Seventeen

406 21 0
                                    

Reggeli készülődés

  Úgy éreztem magam, mintha az egész éjszaka, mindössze egyetlen óra lett volna. Louis horkolása miatt Harry mellettem aludt. Apropó Harry! Harry békésen szunyókált mellettem. A karja a hasamon, a feje pedig az én párnámon volt. Ő se aludt jól az éjjel. A kezét leemeltem a hasamról, és kibújtam az ágyból. Harry azonnal elfoglalta a teljes ágyat. Kiosontam a nappaliba, ahol már Nicol, Niall, Liam és Louis is kint volt.
-Jó reggelt!-köszöntem nekik.
-Neked is!-köszöntek vissza.
-Harry?-kérdezte Louis.
-Az ágyamban húzza a lóbőrt.
-De miért?
-A fél hajnalt végighorgoltad, és nem bírt megmaradni a szobájában, nálam pedig kicsit már halkabb volt a horkolásod.
-Miről beszélsz?-kérdezte Liam.
-Hát ti messzebb vagytok Louis szobájától.
-Én se hallottam.-mondta Nicol.
-Azt gondoltok amit akartok!-mondtam bosszúsan.
-Ne haragudj, Vicky!-mondta Louis.
-Semmi gond, nem tehetsz róla.
Mintegy végszóra, Harry a szemét dörzsölve, és ásítva lépett ki a szobámból.
-Louis, mondd te előző életedben elefánt voltál?-kérdezte Harry.
-Bocsi haver, tényleg, csak irtó fáradt voltam. -szabadkozott Louis.
-Nem gond. Vicky befogadott hajnalban.-mondta, és játékosan oldalba bökött a könyökével, ugyanis mellettem állt.
-Mi a mai program?-kérdezte Nicol.
-Mivel holnap koncert, ezért ma próbálni fogunk.-adta meg a választ Liam.
-Az csak a kérdés, hogy ti velünk jöttök, vagy megint várost néztek?-kérdezte Niall.
-Én szívesen elmegyek veletek.-mondta Nico.
-Én is.-válaszoltam.
-Oké! Most van nyolc óra, Daniel egy óra múlva itt lesz értünk.-jelentette be Louis, aki a telefonját nyomkodta, valószínűleg Daniellel SMS-ezett.
Mindannyian bementünk a szobáinkba, illetve valaki elfoglalta a fürdőszobát. A bőröndöm és a szekrény között megtett ideg beteg rohangálásomban próbáltam eldönteni, hogy mit vegyek fel. Csak ekkor jutott eszembe, hogy nem ártana, ha megnézném milyen idő van odakint. Elhúztam a függönyt, és kitártam az ablakot, ugyanis szellőztetni is kell. A hó éjjel is esett, de most szerencsére alább hagyott.❄ A hideg szél szinte azonnal megcsapott, ezért gyorsan vissza is csuktam az ablakot. A szellőztetést majd megoldom akkor, amikor a fürdőszobában leszek.

  A hidegre való tekintettel egy vastag barna farmert készítettem ki, alá egy harisnyát, biztos ami biztos, ne fázzak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  A hidegre való tekintettel egy vastag barna farmert készítettem ki, alá egy harisnyát, biztos ami biztos, ne fázzak. Egy drapp színű garbó mellett szólt még a választásom. Egy fekete kötött pulcsit is kikészítettem az ágyamra. Megragadtam a neszesszerem, és reménykedve, hogy nem foglalt a fürdő, bekopogtam az ajtón.
-Még öt perc és végzek!-hallatszott Liam válasza.
-Oké!-válaszoltam.
Leültem addig a kanapéra a nappaliba. ☕ Louis kávét főzött a konyhában, ezért az illat belengte az egész lakosztályt.
Liam végül tényleg hamar végzett, egy törölközőt a dereka köré csavart, és így jött ki a fürdőből, majd egyenesen a szobájába ment be.
Bezártam magam mögött az ajtót, és megnyitottam a vizet. Levetkőztem gyorsan, és beálltam a zuhany alá. Hiába élveztem volna ki a meleg víz jótékony ellazító hatását, sietnem kellett, mert a többiek is szerettek volna már jönni.
-Liam, az ég áldjon meg, mit csinálsz ennyi ideig?-kérdezte bosszúsan Haz.
-Már nem Liam van bent, hanem Victoria.-hallottam Louis hangját, én pedig remegtem a nevetéstől.
-Ja, akkor bocsi Vicky, fürödj csak!
-Nem, én bocsi, nem akartam eléd bevágni.
-No problem!
Gyorsan letusoltam magamról a hab fürdőt, és egy törölközőt tekertem magam köré. Fogat mostam, összekapkodtam a cuccaimat, és kiléptem a gőzből. Harry az ajtóban állt, és egy pillanatra elidőzött tekintete rajtam. Elpirultam, majd gyorsan a szobámba mentem. Bent alaposabban megtörölköztem, megfésülködtem, és felöltöztem. A tükör előtt egy minimális sminket vittem fel az arcomra. Csak egy kis száj fény, alapozó, és szempilla spirál.Lófarokba felkötöttem a hajam, és kimentem a konyhába. Elvettem a kávémat, és csatlakoztam Liamhez, Nicolhoz és Niallhöz, akik szintén a kávéjukat iszogatták. A fürdőből Louis lépett ki, Harry végzett már, pár perc múlva mindketten csatlakoztak hozzánk. Felvettük a csizmáinkat, és a táskáinkkal a kezünkben kiléptünk a lakosztályunkból. Lesétáltunk a szálloda elé, ahol már várt minket Daniel.  

You and Me [Harry Styles Fanfiction]Where stories live. Discover now