#N & Ryan Kelley [1.; WereWolfCon]

317 28 7
                                    

A máme tu další popis setkání, tentokrát s Ryanem, který už pomalu 3 roky hraje strážníka Jordana Parrishe! A taky Hellhounda, který je většinou polonahý. 

Abych byla upřímná, tak do Ryana se mi až tak moc nechtělo, ale řekla jsem si, že když už tam budu, že si vezmu fotku se všemi. Neříkám, že by byl Ryan nějaký špatný, ale můj oblíbenec tak úplně nebyl, což se zase po conu změnilo. Měla jsem pak ještě jednou to štěstí a potkala ho znovu. A ani tehdy nezklamal, ale k tomu později. 

Vzhledem k tomu, že je to osobní setkání a nechci, aby to bylo strohé a umělé, bude to naprostý popis pocitů a všeho kolem. Také bych Vás požádala, aby jste fotku s popiskem nikde nesdíleli bez mého vědomí. Pokud si myslíte, že tohle na wattpad nepatří a nelíbí se Vám to, tak mě klidně nahlašte, když Vám to udělá radost. 

Na to, jak nudné měl Ryan panely, tak na fotkách válel. Nevím, proč měl tak špatné panely a proč mě tak nudily- asi to bylo hlavně kvůli tomu, že fanoušci kladli dost špatné a nudné otázky. Chápu, že se chtěli o Ryanovi něco dozvědět, to je fajn, ale byly to většinou i ty samé otázky, co už se opakovaly- "Jak se máš/ Jaká je tvoje oblíbená barva/ Co tvoji sourozenci/ Kdyby jsi byl na jeden den neviditelný, co by jsi dělal...atd." A to už mě vážně nebavilo poslouchat, takže jsem začínala mít trochu obavy z toho focení. 

No na druhou stranu, i když Ryan dostával tak hrozné otázky, byl na všechny strašně milý a příjemný. Pořád se usmíval a smál se. To se na druhou stranu divím, protože vzhledem k tomu, že mu ještě na letišti záhadně ztratili kufr s oblečením a věcmi, tak bych tak dobrou náladu neměla. Ale bral to sportovně. 

Teď už k samotným fotkám, protože to většinu určitě zajímá. Klasicky jsem ve frontě už sledovala, jak se Ryan chová, a byl naprosto boží. Neustále se usmíval, měl radost z fanoušků a byl pro jakýkoli nápad. 

Já tam původně šla s tím, že u něj klasicky budu stát, možná se i trochu obejmeme a dobrý. Ale jednak jsem si vzpomněla na slova kamarádky, která se mě ptala, jestli budu mít s někým nějakou speciální, nebo vtipnou fotku, a pak jsem taky viděla, že Ryan je na tohle doslova stvořený. 

Takže když jsem přišla na řadu a já měla na výběr, jestli mít normální, nebo vtipnou fotku, zvítězila ve mně zvědavost a já sama pro sebe v duchu kývla pro druhou možnost. Což sice bylo super, ale jak řeknete anglicky, že mu chcete skočit na záda, když nemáte tucha, jak se to úplně řekne, aby Vás pochopil? Ještě štěstí, že je Ryan taková hlavička, protože mně někdo říct "Můžu Ti skočit na záda?", koukám na něj jak na blbečka. Ale Ryan to pochopil, nekoukal na mě jak na blbečka, mojí váhu taky zvládl, takže konec dobrý a všichni jsme šťastní! 

Takže jo, Ryan je jednička, i když se Vám v seriálu nemusí zdát tak super. A já jsem vážně ráda, že jsem na něj změnila názor a sám ukázal, jaký je. 

Fotka: 

Obecné info: 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Obecné info: 

Kde: Brusel; Belgie 

Název conu: WereWolfCon

Kdy: --- 2015

A/N: Příště bude buď  Holland, nebo Ian, můžete dát vědět, koho by jste radši ^^ 

#NKde žijí příběhy. Začni objevovat