1.

2K 89 3
                                    

Három hónappal ezelőtt
-Becca siess már! Mindenki ránk vár! Told a nagy seggedet lefelé!- Na igen ő a legjobb barátnőm Alex Foster. Pelenkás korom ota ismerem. Ha úgy vesszuk, hogy 18 éves vagyok az elég hosszú idő. Mivel a szüleim megint elhúztak "konferenciára" Alex nálunk csövelt. Csak a szokásos. Amikor gimis lettem akkor eldöntöttem, hogy beszerzek Alexnek egy szekrényt a szobámba, mert az enyémbe nem fértünk el.
Most éppen deszkázni készültünk. Mindig én vagyok a "tökölős". Valakinek jól is kell kinéznie nem?
Hosszú barna hajamat kifésültem és a szempillámra spirált tettem. Nem vittem túlzásba.
Siettem le a lépcsőn nehogy Alex elmenjen nélkülem.

Gyorsan felvettem a cipőm és mentünk is

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Gyorsan felvettem a cipőm és mentünk is.
A parkba odaérve a fiúk már ott voltak.
A két Jack a pályán volt a többiek cigiztek vagy beszélgettek. Nash látott meg minket először, rögtön le is rohant minket.
-Hol a faszba voltatok?
-Neked is szia!- Förmedtem rá.
-Megszokhattad volna, hogy Becca mindig tököl.
-Pofa lapos.
Odamentünk a többiekhez és megöleltük őket.
-Ethan és Grayson hol van?- Kérdezte Alex.
-Cammel vine videot forgatnak.- válaszolta Nash
-Hogy kivel?- kérdeztem meglepődötten.
-Jaa igen az úgy volt, hogy most költöztek ide, de mi már sokat voltunk vele meg ilyenek.
Emlékszem amikor Nash közölte, hogy ő és az egész csapat youtubeozik és vineozik. Nagyon kiakadtam. Utáltam ha valaki híres. Valahogy kellemetlenül éreztem magam amikor velük voltam mindig néztek. Főleg amikor Nasshel voltam. Igen, ő a legjobb barátom. Néha kézen fogva mászkáltunk, még azelőtt mielőtt megtudtam, hogy híres. Igen, ilyen kis antiszociális vagyok, hogy nem youtubeozok meg ilyenek. Hozzám jutnak el utoljára a hírek. Amikor megismertem Nasht ő 3.os volt a gimibe én meg elsős. Nem ment fősulira inkább otthonélő volt. Tipikus.
Mostanra megszoktam, hogy random "rajongók" jönnek a fiúkhoz. Egy pár ember megvádolt azzal, hogy azért lógok velük, hogy "híresebb" legyek. Vicces emberek léteznek.
-Ma még ideérnek? Ethannek kölcsönadtam a sapkám és kellene már.- Nyavajgott Alex.
Nem törödtem vele inkább elmentem deszkázni. Fél óra múlva kezdtem elfáradni ezért lejöttem a pályáról és elég gyorsan mentem, s hírtelen valaminek neki ütköztem.
Éppen estem volna el és ekkor két erős kar megfogott és visszarántott.
-Vigyázz, kislány.
-Bocsi... Hé! Nem vagyok kislány!
-Pedig elég kicsinek tüsz..- két gyönyörű barna szempárba ütköztem amikor végre felnéztem. Életembe nem láttam ennél szebb szemeket.
-Kikérem magamnak! 156 centi vagyok!
-Az alacsony..
-Te sem lehetsz több 170-nél..
-175 ha pontositani akarok.
-Mostmár elengetsz?
-Mit kapok érte?
- Egy tökön rúgást ha nem engedsz 5 mpen belül!
-Hmm harapós a cica.
Elengedett és a többiek irányába fordultam. Mindenki minket nézett.
Inkább nem törödtem velük és odamentem Nashhez.
-Ki volt ez a fasz?
-Cam.
-Hogy ki?
-Cameron Dallas.

Darkness ~Cameron Dallas ff. HUN~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora