Sevgili günlük,
Bugün çok anormal bir gündü.
Bir aralar hoşlandığım çocuk bizim okula gelmişti. Önceden benim ile çok az konuşurdu ve beni umursamazdı ama bizim okula gelince birden benim ile yakınlaşmaya başlamıştı. Eski okulumda ondan hoşlandığımı biliyordu.
Şimdi ondan hoşlanmıyorum ve bizim okula gelmesi beni çok rahatsız etmişti. Ama sırf belli etmemek için ona iyi davranmıştım. Ve bu beni rahatsız ediyordu.
Bugün Ashton ile birlikte de gezmiştik. Sevgilisi ile gezmiyordu. Açıkçası bu iyiydi. Ve eski hoşlandığım çocuk ile ne zaman konuşmaya başlasam bana bakıyordu. Bir ara beni kıskanıyor muydu diye düşünmeden edemedim.
Öyle işte. Okuldan sonra ailem ile alış veriş merkezine gittik. Abim ile film izledik. Çok güzel zaman geçirdik.
Neyse sevgili günlük, biraz müzik dinleyip resim çizeceğim. Sonra görüşürüz!
Sevgilerle!
Lena Rebecca Hemmings x
Y/N: Herkese merhaba! Yeni bir bölüm ile karşınızdayım. Oy sınırını geçtikten birkaç gün sonra attım, kusura bakmayın. Ailemin memleketine gittik ve internetimi bitirmemekte çalıştım ama nafile :/ 2 gb interneti 1 GÜNDE BİTİRDİM! Alkış alabilir miyim? Sırf bu yüzden 1 gb internet daha aldım. Şu an da onu kullanıyorum. Neyse. Öyle işte. Bu bölümü beğenmeniz dileğiyle. Yazım yanlışım varsa özür dilerim. Sizleri seviyorum! Oy sınırı: 4 (benim oyum da geçerli sjsj)
Sena Asya x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Diary // a.i
FanfictionSevgili günlük, Sanırım aşık oldum. |Ashton Irwin Fanfiction|