Bölüm 4: Hillary neden bu durumda?

18 1 1
                                    

Polis'de

Sam: Dur, dur, dur, senin neden birine 2000€ borcun var ve bundan neden benim haberim yok?
Hillary: Şöyle sen biliyorsun ben Peter'la yanlız yaşıyorum ve aynı zamanda okula da gidiyorum. Sence ben evin kirasını,yemeğimizi falan nasıl ödüyorum? Paraya ulaşmam lazımdı bir türlü.
Sam: Peki nasıl ulaştın paraya?
Hillary: Ya zaten hapise atacaksınız beni. Neden şimdi bütün hikayeyi anlatıyım ki?
Sam: Kim diyor bunu?! Herşeyi anlatsana! ... Yani paraya nasıl ulaştın? Nasıl kazandın?
Hillary: Sam ben uyuşturucu satıyordum.
Sam: Ne, ama...nasıl...neden? Sen gidip normal biryerde de çalışabilirdin. Seni heryerde alırlardı. Okulda derslerin de pek iyi.
Hillary: Sam, anlamıyorsun. Ben..ben çok az para kazanırdım normal iş de. Ayrıca Peter için çok az zamanım kalırdı.
Sam: Bundan dolayı o adamlara 2000€ borçlusun yani. Öylemi?
Hillary: Yok,tam olarak öyle değil... ben istemeyerek benim uyuşturucularımı kaptırdım. Yani çalındı. Şimdi benden hepsini cebimden ödememi istiyorlar. Ve aradan 3 hafta geçti diye beni tehdit ediyorlardı. Kardeşimi kaçırmışlardı.
Sam: Tamam..anladım. Peki bu Drake kim? O sizin "Yöneticiniz" mi?
Hillary: Evet, öyle de denilebilir. Diğerleri ona Grubun başı der.
Sam: Tamam, o zaman devamını anlat, ondan sonra neler oldu? Mektubu okuduktan sonra ne yaptın?
Hillary: Bak...ilk aklıma gelen şuydu. Ben zaten o parayı öyle böyle ödeyemeyeceğim, yani başka birşey düşünmem gerekti...

Hayat İle Mücadele Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt