seven

60 7 3
                                    


Sevgili günlük,

Belki de ilk kez böyle bir acı çekiyorum. Kalbim kırılmış hissediyorum.

Bugün yemekhanede iken abimlerin olduğu masada oturacaktım. Her zamanki gibi. Yemeklerimi alıp o masada oturmaya gidecektim ki, yerime başka bir kız oturmuştu. Sarışındı ve Ashton'un çok yakınındaydı. Abim ve arkadaşları da oturuyordu. "Pardon da, benim orada oturmam gerekmiyor mu?" Biraz saçma bir cümle kurmuştum. Farkındaydım. Abim bana özür diler gibi bakıyordu sanki. Sarışın kız "Pardon da, senin gibi bir kız niye burada otursun ki?" diyince kaşlarımı çatmıştım. Ashton "Lena, bugünlük başka bir yere otursan olmaz mı? Hep abinle mi olacaksın? Sevgilim geldi de-" "Tamam, fazla söze gerek yok. Afiyet olsun size." Abimlerin olduğu masadan daha uzak bir masaya oturmuştum. Ashton'un üzüldüğümü görmesini istemiyordum. Yemeğim bittiğinde, çabucak yemekhaneden çıkmıştım.

Dersler bitikten sonra abimle okuldan çıkıp eve yürüyorduk. Abime de kırgındım. Beni savunabilirdi diye düşünmüştüm. O yüzden fazla konuşmuyordum. Abim fark etmişti. "Keşke seni savunsaydım. Bu kadar üzülceğini bilmiyordum. Ashton adına da özür diliyorum. Biraz sana kaba bir şekilde söyledi farkındaydım." Abime birşey demeden sarıldım. Ve sonra eve gittik.

Şu an odamda sessizce ağlıyorum. Yemek yedikten sonra odama çıkıp ders çalışmaya çıkmıştım. Ve şimdi ağlıyorum.

Neyse sevgili günlük, biraz daha ağlayacağım galiba. Sonra görüşürüz!

Sevgilerle!

Lena Rebecca Hemmings

Y/N: Herkese merhaba! Bu bölümü az daha yazmayı unutuyordum, hatırladım ve yazmaya başladım.
Öncelikle, angenoir00 'a teşekkür etmek istiyorum. Fikrime destek verdiği için ^-^
Neyse, sizleri çok seviyorum! Bu bölümü beğenmeniz dileğiyle!

Sena Asya x

Dear Diary // a.iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin