#N & Crystal Reed [WereWolfCon]

539 36 16
                                    

Zatím jsem stihla být na třech conech (v říjnu mě čeká 4. a zřejmě už i poslední) a jenom jednou se mi stalo, že by mě někdo zklamal.

Tou osobou je herečka Crystal Reed, známá především ze seriálu Teen Wolf v roli Allison. Na každém nechám názor a nikomu necpu, ať má stejný názor jako já. Také jsem se snažila najít důvody, které by Crystal nějak bránily, ale ve finále to nemělo žádnou váhu. Crystal mě nezklamala jako člověk, ale i jako herečka.

Opět připomínám, že zhledem k tomu, že je to osobní setkání a nechci, aby to bylo strohé a umělé, bude to naprostý popis pocitů a všeho kolem. Také bych Vás požádala, aby jste fotku s popiskem nikde nesdíleli bez mého vědomí. Děkuju za pochopení.

Ten pocit zklamání vlastně už přišel ve chvíli, kdy jsem stála ve frontě a sledovala, jak probíhá focení s ostatními fanoušky. Dělám to tak pořád, mám přehled o tom, jaké to je a co od nich očekávat. Začínalo to pěkně, ostatně jako u všech ostatních. Fanynka přišla, úsměv, pozdrav, fotka, poděkujete a jdete. Pokud se neotočíte, nebo nestojíte ve frontě, nevšimnete si toho. Nevšímám si pouze toho, jak se chovají s fanoušky, ale co dělají, když fanoušek odejde. A tady to bylo. Crystal se oklepe, jako kdyby fanoušek měl nějakou chorobu, přimračí se a v jejím obličejí je vidět úleva, že další člověk je za ní.

To, že se oklepe a tváří se jak mučednice, je jedna věc. Druhá je, jakej si drží odstup od všech fanoušků (ono je to vidět i na fotce s ní). Moje kamarádka argumentovala tím, že je to náročný a nikomu není určitě příjemný objímat cizí lidi, usmívat se a fotit se. Já souhlasím, ale: Proč to zvládli ostatní? Proč to zvládl Ryan, kterému den předtím někdo ztratil kufr na letišti? Proč to zvládl Daniel, který byl na conu jen jeden den a všechno musel stihnout během toho jednoho dne, zatímco Crystal na to měla 2 dny, z toho se fotkám věnovala tak, když to přeženu, 3 hodiny a ještě ne naráz? To samé s Holland: přiletěla brzo ráno a den zvládala perfektně.

Navíc, pokud je Crystal Reed herečka (aspoň vím, že je to její kariéra a prorazila hlavně jako herečka), proč i tohle nevzala jako roli a nesnažila se to nějak zachránit, zahrát? Pokud nechtěla přiznat, že jí je špatně, nebo cokoli (pokud ji něco bylo), proč to neudělat takhle, aniž by ublížila fanouškům? Já osobně naštěstí nejsem její velká fanynka, ale jedna moje kamarádka ji měla za vzor a když zjistila, jak se chovala, hrozně ji to ublížilo.

Teď přichází na řadu argumenty, kdy se snažím Crystal zastat. Trochu.

1. Nevolnost

Dost častý jev, každému je někdy špatně. Ať jsou to bolesti břicha, hlavy, pro mě za mě i střev, prostě je Vám špatně a nemáte náladu se usmívat, když prostě trpíte. Stačila jedna věta: Je mi špatně, omlouvám se.

2. Unavenost

Letět hodně hodin přes Atlantik, pořádně se nevyspat a jít hned na con, ještě navíc 2 dny za sebou, to dá taky člověku zabrat. Takže ano, i to za tím mohlo být. Ano, opět argumentuju Holland, která přiletěla ráno a byla perfektně svěží, i když na to všechno měla pouze 1 den, ale nechme to být, každý na všechno reaguje jinak. Opět stačila jednoduchá věta: Jsem unavená, pardon.

3. Dělá se mi špatně, když se musím dotýkat cizích lidí a usmívat se do toho

No...to už ani nejde brát za argument, ale může to být taky ten důvod. Ale pokud ví, že to nemá ráda, tak prostě na ten con nejedu. To je nejvíc jednoduché řešení a nemusí se pak řešit žádné zklamání.

~

Celkově panely Crystal a její kontakt s fanoušky byl podobně tragický. Jako kdyby ji těšilo, že má fanoušky, ale nemůže jim to oplatit podobnou "láskou". Takový Nathaniel Buzolic řekl na conu jasně: "Nedokážu Vám říct nazpátek, že Vás také miluju, protože Vás neznám, ale kdybych Vás znal, miloval bych Vás." A nikdo nechtěl po Crystal, aby to řekla. Stačilo obyčejné: "Děkuji, to je milé". Ale ona se jen usmívala a v jejím pohledu bylo: tak určitě.

Bavila jsem se i s dalšíma lidma, kteří byli na conu a potvrdili mi to samý: Crystal to nezvládla, byla to hrůza, co předváděla. Člověka to zamrzí, že něco takového uvidí na vlastní oči a najednou toho člověka vidí jinak.

Projížděla jsem si i ostatní fotky Crystal z conu a na všech bylo vidět to samý: odstup, přetvářka, faleš, neupřímnost...

Nevím, jestli se Crystal necítila dobře, nebo to nemá ráda...ale jestli to fakt nemá ráda, ať radši na žádný con nejezdí, protože takhle někomu může zkazit con/ zažitek.

I tak ale nechám na každém, ať si o ní udělá vlastní obrázek a pokud je tu nějaký její fanoušek/ fanynka, neberu Vám, že ji máte rádi. Ani Vám nic ohledně ní nenutím, pouze jsem napsala svoji zkušenost a názor.

Fotka:

Otázka: S kým by jste chtěli další shrnutí? Daniel Sharman/ Ian Bohen/ Holland Roden/ Ryan Kelley

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Otázka: S kým by jste chtěli další shrnutí? Daniel Sharman/ Ian Bohen/ Holland Roden/ Ryan Kelley

Obecné info

Kde: Brusel; Belgie

Název conu: WereWolfCon

Kdy: --- 2015 

#NKde žijí příběhy. Začni objevovat