Zdravím všechny u egoistické "knížky" o sobě. Nečekejte žádné ódy na mě. Ale zase ne přehnaný pesimismus, kdy Vás donutím, aby jste mě litovali. A taky si normálně nedávám na cover sama sebe, ale když už je to o mě, těžko bych sem dala obrázek krávy. A nebo by to možná bylo lepší. Ale víc než kráva mě charakterizuje koala: ne kvůli tomu, že mláďata koal jí exkrementy své matky, ale protože 99% svého života hledají soulmates a když ho nenajdou, tak jdou prostě spát. A předtím se možná přežerou eukalyptem.
Kromě toho, že jsem koalofil a sovofil, mám přehnaně moc ráda kafe. Jednou jsem měla dojem, že už to přeháním, ale pak jsem si udělala další hrnek kafe, napila se a hned mě to přešlo.
Jsem jenom holka, kterou všichni mají za dítě a dostávám tak ve věku 21 let dětské vstupy a dětské bonusy. Nebudu lhát, někdy se to hodí a ušetřím. A protože malé dětí potřebují kočárky, nebo vozíky, měla jsem to štěstí, že jsem se stala majitelkou "nákupní tašky". Jinak je to Smart a i když lidi říkají, že je to hrozný auto, nevzdala bych se ho. Nikdy. Fakt.
Jsem neuvěřitelně sarkastická a házím vtípky, které málokdo pochopí a tak jsem na kraji socializace a společnosti. To mi jde přehnaně moc dobře. Asi si místo "Mickeyho klubík" založím "Klubík Nel": vstup pouze pro VIP.
Dokážu mít až 10+ crushů na několik seriálů a vlastně se za to ani nestydím. Taky jsem měla to štěstí a s pár herci se setkala na conu: to vysvětlím a rozeberu později v dalších kapitolách, protože hodně lidí četlo moje popisy, jaké to bylo se s "X" setkat a chtěla bych to proto zahrnout do téhle "knihy".
Tohle je prostě brutální mix všeho a má to hlavně pobavit. Neberte to nijak vážně, že jsem to o sobě egoisticky založila, měla jsem dlouhou chvíli. Taky z doby kamenné dlužím několik tagů a protože teď už to není tak in, je na čase, abych to udělala i já. Je to pouze na odhlečení, zahnání dlouhé chvíle a taky sem možná hodím "kalendář", kdy bych co chtěla vydat. Ale stejně se na to vykašlu.
Až se zase budu nudit, něco vydám. Klidně mi piště, co Vás zajímá.
#N