eleven

41 8 0
                                    


Sevgili günlük,

Bugün Ashton ile birlikte takıldık! Sadece ikimiz!

Okuldayken Ashton beni durdurup "Çıkışta birşeyler yapalım mı?" diye sorunca ben de "E-evet bu harika olur." demiştim. Çıkışta Ashton ile birlikte takılmıştık.

O kadar güzeldi ki! İlk önce Ashton aç olduğumu düşünüp bana yemek ısmarlamıştı. Kendisi de yemişti tabii. Ben ne kadar kendi yemeğimin parasını ödemeye ısrar etsem de o kendisi ödemişti.

Ondan sonra birlikte sahilde yürüyüş yapmıştık. Sohbet etmiştik, onun hakkında birçok şey öğrenmiştim. O da benim hakkımda öğrenmişti. Özellikle küçüklük anılarımı anlatınca çok gülmüştü.

Yani güzel bir gündü. Eve gelince de her zamanki gibi derslerime çalıştım, ders çalışmam bitince abim ile televizyon izledik ve şimdi de odamda takılıyorum.

Bu arada birkaç gün önce telefonumu yere düşürdüm ve koruyucusunu çatlattım bu yüzden herkes telefonumun ekranını kırdığımı sanıyor. Yeni bir koruyucu alsam iyi olacak.

Neyse sevgili günlük, yarın erken kalkmalıyım. Önemli işlerim var, sonra görüşürüz!

Sevgilerle,

Lena Rebecca Hemmings x



Y/N: Herkese merhaba! Yeni bir bölümle karşınızdayım! Bu arada size birşey söyleyeceğim. Bu kitaba oy verenlere çok teşekkür ediyorum öncelikle. Sizi çok sevdiğimi de bilmenizi istiyorum. Tamam, tamam ben asıl konuya geleyim. Bu kitap benim en çok oy alan kitabım. Hani diyorum ki, Guitar'a da oy versek? Çünkü ben o kitapta da emeğimi gösteriyorum. Tabii, ben sadece rica ediyorum. Eğer oy vermezseniz de sorun olmaz. Bu sizin kararınız. Neyse, bu bölümü beğenmeniz dileğiyle. Yazım yanlışım varsa özür dilerim.

Multiyi açıklamak gerekirse: Üstteki kardeşimin topuzu,(tam topuz değil ama) alttaki ise Ashton'un topuzu. Aradaki farkı bulalım djsjsjjs

Sizleri seviyorum!

Sena Asya x

Dear Diary // a.iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin