Amikor felkeltem két erős kart éreztem magam körül. Egy baromi aranyos hang dúdolt a fülembe. Cameron szuszogott. Nem lett volna szívem felkelteni olyan aranyos volt. Inkább visszaaludtam.
Cameron csókolgatta a nyakamat.
-Becy, kelj fel.
Morogtam egyet és a hátamra feküdtem. Pár másod perc alatt felém kerekedett. Mire feleszméltem a szája az enyémre tapadt.
-Jó reggelt.
-Cam, minek keltünk fel??
-Drágam, 4 óra. Gondoltam elmehetnénk sétálni.
-Vaaagy filmezünk.
-Nem rossz ötlet.
-Ehh nincs kedvem semmihez.
-Az előbb még azt mondtad, hogy nézzünk filmet..
-Jó, legyen, de akkor én választok.
-Ha valami szerelmes fosság akkor már most elfelejtheted.
-Pedig a szerelmünk lapjait akartam... Sad story... Suicide Squad, nézzük azt!
-Jó, rendben.
Elmentem popcornt csinálni addig Cam megkereste a filmet.Film után Cam adott egy puszit az arcomra és hazament.
2 hónappal később
Cameronnal "hivatalosan" is együtt vagyunk. Mindenkivel tudatta, hogy a barátnője vagyok. Mondom oké. Mostanában kezd erőszakosabb és féltékenyebb lenni... Nem szereti ha Alexxel elmegyek néha valahova. Mindig ottvan mindenhol. Próbáltam neki elmagyarázni, hogy ezt így nem tolerálom, de nem törődött vele. Ma azt mondta, hogy elvisz valahova. Mivel péntek van és a város ilyenkor tele van ezért kiváncsi vagyok.
Fel alá rohangalok a házban, mert késésben vagyok.Mindenhol a fekete táskámat kerestem és mire megtaláltam má szinte semmire nem maradt időm.
Cameron kopogott az ajtón, be is engedte magát mire odaértem volna.
-Ömm izé? Gyere nyugodtan.Odajött hozzám, magához vont és megcsókolt.
-Gyönyörű vagy!
-Izé te sem nézel ki rosszul!
-Köszönöm.
-Hova megyünk?
-Majd meglátod!
Kimentünk Cam kocsijához és beszálltunk. 10 perc kocsikázás után Cameron lehajt egy bekötő útra. Nem volt aszfalt ezért földes úton mentünk. Vagy 1 km-rt mentünk mire Cam jobbra fordult és egy hatalmas faház tárult elénk.
-Azta! -Kiszálltunk a kocsiból és Cam mellém lépett.
-Tetszik?- Hatalmas vigyor volt az arcán.
-Persze, de ez mi? Mármint vágom, hogy egy ház ami gyönyörű, de miért hoztál ide?
-Tudod, Nash, Aaron és én úgy gondoltuk, hogy összeköltözünk, Úgy is együtt csináljuk a videókat meg ja. Neked szerettem volna ezt legelőször megmutatni. Ide fogunk költözni. Mivel mindannyian imádjuk a természetet és ez a hely tökéletes volt. Nagy, nincsenek szomszédok és mindenkinek van hely. Arra gondoltam, hogy a hétvégét itt tölthetnénk. Jövőhéten költözünk, de előtte szerettem volna veled kettesben lenni. Miénk az egész.
-Ez mind szép és jó, de nem hoztam magammal semmit.
-Kimondta, hogy kell ruha? Meg alapból hja nagyon akarod kölcsönadhatok pár pólót. A ruháim egy része már itt van.
-Akkor hát menjünk be!- Lehet, hogy őrültség, de jót fog tenni ez a két nap a kapcsolatunknak. Szerettem Cameront csak tényleg van olyan pillanat amikor igazán félek tőle...
Sziasztok! Igen, tudom, hogy nagyon régen nem volt rész és ez sem volt olyan hű de hosszú csak nem volt rá sok időm. Remélem azért tetszett♥
YOU ARE READING
Darkness ~Cameron Dallas ff. HUN~
FanfictionSziasztok:) Gondoltam elkezdek egy új storyt:) remélem tetszeni fog:)