris spuugt drinken uit in Vildan d'r gezicht*
"GOOS WAT DOE JE!"
"Sorry." Zei Iris lachend. Inmiddels was iedereen aan het lachen. Vildan liep naar de "badkamer" om d'r gezicht te schoon te maken.
"He wie komt er eigenlijk bij vandaag?" Vroeg Ashley.
"Uhm ene Jonas. Oh wacht ik heb een foto van hem. Kijk" zei Sara
Ashley keek naar de foto van Jonas.
"Oh damn." zei ze.
"Oh oh heeft Ashley een crush? Hah?" Zei Sara speels.
"What nee, ik ken hem nieteens!"
"Wacht maar" zei Sara lachend.
------------------------------------------
10 uur verder
Bijna iedereen lag te slapen behalve Roos, Jipke, Hunter, Selii en Daniel.
We waren aan het kaarten dus we vermaakte ons wel de komende 3 uur.
"HAAA losers! Ik win weer." Zei Roos trots.
Blijkbaar had Roos iemand wakker gemaakt. Iemand genaamt Blake. Blake die zonder shirt slaapt. Blake die binnen komt lopen. Blake die alleen Daniel en Hunter kan zien, omdat Jipke, Selii en Roos achter de muur zitten waardoor Blake hun niet kan zien. "Dudee waarom schreeuwen jullie zo, ik probeer te slapen." Zei blake terwijl die over z'n achterhoofd wreef.
"Wat zit je haar goed." Zei Hunter lachend
"Jaa het boeit me niet. Het zijn jullie 2, niet echt iemand waar het me om boeit ofzo." Zei Blake met een slaaphoofd.
"Weet je dat zeker?" Zei Daniel die bijna is z'n lach stikte toen die naar Selii, Roos en Jipke wees.
Blake keek om het hoekje en zag Selii, Jipke en Roos zitten.
Hij was binnen 10 seconden zo rood als een tomaat.
"Uh uh uhm nee datuh weet ik niet zeker." Zei Blake. En hij was weg, waarschijnlijk in z'n bed.
"Hmm voor wie van jullie zou die het erg gevonden hebben?" Zei Daniel terwijl die naar Jipke keek
P o v. Jipke
Daniel keek naar mij, ik keek om me heen en zag dat Hunter, Roos en Selii ook naar mij aan het kijken waren. Oke een beetje ongemakkelijk."uhm kan ik jullie helpen?"
"Oh ze heeft het niet door." Zei Daniel lachend.
"Wat heb ik niet door?"
"Dat Blake je leuk vind, en dan noem je mij dom ohmy." Zei Roos lachend
"Whaat nee, hij vind mij niet leuk." Zei ik
"Ontkenningsfase" zei Hunter terwijl die een slok van z'n thee nam.
"Je komt er nog wel achter, geloof me" zei Selii tegen me. Oke, als ze het zegt.
---------------------------------------
2 en een half uur later.
Iedereen begon een beetje uit z'n bed te komen
Vildan was er uitgekomen. Goh ook bijzonder.
Sara was er uitgekomen
Cam was er uitgekomen. (HAA WAARUIT? de kast hahaha. So funny)
Daarna kwam Ashley eruit. Enja zo volgde het.
Als laatste kwam Blake. Hij keek me heel even aan en keek daarna weer naar de grond en werd een beetje rood. Hij liep naat de andere bank toe zodat die ik geen oogcontact kon maken. Zou die me echt leuk vinden? Wow.
"Waar denk je aan?" Vroeg Roos terwijl ze met haar hand voor m'n ogen zwaaide.
"Zou die me echt leuk vinden?" Vroeg ik aan Roos.
"Wie? Blake?"
"Sssst! Niet zo hard."
"Rustig, iedereen is op zn telefoon dat merken ze niet op. Kijk maar. JONGENS OHMYGOD WE RIJDEN VAN EEN BERG AF!" Geen reactie.
"Oke oke je hebt gelijk. Maar ja ik bedoel Blake"
"Oh geen zorgen, hij vind je leuk. Geloof me."
"Hhmm oke."
---------------------------------------
20 minuten later. Aangekomen bij het hotel
Geen p o v.
We waren veilig aangekomen bij het hotel in Georgie. We hebben hier 2 dagen; vandaag en morgen, de show.
"Wauw het is hier echt mooi" zei Ashley.
"Het is nacht Ash alles is donker." Zei Iris
"Ik vind het er in het donker anders best leuk uit zien." Zei Ashley weer.
"Hmm okay" zei Iris lachend, en ze liep het hotel in om te kijken hoe het ging met inchecken.
---------------------------
Iedereen was inmiddels in hun kamers en Jonas was ook al gekomen.
"Die Jonas is best wel cute toch?" Vroeg Ashley
"Hhmhh" mompelde Iris terwijl ze een beetje door instagram scrolde.
"Hij heeft best mooie ogen toch?" Zei Ashley
Geen antwoord.
"JONGENS!" Riep Ashley
"He what?"
"Is er brand?"
"ETEN?!"
"Stoorten we neer"
"Nee er gebeurt niks. Ga maar weer slapen." Zei Ashley lachend. Ze deed het licht uit en iedereen ging slapen. We wensten elkaar nog goodnight en vielen echt in slaap.//1628 woorden//