Silah...Çatışma sesleri...Yağmur...
Hayatımın en kötü gününün böyle olacağını bilmezdim.BİLEMEZDİM.
Silahımı bir kere daha Anthony ve Tom denen iki gerizekalıya doğrulttum ve tetiği çektim.Kurşun duvardan saparken silahımı kenarıma sokup koşmaya başladım.Koşarken açık olan aramadan Danny'e seslendim.
"Danny!"
Danny,benim bilgisayarı uzmanlara bile taş çıkarttıracak kadar güzel kullanan birisiydi.Hilelerini ve salyangoz gibi yavaşlaığını saymazsak,harikaydı...
"Ne?!"
"Ne kadar da rahatsın.Burda iki silahlıya kelebeğin lambaya kafa atması gibi kafa tutan sen değilsin değil mi?"
"Bekle.Az bir zaman daha.OutCast bulvarına varabilirsen iş kolay.Ordaki makineleri hackleyebilmem için bana sadece 20 dakika daha ver."
Sadece 20 dakika mı? Tanrım!Ben bu adamları nasıl oyalabilirim ki?!Beni FBI ajanımı zannediyor!"
"Danny!20 Dakika olmaz.10 dakika en fazla 10 dakika!"
"Kapat Cassie telefonu.Telefona ihtiyaç kalmadı GPS tarafından seni görebiliyorum.Gerek olursa ararım."
Cevap veremeden kapattı.
'Sümsük şey' diye Danny'e söylenirken biraz daha hızlandım.
OutCast adında asla bir bulvar duymamıştım.Gecenin 2'sinde ajancılık yapıp iki adamı peşime takarken salak olduğumu kanıtlamıştım ve şanssız.
Eğer biraz şanslı olsaydım ajancılığa gerek kalmayacaktı ve yağmurun altında zatüreden ölmek üzereyken silahla birlikte bilmediğim cehennemin dibindeki bulvara yönlendirilmek zorunda kalmayacktım...
Hayatım Bungee Jumping adrenalinden öte...
Sağımda bir ara sokak odağıma saplandı.Yerdeki yağmur birikintisine basıp kayarak düşmekten son anda kurtulup sokağa girdim.
Hiç değilse karanlık olduğu için saklanacak bir yer bulabilir ve biraz Danny ile kendime zaman kazandırabilirdim...
Şimşekli sağanak yağmur üzerime çullanırken yerdeki çukurlar ve yağmuru yollara verdiği kayganlık dezavantajımdan dolayı yolda daha yeni yürümeyi öğrenen bir bebeğin koşmaya çalışması gibi koşmaya çalışıyordum.
Sokağın sonundatel örgü çıkınca bir kez daha lanetli olduğumu kavradım.Ne sorunum vardı benim!
Kaygan,paslanmış tel örgülere tutunarak kayma dezavantajımı gözardına iterek çıkmaya çalıştım.Botlarım kaygan tele sürttükçe ciyaklıyordu.Kahverengi saçlarımı birkez daha arkama iterek siyah kapüşonlumun şapkasını üstüne geçirdim.
Silah sesleri yaklaştıklarını ve doğru yolda olduklarını yüzüme tokat gibi yapıştırırken ben daha yeni tel örgünün sonuna gelmiştim.Sorunlardan biride keskin uçlu tellerden nasıl atlayacağımdı?
Tırmanarak inmek için yeyerli kadar zamanım yoktu.Atlarsam da ya bu keskin teller beni ölümle baş başa getirecek ya da bir yerlerimi kıracaktım.İkisi de kulağa ne kadar da cazip geliyor,değil mi?
"Hey! Gel buraya s****k!"
Arkama bakmadan ve patlayan silaha aldırmadan atladım.Ayaklarımın üzerine düşerken bileklerimin sızlamasıyla yüzümü ekşittim.Kayan şapkamı saçlarıma geri geçirirken arkama dönüp onlara dil çıkardım ve onlara bakara koşmaya başladım.
Koşarken,"Cehhenemde görüşürüz ahmaklar!" diye lafımı etiket niyetine alınlarına yapıştırmayı ihmal etmedim.
Bu arada siz halen bunu anlamamanıza rağmen okuyorsunuz,değil mi? .Kısaca değiniyim;
Anthony ve Tom bir mafya adamı diyebiliriz.Anthony Rae ve Tom Killongton. Onlardan izinsiz bir şey aldım.Yani çaldım. Bunlar da benim peşime düştü.Sanki yakalayacaklarını zannediyorlar da peşime düşüyorlar. Etrafımın geniş olduğunu gözardı ediyorlar.Bir kız olabilirim.Ama bu salak gibi korkaklık yaparak onların kucağına kendimi atıp istediklerini verip "lütfen bırakın beni" diyen tiplerden değilim. Biliyorum ki onlardan aldığım şeyi geri verirsem beni sağ bırakmazlar.Eminim...
Danny de tabii bunu duyunca altına sıçmak üzereydi.Sonuçta koca John Baker'ı sadece 20 dakika da kışkırtabilmiş birisi olarak tarihe geçmiştim.
Aslında kapkaççı ya da FBI cinsinden ajancılık oynamayı seven birisi değilim.Ama bunu iyi başarıyorum.1 dakikada güvenliği ruhları bile duymadan devredışı bıraktım ve BUM 'Yandın sen Cassie.' Diye haykıran zilleri sadece 2 dakikalığına gözardı edip onu almayı başardım.Korku beni bağlamıyordu,harekete geçiriyordu.
Kaçarken önüme çıkan bazı güvenliklerin kafasını duvara sürtmüş ve birkaçtanesini de vurmuş olabilirim.Anlayacağınız,onlara eğlence çıktı.Artık Washington eyaletinin en fazla aranan katili ve kapkaççı olarak gündeme abartılma şartıyla düşerim.
Cassie Parker katil,darp ve hırsızlık olayları ile aranmaktadır.Kızı gören bizi arasın.
Sizi saf şeyler.Beni sadece bu eyaletteki tüm elektirik sütunlarına yapıştırılan ARANIYOR-KATİL afişleriyle ele geçirebileceklerini zannediyorlar yanılıyorlar...
MERHABA! YENİ HİKAYEM (HER ZAMANKİ KLİŞE AÇILIŞ KONUŞMASI) İLK KEZ CAMERON DALLAS HİKAYESİ YAZIYORUM VE İLK YAZIŞIM BİRAZ ACEMİLİĞE ÇARPMIŞ OLABİLİR.AFFEDİN
EĞER ELEŞTİRİLERİNİZİ YAZARSAN BANA KENDİMİ GELİŞTİRME OLANAĞI SUNDUĞUNUZ İÇİN SİZE MİNNETTAR KALIRIM.
UNUTMAYIN Kİ; ELEŞTİRİLER DİBE GÖMMEK DEĞİL,GELİŞTİRMEYE OLANAK SAĞLAMAK İÇİN VARDIR.
ELEŞTİRİLER BENİM HAYATIM LÜTFEN ELEŞTİRİ YAPMAYI UNUTMAYIN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-SINIRSIZ- .:. CAMERON DALLAS .:.
FanficHayatta her zaman kazanamazsın,yapamazsın. Bazen oluruna bırakmak en akıllısı olur aslında. Çünkü ben zorlayarak bir yerlere varılamayacağını keşfettim. Şimdi ise bedelini ödemek zorundayım... -SNINRSIZ- --CAMERON DALLAS FF (FANFİC) --