Bölüm 6: Plan değişikliği

15 1 1
                                    

Müziği sonuna kadar açmıştım ve dükkana doğru sürüyordum.
Dükkan şehir içinde değildi çünkü şehir içinde hırsızlık olabilir diye.

Vardığımda saat 3 olmuştu bile.

Paramı almıştım ve satıcının önüne koymuştum.

Hillary: İyi günler. Burda tam 1220€ var. Bana acilen iyi bir silah lazım. Yeni başlayan biri için kullanılması kolay olan bir silah.
Händler: Tamam, bu para için de iyi silahlar var, daha fazla olsaydı daha iyisini verirdim.
Hillary: Saha fazla param yok ve acelem var,yani çok konuşmayın ve bir silah verin!

Satıcı bana bakıyordu ve bir an versemmu diye düşünüyordu,sonra ama silah almaya gitti. Yaklaşık 2 dakika sonra bir silah getirdi.

Satıcı: Bir silahla nasıl ateş ediliyor biliyorsun dimi?
Hillary: Sanırım evet.
Händler: İyi o zaman artık bu silah senin. Umarım bu yaşta kendini zor durumlarda bırakmadın.
Hillary: Benim işlerim seni ilgilendirmez!

Bu sözlerle silahi aldım ve çantama koydum. Ondan sonra arabama doğru yol aldım ve doğru şehire gittim.

Saat 6 gibi eve vardım. Bütün daireyi kontrol ettim ilk önce. Ve daha 3 Kamera buldum. Hepsini aldım ve çöpe attım.

Ondan sonra silahi çıkardım ve silah'la kendimi tanıttım.

Bu arada unutmadan önce, ben kesinlikle bir insanı öldürmek istemedim. Sadece korkutmak istedim.

Şimdi saat 7 oldu ve kalan 2 saat daha ne yapayım bilmiyordum. Zaman çok yavaş geçiyordu ve Peter'in ne yaptığını da bilmiyordum. Acaba iyimi şuan.

Drake'i aramaya karar verdim. O beni sabah aramıştı ya, yani onun numarası bende olmalı.

Güçlüymüş gibi yapmak istedim ve çok fazla konuşmadan ne istediğimi demek istedim. Üçüncü bip'den sonra telefonu açtı.

Drake: Ee Hillary, pes mi ediyorsun?
Hillary: Pes etmek mi? Hayir, asla. Ben hazırım. Buluşacağımız yere gidiyorum şimdi. Seni yarım saat içinde orda bekliyorum.

Birdenbire camdan ses geldi. Yavaş yavaş oraya baktım ve caminin önündeki çalılar hareket ettiğini gördüm.

Oraya yavaş yavaş adım atıyordum ama kimseyi göremedim. Ne oluyor ya? Ben bunları kendi kendime mi kuruyorum ya?

Drake: Tamam ufaklık, kararını almış gibisin. Seni 15 dakikada bekliyorum o zaman. Zaman başladı.

Ve yine yüzüme kapattı. Ya yine benden üstün olmayı başardı. Bu neden altta kalamıyor ya?!

Neyse boşver... buluşmaya gitmeliyim şimdi. Yaklaşık 15 dakikada orda olurum.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Aug 03, 2016 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Hayat İle Mücadele Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt