Коя съм аз?

128 21 2
                                    

Аз съм Меридит. Глупаво име, пасва ми идеално.
Коя съм аз? - никоя. Буквално. Никой не знае името ми. Не ме познава. Но познават сестра ми. Всички. Името и е Кари и тя е всичко, което искам да бъда аз. Като започнем от външния ѝ вид. - Косата ѝ е медено руса, мека и приятно ухаеща. Тялото и е уникално. Слабичка е, но има форми, на които всяко момче се радва. Устните ѝ не са толкова големи, колкото моите, но за сметка на това са много по - меки. Усмивката и е пленителна, а зъбите и са изкрящо бели. Стигнахме до единственото нещо, по което си приличахме. И двете имаме кристално сини очи. Тя е година по - голяма от мен, но сме израстнали заедно. За разлика от нея обаче, аз винаги съм изглеждала ужасно.

Предоставихте си я, нали? Е, сега си представете точно обратното. Заменете русата, мека коса с доста по - тъмна коса, с нацъфтели крайща, която винаги е вързана на рошав кок. Заменете пищното тяло, със едно слабо и не чак толкова привлекателно, което винаги се крие под раздърпани пуловери и суичери. Устните ми са по - плътни от нейните - да, но са напукани и целите в ранички, заради факта, че когато съм притеснена дъвча устните си.. а аз винаги съм притеснена. Усмивката ми се появява на лицето ми веднъж - два пъти годишно и то насила. Умна съм, но тя е дори по - умна и по - интелигента от мен.

Искам да съм като нея. Тя беше и винаги ше бъде моя модел за подръжание. Аз искам да съм като нея. Искам да имам приятелите ѝ. Искам всеки да ме познава. Искам да излизам, да се забавлявам. Искам гадже. Искам него. Искам да не плача в банята всеки ден, защото знам, че съм издънка.

* скоро ще пусна и първа глава, моля всеки, който би чел историята да хареса или да коментира

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

* скоро ще пусна и първа глава, моля всеки, който би чел историята да хареса или да коментира. * ❤️

Indigo.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora