A/N: Ujasnění

286 21 23
                                    

Dneska žádná část #N a někoho (alespoň to nemám v plánu a je třeba dodržovat pauzu a věnovat se jiným činnostem; jinými slovy se flákat a koukat do zdi), ale i přesto mi to nedalo a rozhodla jsem napsat jakési ujasnění. 

Jedná se vlastně o jednoduchou věc. Moje "kniha" (taky nedokážete svoje dílo nazvat knihou, protože vám to přijde divné? Mě ano). S dobrou vírou jsem začala sepisovat  setkání s herci/ herečkami a dovolila si to strčit na wattpad, protože nevlastním žádný osobní blog a než bych se odhodlala ho založit, dát do něj trochu krásy a šarmu, pravděpodobně by mě to rychleji přešlo, než začala něco dělat a tak by vlastně nebylo nic. 

No, jak už to tak bývá, našli se jedinci, kterým se nelíbilo, proč cpu svoje osobní výlevy a další špatné věci na wattpad (nevšimla jsem si, že bych psala výlevy jak některé mokré 13-nácky, vyjadřování měla jako 5-letá holčička atd.). Tak si to pojďme ujasnit, proč to cpu na wattpad a pokud Vám to i tak bude ležet v žaludku, příběh nahlašte a wattpad mi ho stáhne. Jednoduché. 

1. Nemám blog

Nemám blog a jak už jsem psala, než bych ho založila, udělala si nějaký ten design, věci po svém, tak by mě to přeslo a nesepsala bych to. Což by asi byla škoda, alespoň vzhledem k tomu, že o to mají lidé většinou zájem. 

2. Někteří autoři mají víc egoistické knížky o sobě 

Na wattpadu se kolem zimy rozjel trend jménem "tagy" a to vedlo k tomu, že někteří autoři tomu věnovali samostatné knihy a potom to víc rozvinuli a byla z toho kniha o nich. Navíc si myslím, že ve vhodném měřítku je dobré trochu poznat autora, od kterého něco čtete. Nemusíte znát jeho míry, oblíbené barvičky, oblečení, ale trochu ho poznat a zjistit, že třeba máte nějaké společné věci. 

A já si říkám: proč by to nešlo? Pokud to nepřekáží v nějaké kategorii (sci-fi/romance/fan fikce..) co je špatné to vést, samozřejmě ve vhodném měřítku? Nikoho asi nebaví číst deník: dneska jsem byla ve škole, snídala jsem banán, k večeři budu mít maso a spát chodím v 22:00, ale pokud to je v dobré míře, tak proč ne? Na co vlastně slouží kategorie náhodně? 

Navíc mi přijde lepší číst něco o autorovi v samostatné kapitole, než kdybych to všechno narvala pod svůj příběhu pod poznámkou A/N. 

3. Nebudu to dávat do povídky/příběhu; většina si bude myslet, že jsem si to nakonec vymyslela, i když se to stalo 

Návrh jedné holčiny, proč to neudělám formou příběhu. No, kdybych zveřejnila fan fikci s názvem "Jak jsem potkala Tylera Hoechlina", vy by jste mi věřili, že se mi to stalo? Spíš ne, než ano. 

Pokud Vám to i tak vadí, nahlašte můj příběh a wattpad to buď stáhne, nebo ne

 Já to dělám s dobrým úmyslem, nedělám to kvůli sbíraní vote a komentářů a nepřekážím v nějaké důležité kategorii (je to v kategorii Náhodně). Pokud nechcete být radikální a nahlásit to, ignorujte to. Sdílím to pouze na svoji FB stránku a skupin o seriálu (Teen Wolf), nikam do profi wattpad skupin. 

P. S. příště sepíšu 1. setkání s Danielem Sharmanem, poté je na řadě Holland Roden

#NKde žijí příběhy. Začni objevovat