Egy nyugalmas délelőtt
-Vicky! Jó reggelt!-suttogta egy hang a fülembe.
A hang tulajdonosa természetesen Harry volt, aki éppen ebben a pillanatban puszilt bele a nyakamba. Jól eső borzongás futott végig a testemen.
-Jó reggelt, Harry!-köszöntem a fiúnak és kómás fejjel ülő helyzetbe tornáztam magam.
Néhány tincs kiszabadult a lófarkamból, Harry ezeket csavarta az ujjai köré, miközben az arcomat fürkészte.
-Nem tudok betelni veled.-mondta a reggeli rekedtes hangján amit úgy imádok. Majd az ölébe vont és a tekintetével ösvényt perzselt a bőrömbe. Majd egyre közelebb hajolt hozzám, már arcomon éreztem a meleg leheletét mikor áthidalta a köztünk lévő távolságot és megcsókolt. Lassan, romantikusan csókolt, majd megharapta az ajkamat, bejutást kért a nyelvével. Egyre tüzesebb csókban forrtunk össze, majd Harry felállt, belemarkolt a fenekembe és perverz mosolyt öltött az arcára.
-Ezt a tegnap este miatt kaptad.-kacsintott és már ki is ment a szobából.Vörös fejjel terültem ki az ágyán, amin sokkal jobban lehetett érezni az illatát mint az én takarómon. Zavaromban beletúrtam a hajamba és hallgattam, ahogy Harry Louis-val nevetgél a konyhában. Nagynehezen kikászálódtam az ágyból és megigazítottam az ágyneműt. Tegnap este áthoztam magammal a mai ruhámat. Levettem a pizsimet és fehérneműben álltam és az időjárást csekkoltam, mikor Harry benyitott. A fejem az előzőnél is vörösebb lett, mikor elhaladt mellettem és végighúzta az ujját a mellkasomon.
-Na de ejnye Cica!-ennyit mondtott miközben megnyalta a száját, majd távozott is az ajtón.Gyorsan felvettem a farmerom és a szürke hosszúujjúmat mielőtt meggondolná magát és visszatérne a szobába. Kinyitottam az ablakokat,majd kimentem a konyhába, ahonnan mint mindig, most is finom kávé illat szállt. Megköszöntem Louisnak a kávét majd Harry mellé léptem és átöleltem a derekát, mire ő belepuszilt a hajamba.
A többiek közül Niall volt még fent, aki épp telefonált. A szobámból kihoztam a neszeszeremet és bementem a fürdőszobába, hogy rendbeszedjem magam. Egy gyors fogmosás, fésülködés és sminkelés után mikor kiléptem a nappaliba, Niallt és Nicolt találtam a kanapén összebújva. Annyira aranyosak együtt. Látszik, hogy Niall is teljesen odavan a lányért. Csendben visszamentem Harryhez, nem akartam zavarni őket, Nicolt úgy is ki fogom később faggatni.Harryvel mindketten úgy döntöttünk, hogy ideje elkezdeni bepakolni a bőröndökbe, így a saját szobánkba mentünk és rendet varázsoltunk. Mikor végeztem a konyhába indultam, mert igen csak megéheztem, de ezzel nem voltam egyedül, ugyanis Liam palacsintát sütött.
-Uh Liam, mondd, hogy nagy adagot készítesz!
-Persze.-mondta Liam nevetve.-Ahogy a fiúk étvágyát ismerem szükség is lesz rá.
Segítettem megteríteni, majd az asztalhoz ültünk mindannyian. Szerencsére Louis leugrott a közeli boltba csoki és eper szirupért, így tökéletes reggelink volt.Miután elmosogattam és Harry eltörölgetett, visszamentünk a szobájába, és az ágyán összebújva filmet néztünk. Nem emlékszem a címére, de valami vígjáték volt. Harry közben a vállamat simogatta. Néha loptunk egymástól egy-egy puszit vagy csókot, és pihentünk, ami a fiúra már igazán ráfért. Nekidöntöttem a fejem a mellkasának, majd az egyenletes légzését hallgatva elnyomott az álom. A legjobb helyen ahol csak lehettem, Harry karjaiban.
Sziasztok!
Ahogy ígértem itt van az új rész, remélem, hogy tetszett nektek, ha igen, feltétlen tudassátok velem! Ez egy kicsit rövidebb lett, de ha sok pozitív visszajelzést kapok, akkor újra fogok hosszabb részeket hozni.
Addig is puszi: DirectionerGirl094
KAMU SEDANG MEMBACA
You and Me [Harry Styles Fanfiction]
Fiksi PenggemarKét barátnő, két jegy, és egy álom megvalósul? Nicol és Victoria, valamint az 1D-s srácok turné története.