Twenty-two

381 19 3
                                    

Minden zavaros

Az egész éjszakát egyhuzamban átaludtam, ami nálam ritkaságnak számít. Reggel amikor felébredtem kipihentnek éreztem magam. Kikászálódtam az ágyból és az ablakhoz léptem, hogy egy kis oxigént juttasak a szobába. Úgy ahogy voltam, pizsiben kimentem a nappaliba, de senkit sem találtam ott. A konyhába menetem, ahol egy cetlit találtam:
Vicky, Harry! Elmentünk reggelizni az egyik kávézóba. Ti aludjatok csak.
Harry, a kocsi kulcsa az asztalodon van. Egyre érjetek a csarnokba, ezt üzeni Robert. Mi már nem megyünk vissza. Legyetek jók! -Puszi Louis.
Ezek szerint Harryvel ketten maradtunk a hotelben, és minden jel arra mutat, hogy még alszik. Gondoltam akkor én veszem át Louis helyét, és nekiálltam elkészíteni a kávénkat. Amikor elkészültek visszamentem a szobámba a cuccaimért, és a fürdő felé vettem az irányt. Fél óra múlva már felfrissülve iszogattam a kávém egy bordó ruhában. Még volt egy csomó időnk, az óramutató a tizenegyesen állt.
Elmosogattam, majd írtam egy üzenetet Louisnak, hogy minden rendben, és megtaláltam az üzenetét. Ezután pedig felhívtam a szüleim. Körülbelül egy órát beszéltem velük. Amikor elköszöntem tőlük, akkor lépett ki Harry a szobájából a szemét dörzsölve.
-Jó reggelt!-köszöntem.
-Neked is. A többiek?
Nem válaszoltam, inkább a kezébe nyomtam Louis cetliét.
-Értem. Okés. És te mit szeretnél csinálni?-kérdezte.
-Hm, készítettem kávét, azt idd meg, utána pedig menjünk le reggelizni.
-Jól hangzik.-mondta rekedtes hangon, és a csészéért nyúlt. Megitta, majd ő is rendbe szedte magát.
Húsz perc múlva a hotel éttermében ültünk, és palacsintáztunk. Jó lett volna megbeszélni a tegnap estét, de én nem akartam előhozni a témát.
Már befejeztük az evést, amikor Harry megköszörülte a torkát, és belekezdett.
-Öhm, Vicky, a tegnap este, hát tudod sajnálom. Nem akartalak letámadni.
-Semmi gond.
-Örülök, hogy ezt mondod, mert én már régóta vártam arra a csókra.-mondta huncut mosollyal a száján.
-Én is élveztem, jó volt. De nem hiszem, hogy ez közted és közted működne. Nem akarom tönkretenni a barátságunk.
-Rendben, akkor várok. Türelmes típus vagyok.-mondta angyali mosollyal.
-Gyere, menjünk fel.-mondtam.
Harry fizetett, és felmentünk a lakosztályunkba. Már dél volt, ezért lassan szedelőzködtünk, és elindultunk a mélygarázsba, az autóért. Beültünk a Range Roverbe, és elindultunk az aréna felé. 

  Harry óvatosan vezetett, ugyanis az utak eléggé csúsztak

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

  Harry óvatosan vezetett, ugyanis az utak eléggé csúsztak. Háromnegyed egyre megérkeztünk, és Harry leparkolt. Nagynehezen sikerült megtalálnunk a srácokat. Nicollal elköszöntünk a fiúktól. Harrynek adtam egy puszit az arcára, a többieket pedig megöleltem. Nicol is hasonlóképpen tett, csak ő Niallnek adott puszit. Mégegszer sok sikert kívántunk nekik, majd egy belsős segítségével elmentünk a belső szektorba.
Ekkor futottak fel a színpadra. Integettek, majd Harry bemutatkozott.
-Sziasztok! Mi vagyunk a One Direction.
A rajongók sikongattak, majd a srácok mondtak még pár szót, és elkezdték a koncertet.   

Nem is igazán tudtam figyelni

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Nem is igazán tudtam figyelni. Egész végig Harryt néztem, és töprengtem a tegnap estén és a mai napon. Azt mondta, hogy vár rám.

You and Me [Harry Styles Fanfiction]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora