Sevgili günlük,Birkaç gündür sınavlarla boğuşuyorum, bu hiç hoş değil.
Birkaç gündür manyak gibi ders çalışıyordum, zaten üzgündüm psikolojim çok bozuk.
Annem de bunu fark etmiş olacak ki birkaç gündür bana her zamankinden daha da farklı davranıyordu. Yani, aslında bana her zaman nazik davranır, ama bu sefer daha hassas davranıyor. Evet garip bir cümleydi. Sadece demek istedim ki, beni anlıyor.
Ashton ile bu aralar çok görüşemiyoruz. Zaten ona biraz kırgındım. Bu yüzden son günlerde pek abimlerin yanında değildim. Cassie ile takılıyorduk. Cassie, abimin arkadaşı Michael'ın kuzeni. Çok iyi arkadaşız. Birkaç gün önce o da bizim okula transfer oldu. Buna sevindim.
Abimin dediğine göre, Ashton benden özür dilemek ister gibiymiş, ama o kız yüzünden önünde bir engel varmış. Artık ne kadar doğru bilmiyorum.
Neyse sevgili günlük, biraz daha çalışmalıyım. Sınavlarım var. Sonra görüşürüz!
Sevgilerle,
Lena Rebecca Hemmings
Y/N: Ve Lena'nın kalbi hala kırık.
Herkese merhaba! Yeni bir bölümle karşınızdayım. Yeni günün 11. Dakikasında attığım bölüm için bir alkış alayım *alkış*
Fark ettiyseniz kitaplarım birbirleriyle bağlantılı. Bu bence iyi birşey. Sizin fikrinizi bilmem ama bence iyi. Neyse. Bu bölümü beğenmeniz dileğiyle!
Sizleri seviyorum!Sena Asya x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Diary // a.i
FanfictionSevgili günlük, Sanırım aşık oldum. |Ashton Irwin Fanfiction|