Warning: lang hoofdstuk
P o v. Sara
Ik werd wakker om half 6. Ja zo vroeg, omdat we naar disneyland najaa disneyworld eigenlijk gaan. We sliepen met alle meiden op een kamer. De jongens sliepen in de kamer naast ons. Ik was zo te zien de enige die wakker is in deze kamer. Maar daar weet ik wat op. Ik pakte m'n geheime wapen wat geen geheim wapen is maar gewoon een kussen aye lit. Hmm bij wie zal ik beginnen. Als ik 1 iemand sla met m'n kussen en die schreeuwt dan, dan zijn de andere ook gelijk wakker. Vildan dus. Ik liep naar d'r bed toe. Ik pakte goed m'n kussen beet. Ik deed m'n kussen achter m'n hoofd en ik begon te slaan.P o v. Vildan
Ik lag rustig te dromen over chocola, totdat ik wakker werd door een klap op m'n hoofd. Ik deed m'n ogen open en zag Sara staan. "WHATTHEF SARA WAT IS ER MIS MET JOU WAAROM DOE JE DIT!"
"Nou ik moest iedereen wakker maken omdat we over een half uur vertrekken naar disney en jij bent degene die gaat schreeuwen dus heb je nu iedereen wakker gemaakt, kost mij minder moeite." Zei ze lachend.
Ik keek om me heen en inderdaad was iedereen wakker. En niet alleen in onze kamer. Er werd op de deur geklopt. "Ik ga wel!" Zei Sabine.P o v. Sabine
Ik deed snel een trui aan en een kort broekje.
Ik haalde het slot van de deur af en deed h'm open. Jovani stond er. "Jovani toch?" Vroeg ik. Tss alsof ik het niet wist.
"Uhm ja jovani, is alles goed hier? We hoorden geschreeuw." Zei die nieuwsgierig.
"Oh ja alles is goed. Alleen Vildan die half vermoord werd maar het is all gucci." Glimlachte ik.
"Oke oke dan uh ga ik weer."
"Ja. Oh wacht over een half uur vertrekken we he." Riep ik nog voordat hij zijn kamer inliep.
"Ja weet ik." Glimlachte Jovani. En hij gaf me een knipoog. Oskdkskd EEN KNIPOOG.
Ik liep met open mond weer naar binnen.
"Dit is of heel goed Of heeeeell slecht." Zei Naomi.
"Hehh" kwam er alleen uit m'n mond.
"Ohmygod wat zei Jovani allemaal?!" Zei Iris opgewonden.
"Uhm niks. Hij gaf me een knipoog." Zei ik met een hairflip.
"Oh daaamnn gurl." Zei Jipke.
"Yaa but i'm cool with it."
"Oke nou uh ga allemaal klaar maken we hebben nu nog maar 25 minuten." Riep Sara.
---------------------------------------
Geen p o v.Iedereen rende door elkaar, naar de koffers, naar de badkamer, naar de slaapkamer, naar de oplader en zo ging het maar door.
Er werd weer op de deur geklopt. Het waren de jongens. Allemaal. Ze vroegen of iedereen klaar was.P o v. Ashley
Ik deed dus de deur open. Alle jongens stonden er: Jovani, Geo, Julian, Mario, Jonas, Blake, Cameron, Hunter en Daniel.
"Zijn jullie al klaar?" Vroeg Hunter die z'n hoofd boven iedereen uitstak om me aan te kijken.
"Naja we zijn allemaal aangekleed dussuh ja denk het wel."
"Mooooii!" Zei Mario die naar binnen liep, en iedereen volgde hem.
"Hoelaat is het eigenlijk?" Vroeg ik toen ik naar buiten keek, en het nog donker was.
"Uhm 6 uur." Zei Jonas.
"Geez zo vroeg?!" Zei Jipke die uit de badkamer kwam lopen met een tandenborstel in d'r mond.
"Wowowww wat the heck doen jullie hier ineens?!" Zei Selii die d'r hoofd uit de badkamer stak, met ook een tandenborstel in d'r mond.
"Nou we moeten zo gaan dus het leek ons leuk om hier te zitten." Zei Hunter glimlachend.P o v. Selii
Ik was klaar met mijn tandenpoetsen. Ik liep de badkamer uit en zo te zien was ik de laatste.
"Oke ik ben klaar."
"Oke mooi dan kunnen we gaan." Zei Roos die opstond en d'r tas pakte.
"Jaa leggo naar Roos d'r huis." Zei Jipke die naar de deur liep.
"Wacht maar totdat je mijn huis ziet, het is groter dan het licht wat Sara geeft." Zei Roos.
"OH DAAAMNN dat moet dan heel groot zijn!" Riep Vildan.Iedereen was inmiddels onze kamer uit. We gaven de sleutel aan de manager, die ging uitchecken.
Ik liep naast Hunter.
We liepen in stilte. Ik zag dat die meer naast me ging lopen. En toen voelde ik een arm om me heup. Oh my lordie.
Het enige wat ik kon doen was omhoog kijken en naar h'm glimlachen. Gelukkig glimlachte hij terug.
We liepen samen de bus in.
Het laatste wat ik me kan herrineren is dat ik moe was en ik m'n hoofd op Hunnter zijn schouder legde en ik in slaap viel.