Седях на стълбите, водещи към четвъртия етаж, който не функционираше. Никой не идваше тук. Беше ми приятно да седя и да гледам двора през малкото прозорче.
Гледах съучениците си. Сестра ми. Джейсън. Дейвид. Видях и още две - три познати лица. Нямах приятели. Всъщност имах една приятелка. Може да се каже, че доста си приличаме.
Тя е не по - малко задръстена от мен, но точно това ни сближи. Познавам я от шест години, но от четири може да се каже, че сме малко по - близки. Но сестра ми си остава най - близкия ми човек. Разбира се няма как да говоря с нея на всички теми. Затова е Роузи.
С мама никога не сме били много близки. Някак си.. не мога да и споделям. Не знам причината. Знам, че тя ми е майка и, че ме обича безумно много, но никога не сме имали типичната ''майка и дъщеря'' връзка. Преди мислех, че причината е сестра ми, но с времето си дадох сметка, че аз просто съм '' развалена ' и никой не е виновен затова.
Телефонът ми извибрира. Сбръчках вежди и го взех.
Съобщение.
От непознат номер.
'' Днес си много красива. ''
Седях няколко минути и се взирах в екрана на телефона. Надали това съобщение е било предназначено за мен. Вероятно са сбъркали номера. Последва и второ съобщение.
" Защо не ми отговаряш? Виждам, че си го прочела. ''
Дали трябваше да напиша нещо. Вероятно.
" Кой е? ''
И така и не получих отговор цял ден. Поглеждах телефона си през две минути, но нямах нови съобщения. Явно наистина е било просто грешен номер.
Часовете свършиха. Прибрах се пеша. Качих се в стаята си и както очаквах вкъщи нямаше никого. Щом се качих свалих дрехите си. Обух черен клин и пуловер, подобен на този, който носих днес, но по - захабен и стар. Легнах на леглото си и се свих. Беше '' онзи период '' от месеца.
Защо момичетата сме толкова прецакани? Не стига, че ние създаваме новото поколение, носейки дете 9 месеца в корема си, след това го гледаме почти 18 години, ами на всичко отгоре имаме кръвотечение всеки месец?
Изпуфтях и закрих главата си с възглавницата, когато чух леко почукване на вратата.
STAI LEGGENDO
Indigo.
Teen FictionИндиго - хартиен лист, от едната страна покрит със синя боя, предназначен за копиране. Коя съм аз? - никоя. Коя е тя? - тази, която исках да бъда аз.