Dag van vertrek naar Arizona.
P o v. Naomi
"Heeft iedereen z'n koffers?" Riep ik nog even snel voordat we vertrekken naar het vliegveld. "Ja iedereen heeft ze" zei iris. Oke mooi. Op naar het vliegveld!
Op het vliegveld
"hoelang duurt de vlucht eigenlijk?" "Uhm ongeveer anderhalf uur, staat hier op het ticket" gaf sabine als antwoord.
"Hé kijk dat zijn toch die daniel en cameron?" Zei vildan. "Ohjaa, moeten we ze erbij roe.." Zei ik maar vildan schreeuwde er al doorheen "HOOOIII CAMERON HOOIIII DANIEL WIJ ZIJN HIEERRR" schreeuwde vildan terwijl ze als een mogool stond te zwaaien. Gelukkig kwamen ze wel hier naartoe lopen en renden ze niet weg. "Hi, ik ben Daniel en dit is cam" "Hi" zei cam met een glimlach op z'n gezicht."Hoii" zeiden we allemaal. "Willen de passagiers van de vlucht naar Arizona, Phoenix, nu gaan boorden" werd er omgeroepen. "Dat is onze vlucht" riep roos en ze liep met d'r koffer naar de gate. We liepen allemaal achter haar aan en checkte een voor een in.
Aangekomen in Phoenix
Geen p o v.
"Is het hotel ver van hier?" Vroeg jipke
"Nee maar 10 minuutjes ofzo, misschien minder" gaf ashley als antwoord. "En morgen hebben we de show toch?" Vroeg vildan terwijl we het vliegtuig uit liepen "ja, dus we hebben nog de hele dag om te kijken wat hier is, of om netflix te kijken." Zei sabine lachend.
We pakte onze koffers van de band waar de koffers altijd op komen, en we liepen uit het vliegveld. Voordat we de deur uit waren gelopen hoorden we al fans gillen. We namen wat foto's met ze. Na een paar minuten waren we eindelijk buiten bij de auto om naar het hotel te gaan. Cameron had een bericht gekregen van hunter dat hij al bij het hotel was. Na 10 minuten in de auto zitten kwamen we aan bij het hotel. De venue is er een paar meter naast dus dat is mooi. We pakte de koffers uit de auto en liepen naar de balie om in te checken. Wij, de meiden, waren verdeel over 2 kamers. Cameron, daniel en hunter deden het met 1 kamer. Toen we bezig waren met inchecken was selii al aan het praten met hunter
P o v. Selii
We liepen het hotel in. Al gelijk viel m'n oog op hunter. Ik liep naar h'm toe en stelde me voor. We hadden al een aardig goed gesprek vind ik dan. "Selii kom je? We kunnen de kamers in" riep vildan. "Uh ja kom eraan." "Doei hunter, waarschijnlijk tot zo." Zei ik en pakte me koffers en sprong nog snel in de lift.
Mygod hij is knap.
Geen p o v.
Kamerindeling 1: vildan, sabine, roos, selcan.
Kamerindeling 2: sara, naomi, ashley, iris, jipke.
We liepen naar onze kamer. En ja het eerste wat we deden was op het bed springen. Duh.
P o v. Jipke
Na het springen op onze bedden opende ik m'n koffer om m'n laptop te pakken zodat we live kunnen gaan. "Jongens ik ben live, dussuh zeg wat leuks." Zei ik tegen de meiden. "HOOOIIII HOW YA DOOIINN" riep sara tegen de camera. Ik las de comments hardop "goed!"
"Kan beter." "IM FINE HOW YOU DDOOINN?!"
Totdat m'n oog viel op een meisje wat zei: "Blake kijkt!" Oh god. Ik blooste een beetje. "Oh hee kijk Blake kijkt, die gaat met ons touren. Guest h'm jipke." Zei iris. Voordat ik h'm uberhaupt kon guesten kwamen de andere meiden de kamer inlopen. "Ik zag dat jullie aan het broadcasten waren dus we komen gezellig joinen" zei roos terwijl ze naast me op het bed sprong. "Hé dat is blake die kijkt." Zei ze overtuigend. "Oh goh, sherlock" zei ik lachend.
Ik gueste Blake en daammnnn he's lookin good. Ik staarde naar mijn beeldscherm totdat vildan een tik op m'n wang gaf. "Gaat alles goed met jou?" Zei ze lachend. "Uh ja i-ik ben helemaal in orde hehe" zei ik blozend en lachend.
We waren nog steeds aan broadcasten en aan het praten met Blake toen er op de deur werd geklopt. "Hunter hier." "Oh eh ik ga wel." Zei selii en ze was nog sneller bij de deur dan Sara bij d'r kip. Ze deed de deur open en Hunter, Cam en Daniel kwamen binnenlopen. Ze zagen dat we aan het broadcasten waren dus ze kwamen er gezellig bij zitten. "HEEE BLAKE HOE IS HET MET JE?" Riep Hunter. "Wowow jullie kennen elkaar?" Zei Ashley verbaasd. "Ja tuurlijk, wij zijn "hashtag BUNTER." Zei Hunter met een bigsmile op z'n gezicht. "Ja dat zijn wij. Hij is m'n bff for ever" zei Blake met ook met een big smile op z'n gezicht. Hij gaf een box aan de camera. "Ah ik heb honger zei Daniel terwijl hij wreef over zijn buik. "Ja ik ook wel." zei sabine met d'r handen op d'r buik.
"We kunnen pizza halen?" Zei Hunter "JAAAAA PIZZZAAAAAAAAAA!" Zei Ashley, en ze zat gelijk rechtop. "Is iedereen in?" Vroeg ik. En ik kreeg alleen maar "ja's" als antwoord. "Oke jongens wij gaan even eten halen maar we broadcasten waarschijnlijk over 2 dagen wel, na de show. En blake jou zien we over een paar dagen. CHAALAZZZ" zei sabine en eindigte de broadcast. "Oke leggo naar de pizza!" Zei roos en liep de deur uit.
Geen p o v.
Iedereen had inmiddels zijn pizza gekregen. We waren in totaal met 12 man dus we moesten ons verdelen over 2 tafels. Aan de eerste tafel zaten: Iris, Daniel, Selii, Hunter, Vildan en Cameron.
Aan de tweede tafel zaten: Sara, Sabine, Ashley, Naomi, Roos en jipke.
Iedereen had het gezellig en vond de pizza lekker. We hadden het eten betaald, en liepen terug naar het hotel. "Wat zullen we nu gaan doen? Ik stel NETFLIX voor." Zei sabine. Iedereen vond het goed dus we gingen in de kamer, geen idee welke, netflix kijken.
Na de film was Selii in slaap gevallen op Hunter z'n schouder. Hunter had zijn arm om Selii heen. "Jullie vinden het wel met elkaar he?" Zei sara naomi lachend. Hunter lachte alleen maar en keek naar Selii, en z'n lach werd groter. "Ja we vinden het wel" zei die. "Maar jullie kennen elkaar te slecht om in 1 bed te slapen dus het spijt me maar je moet d'r toch echt hier alleen achter laten want we willen gaan slapen." Zei ashley. "Ja uh kom Hunter wij gaan ook naar onze kamer" zei Daniel en hij trok Hunter mee naar de deur. Voordat Daniel de deur open deed keek die om en hij keek RECHT in de ogen van Iris, waardoor ze moest blozen. Daniel deed de deur open en ze liepen met z'n drieën naar hun kamer aan de overkant. Wij, de meiden, verdeelden ons weer over de kamers.
Selii sliep met d'r gedachte bij Hunter
Iris sliep met d'r gedachtes bij Daniel
En jipke sliep met haar gedachtes bij Blake
Zo eindigde de dag voor ons twaalven.// oh dangg 1168 woorden hehe☺️//