Anne! Hadi ben gidiyorum!
Tamam canım hadi kendine dikkat et ama çok geç olmadan gel tamam mı! Biliyorsun akşam doğum günün.
Tamam anne!
Heralde uzun uzun bi konuşma yapmadan evden göndermeyen anne yoktur değil mi?
◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎
Ceyda çok saol ama ben tek başıma gidebilirim.
Tamam dikkat et! Doğum günün tekrar kutlu olsun.
Saol canım.
Benim en sevdiğim arkadaşlarımdan birisidir Erica. Onunla normalde daha sokak ağızı konuşuruz ama dedim ya doğum günüm. Aslında doğum günlerini pek sevmem sonuçta yaşlanıyoruz değilmi? Eeveeeet... şimdi eve gitmeliyim. Erica eve beni borakmak istedi ama yol üzerinde bir şey almalıydım. Yürümeye başladım ama çok karanlıktı etraf ve sanırım başım dönüyordu. Gözlerim git gide kararmaya başlamıştı.
Aman tanrım ne oluyor!
Bir anda karnımda bir ağrı hissetmemle yere yığıldım. Karnım öyle acıyorduki daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum. Ve git gide tüm vicuduma ağrı yayaılmaya başlamıştı. Şuana kadar bayılmış olmalıydım. Keşke bayılsaydım o zaman acı hissetmezdim.
Bir ses duymamla yere bakan gözlerimi aniden sokağa çevirdim biri orada duruyordu ve bana geliyordu. Görünüşe göre bu bir erkekti ama yüzünü göremiyordum.
B-bana ya-yardım edin! Lütfen. Aaaah!
Dibime kadar veldi ve hızlıca eğildi bir anda beni kucağına aldı. İşte o zaman yüzünü görebilmiştim. Masmavi gözleri vardı. Yüz hatları keskindi. Saçları yumaşak olmalıydı.
Sonuçta dokunamıyordum ama cok yakındı şuan bana.S-sen kimsin?
Bana cevap vermiyordu ve koşmaya başlamıştı. Ama ama bi saniye beni na nasıl bu kadar hızlı taşıyabilirki yoksa ben yanlışmı vörüyorum. Evet evet ben yanlış görüyorum. Çünki nasıl bu kadar bızlı götürebilir? Gözlerim bulanık ya ondandır.
◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎
Bir eve gelmiştik. Çok güzel bir evdi ve hala onun kucağındaydım. Allahım sana geliyorum!
Yavaşca koltuğa bıraktı beni hala canım acıyordu ve yol boyunca uğunmuştum.
Şimdi dediklerimi yapacaksın tamam mı? Dedi ciddi bir şekilde. Sesi ciddi ama yumuşak çıkmıştı.
T-tamam. Diyebildim sadece. Birden kollarını arkamdan geçirerek yastığa uzandı ve eline aldı. Bunu yaparken ben ona bakıyordum. Şuan çok yakınımdaydı ve nefeslerimiz karışıyordu.
Geri çekilmeden bana dönünce dudaklarımız birbirine çarptı. Ama hala geri çekilmemişti. Ben zaten koltukla kardeş oşmuş koltuğa yapışıktım. Geri gidemiyordum. Hala canım acıyordu. Hemde çok.
Aaaaah! Dememle panikledi ve geri çekildi.
Canının acısını dindireceğim. Dedi ve birden bileğini ağzına götürdü. Birden bileği kanamaya başladı.
N-ne yapıyorsun?
Hadi iç.
Ne nasıl h-hayır saçnalama!
İçmessen 6 saat içinde acıdan ölürsün.
Ne yapacağımı bilemeden kolumdaki kanayan yeri emmmeye başladım. Emerken acım diniyordu ve canım daha çok istiyordu. Birden koltuktan kalkıp bileğini emmeye devam ettim. Ben onun üzerine veldikçe o geriliyordu. Sonunda sert bi şekilde duvara çarptı. Ama ben hala emiyordum bırakamıyordum. Birden bi koku geldi ve oraya döndüm. Immm! Kan! Ben neden kendimi durduramıyordum? İçtikçe içesim geliyordu ve şuan beni kurtaran meteorun boynunun biraz alt kısmı kanıyordu.
Dayanamayıp yapıştım oraya. Emerken oda haz alıyormuş gibi sesler çıkarmıştı. Ve sonunda oda dayanamayıp benim boynumdan ısırdı ve oda emmeye başladı. Isırdığı için canım acıyor olabilirdi ama onun kanını emmmek ve kanımın emilmesi çok haz veriyordu. Biraz sonra geri çekildiğimde ikimizinde boynu kanıyor ve ellerimizde kan vardı. Ellerime bakıp paraklarımıda yalamaya başladım. Bu sırada bir gülme sesi gelmişti. Parmaklarımı bırakıp meteora döndüm.
Ne war! Diye çirkefleitim.
Vampir olduğunu anlamış olduk. Dedi. Benimde ağzımdan bir Hah! Kelimesi çıktı.
Adın ne! Diye sorduğunda masadaki bezle ellerimi silip Emly dedim.
Ya senin? Dedim elimdeki bezi bırakırken. Damon. Diye karşılık verdi.
Bak Emly bundan sonra ki doğum günlerin olmayacak. Yemek yerken eskisi gibi tat almayacaksın. Yani karnın eskisi gibi yemeklerle doymayacak sadece kan içince doyacaksın.
Be de ona yaw he he dermiş gibi baktım.
Tamam vampirleri duymuştum ve kanda içmiş olabilirim ama bu vampir olduğumu göstermez Damon.
Dedim endişeli endişeli.Kaç yaşındasın?
22!
Vampirler 22 yaşında doğum günlerinde böyle olur ve kan içmezlerse ölürler.
Peki o zaman sende...
Evet bende ve bu yüzden sana yardım ettim ben vampir olalı tam 52 yıl oldu. Ama hala 22 yaşında gibiyim değilmi?
H-hayır Damon bu bu doğru değil. Saçmalıyorsun. Hem sadece...Sadece ne... dedi bana bakarak.
Anlamıyormusun insan değilsin olamazsın.Annen ve baban da insan değil. Her vampir ailenin çocukları vampir doğmaz ama sen doğmuşsun kabullen.Damon bıraksaydın da ölseydim. Ne neden böyle bişey yaptın?? Diyerek bağırdım.
Acı çekiyor...
Acı çekmem önemlimi bundan sonrada acı çekeceğim. Rahat olmayacağım.
Önemli evet önemli tabiki...
Neden ha neden??
Artık ağlamaya başlamıştım ve deli gibi bağırıyordum. Birden deri ceketini de alıp çıktı. Neyim oluyordu.
Tanrım delireceğim yardım et.ÖNEMLİ DUYURU:
Merhaba arkadaşlar. Vampir hikayesini seviyorsanız okumanızı beğenmenizi yorum ve vote yapmanızı dilerim.
Arkadaşlar ben watpatte çok wampir hikayesi okudum ama sıkıcı ve çok ayrıntılı yazarak çoğaltıyorlar. Ben öyle yapmayacağım. Eğlenceli konuya bağlı aşk vampir ve genç kurgu içeren bir hikaye yazacağım.
Pliss vote yapın pliiiiis!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kanı
VampirosHayatıma giremessin! Neden? Ç-çünki... sen bir vampirsin! Sende öylesin! Hayır vampir olmak istemiyorum. Ya ben beni istiyormusun? "B-ben şey aslında sanırım... İSTİYORUM!