De volgende dag, de show in Georgia
We werden in de ochtend wakker. We deden allemaal onze ochtendroutine en namen wat te eten.
We deden nog even de soundcheck. Ashley is al erg close met Jonas.
Na een tijdje kwamen er al fans gillend binnen rennen. Het begin van de show dus bijnaSkip de show
"Wow jullie deden het geweldig!" Riep Jonas.
"Dankje, jij deed het ook goed!" Zei Naomi.
"Heee de bus gaat zo naar Florida we moeten opschieten!" Riep Sara.
"Goos alle spullen staan nog in het hotel." Zei Vildan.
"Ja de bus staat hier voor en dan moeten we naar het hotel, anders komen we niet optijd in Miami aan." Zei Sara
"Hoelang hebben we daar eigenlijk?" Vroeg Iris.
"Uhm..5 dagen" zei Ashley.
"Oh geez dat is lang." Zei jipke
"Wie komen er dan bij?" Vroeg Selii terwijl we inmiddels in de bus zaten naar het hotel.
"Een Julian, Jovani, Geo en Mario." Zei Sabine
"Heb je ook foto's van hun?" Vroeg Selii aan Sabine.
"Uhm ja die heb ik. Dit is Jovani:En dit is Julian:
Dit is Mario:
En dit is Geo:
"Wow hoe kan je die Julian en Jovani uit elkaar houden?" Vroeg Daniel.
"Oh heel simpel Jovani heeft langere wenkbrauwen en een sproet op z'n wang. Het is heel simpel als je ze in het echt ziet." Zei Jonas vol trots.
"Oh ken je ze?" Vroeg Cameron.
"Ja. Ik ken ze alle 4. Ze zijn aardig." Zei Jonas weer.
"We zijn er!" Riep onze buschauffeur.
We liepen een voor een de bus uit, naar onze kamer.
Na een kwartier kwam langzaam iedereen de bus in stromen met de koffers al onderin de bus. Na 20 minuten reden we naar Florida. Het is ongeveer 8 uur rijden. Dat word een lange lange nacht.De meeste lagen in bed, sommige zaten nog wat te eten en een beetje op hun telefoon.
P o v. Vildan
"Wauww hmhh deze pizza is echt lekker!"
"Oh echt mag ik een stukje?" Zei Cameron terwijl hij met z'n hand richting MIJN pizza ging.
Ik sloeg op z'n hand zodat het duidelijk was dat hij niet aan MIJN eten mag zitten. "What the hell! Niet aan m'n eten zitten!"
"Oh sorry sorryyy"
"Jajaa ik hoop het voor je."
En ik ging rustig verder eten.
-------------------------------
P o v. Ashley
Ik zat nog op de bank, naast Jonas.
Hij zat op z'n telefoon, en ik zat een beetje naar hm te staren. Hij draaide om en keek me aan. "Hi" zei die
"Uhm uh Hi"
"Is alles goed?"
"Ja ja helemaal perfect."
"Mooii."
"Ja uh ik ga even m'n tanden poetsen. Baabbyee"
"Uhm ja tuurlijk, doeii"
Ok genant.
----------------------------------
P o v. Jipke.
Ik wilde naar de badkamer lopen. Maar dan moet ik eerst door je slaapkamers waar de jongens slapen. Geez. Ik deed mn oversized trui aan met een voetbalbroekje van Barca.
Ik liep met m'n tandenborstel naar de badkamer.
Blake lag al in z'n bed. Hij zat op z'n telefoon. Ik liep wat langzamer en keek ondertussen naar Blake. Op een gegeven moment viel zijn telefoon uit z'n handen, op z'n gezicht.
"HAHAHAHAHHAAAAAHAAAAA"
"Ah nee het doet echt pijn." Zei Blake. Hij had z'n hand voor z'n neus. Ik lag nog steeds op de grond van het lachen totdat Blake z'n hand weghaalde.
"Ohmygod Blake het bloed." Zei ik met grote ogen. Hij stond op en liep/rende naar de badkamer. Ik pakte wat wc-papier en hielp hem met het bloed weghalen. Na 2 minuten stopte het een beetje met bloeden.
"Gaat het?"
"Jawel met mij is alles goed hoor. Gaat het met jou goed, je ziet helemaal wit." Zei die lachend
"Ja ik schrok. Duh."
"Waarom? Het is niet dat ik dood zou gaan ofzo." Zei die weer lachend. Oml
"Nou geloof me daar leek het wel op."
"Vast niet, ga slapen je ziet er moe uit."
"Ja ik ben ook moe, weltrusten."
"Weltrusten."
Ik liep terug naar m'n "kamer".
"Zozoo jij was lang weg, wat deed je?" Zei Sabine nieuwsgierig.
"Oh gewoon m'n tandenpoe.. Fuck"
"Wat?"
"Uhm niks."
"Oke. Weltrusten"
"Weltrusten."
Ik poets m'n tanden wel in de keuken. Neeee m'n tandenborstel ligt nog in de badkamer.
Ik liep stil naar de badkamer. Fjuww het ligt er nog.
Ik poetste m'n tanden en liep weer op m'n tenen terug naar m'n bed. Gelukkig zag niemand me. Ik ging weer in mn'n bed liggen en viel in slaap.
--------------------------------------
"WAAAAAAAAAKKKKEEEERRRR WOOORRRDDDEEEEENNNN!" Screeuwde Sara die met een kussen op Vildan d'r hoofd sloeg.
"Jajajjaaaaa dat is genoeg ik ben wakkeer!"
"Ohmy Sara kon dat niet wat zachter" zei Iris die zich weer omdraaide.
"Nahh gurl ik moet iedereen wakker maken. We zijn in Miami." Zei Sara die met een kussen op Iris sloeg.
"Zijn de jongens al wakker?" Vroeg Sabine
"Oh nee, die maak ik wel even wakker met m'n geheime wapen."
"Oh niet bij Blake! Hij had gister een bloedneus." Riep Jipke.
"Oh oh oh. Ik voel wat komen." Zei Vildan.
"Oh dus daar was je gisteravond." Zei Sabine.
"Ja. Hij liet z'n telefoon vallen op z'n neus en toen hielp ik hem."
"Klinkt logisch." Zei Naomi.
"Dussss verder niks anders gebeurd tussen jullie?" Vroeg Sara.
"Nopee." Antwoorde Jipke.
"Ook geen sex?" Vroeg Vildan.
"Nee wtf Vil."
Sara liep de deur uit naar de "kamer" van de jongens. Je kon d'r vaag horen schreeuwen:" wakker worden slaapkoppen." Het klonk alsof er een paar werden geraakt door het "geheime wapen".
-------------------------------
Het ontbijt, in de bus
"Nou uh eetsmakelijk iedereen!" Riep Iris.
"Ier wat heb jij voor eten dan?" Vroeg Ashley.
" oh gewoon een HAM KAAS TOSTI."
"Oh ja uhm oke." Zei Ashley lachend.
-----------------------------------
Inmiddels is de show al begonnen. Iedereen is al ingecheked in het hotel. Mario, Geo, Julian en Jovani waren vlak voor de show gekomen dus niemand heeft ze nog echt goed kunnen spreken."Bedankt iedereen voor het komen. We love you guys." Zei Jonas.
--------------------------------
Na de show, in het hotel
We zaten met z'n alle in een kamer te verzinnen wat we de komende 4 dagen gaan doen.
"Ik weet het!" Riep Jovani.
"Wat?" Zei Sabine.
"We kunnen naar Disneyworld."
"Goos dat is 3 uur rijden ofzo." Zei Geo.
"Ja we hebben toch gewoon de tijd." Zei Jovani.
"Ik vind het een leuk idee!" Riep Roos.
"Jaa haha je kan dan eindelijk naar huis." Zei Jipke die bijna in d'r lach stikte.
" ha. Ha. Ha. Leuk heel leuk." Zei Roos met een chagerijnig gezicht.
"Maar vind iedereen het goed als we naar Disney gaan?" Vroeg Mario.
Iedereen vond het goed. We besloten om morgen vroeg ernaar toe te gaan zodat we meer tijd hebben.
Iedereen ging naar bed. En morgen Disney!// 1115 woorden. Wat zal er allemaal gebeuren in Disney🤔 nieuwe relaties? Roos die er blijft wonen. Hmmm//