-MİNNOȘ Bİ GİRİȘ-

9 0 1
                                    

Meraba mavi pamukşekerlerim,~
Klasik tanıșma faslına pek fazla girmek istemiyorum aslında.16 yașında bir 11.sınıf öğrencisi nasılsa öyleyim işte sjsjs Mavi renk bağımlısı,kulaklık ve müzik ikilisine așık,hayatında en fazla telefonuyla iletișim kurabilen bi varlık canlandırın kafanızda,biraz da saçma dostlukları olan ama onları canından çok seven biri olsun.Canlandı mı? Evet,o benim.
Dram? Bence bizim yașlarımıza göre fazla büyük duran bir olay. İnsan bence bu yașlarında olduğu evreden şaşmadan..eğlenebilmeli.
Evet eğlenmeli,dolu dolu inanın bana.Bu yüzden bu șıkkı siliyorum kafamdan.
Komedi? Hayatımızın her anında gülemiyoruz değil mi? Bir olay yașıyorsun,biri çıkıp geliyor yada çıkıp gidiyor (!) sonuç: biraz hayal kırıklığı,güvensizlik ve yorgunluk.
Fazla komedi de iyi olamıyor,keșke olabilse.
Romantik? En fazla ne kadar romantik olabilmeliyiz ki bu yaşlarda? Ne kadar yașamalıyız hissettiklerimizi? Siz en iyisi film klişelerini hayatınızdan atmayın ama asla onlara benzemek istemeyin.Her şeyinizle farklı olmayı isteyin bu güzel yaşlarda.
O zaman ortaya karıșık? Üzülün,gülün ve sevin.Çok sevin..
Peki ya bu üçünü birleştirir de ortaya sıradıșı karakterlerle dolu bir klişe öyküsü çıkarırsak? ~
Siz en iyisi satırlar arasında dolașırken kafanızı iki yana sallayacağınız,gözlerinizi devireceğiniz,kalp emojisini yüzünüzde hissedeceğiniz ama en çokta doya doya güleceğiniz buraya gelin.Belki de sıradıșı bir klişe arasında bulursunuz kendinizi.Kim bilir? ~
~
KARAKTERLER
EKİM SUBAȘI: Chrissy Costanza
DAMLA GENCER: Nastya Shmakova
NİLAY AYSEVER: Iga Wysocka
IRMAK YILDIZ: Selena Gomez
EKİN SEYHAN : Karolis İnokaitis
BULUT SERTER: Kevin Flamme
EMRE KORKMAZ: Cameron Dallas
KORAY KALYONCU: Dylan o'Brien
~

KLİŞELERİN PRENSESİ (KLİȘE SERİSİ 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin